Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Cindy
Bruidsmagazines
Dames,Na wat opruiming tussen de brochures en reclame die we zoal hebben verzameld heb ik ontdekt dat wij hier toch wel een grote collectie bruidsmagazines hebben die we zelf niet meer nodig hebben. Het gaat om For Lovers, Bruid & Bruidegom en Lo...
Andere Reacties: 0 11-11-2008 16:50:51

Géralidine
vervoer, anders dan bus
Hallo,Wij dachten er over na om een bus als vervoer voor de suite te nemen.Nu kan het zijn dat we de trouw voor de wet op een vroegere datum doen.Dit betekent dan dat we enkel vervoer nodig hebben voor een korte afstand: ouderlijk huis ligt in de str...
Andere Reacties: 2 10-11-2008 19:50:33

annelies
topic "achtergrond misboekje"
Hier enkele berichtjes geleden, vroeg er iemand waar je de achtergrond kan vinden voor het misboekje. Dit intereseert mij ook, maar nu komt er bij mij steeds een balk tevoorschijn als ik dit bericht lees, en kan ik het maar gedeeltelijk lezen, terwij...
Andere Reacties: 1 10-11-2008 17:31:11

tamara
feestzaal molenhoeve vremde
heeft er iemand ervaring met feestzaal molenhoeve in vremde
Andere Reacties: 1 10-11-2008 17:22:11

tamara
feestzalen hof van reyen
heeft er iemand ervaring met hof van reyendank je
Andere Reacties: 4 10-11-2008 17:21:21

Tamara
dansles
Hallo,wij zijn reeds getrouwd (51 dagen alweer, wat gaat de tijd toch snel...)Nu zou ik mijn man voor nieuwjaar graag een danscursus cadeau doen. Weet iemand waar ik hiervoor terecht kan. Wij wonen in Wevelgem dus liefst een beetje in de buurt. Heb a...
Andere Reacties: 2 10-11-2008 12:59:41

liesbeth
huwelijksnacht wel of niet thuis doorbrengen
Hallo,Wat denken jullie hiervan:Mij tante heeft een appartement aan de zee. De nacht van ons huwelijk mogen we daar gaan slapen. Mijn zus zou ons die nacht naar daar voeren. Ik zie dit wel zitten, maar mijn vriend vind dit veel slameur: koffer maken,...
Andere Reacties: 8 10-11-2008 11:18:11

lesley
Fede Di Oro
Gisteren op de huwelijksbeurs in Wieze hebben we onze ringen gevonden, bij Fede Di Oro.Je hebt enorm veel keuze in prachtige ringen, tegen een zeer mooie prijs!En de mensen waren heel vriendelijk en hulpvaardig. De ringen worden een maand voor ons hu...
Andere Reacties: 3 10-11-2008 8:22:28

Vanessa
enkele verrassingen
Wij zouden op ons huwelijksfeest de gasten willen verrassen maar we hebben geen enkel idee hoe we dit zouden kunnen doen. Heeft er soms iemand een idee?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 20 9-11-2008 22:40:05

Saskia
Liedje voor mama en papa?
Hallo,na mijn openingsdans zou ik graag even met mijn ouders dansen...Voor mijn vader had ik gedacht aan Celine Dion, Dance with my father, dit is een liedje dat mij kippevel doet krijgen en het doet me zo aan m'n vader denken, dus die keuze is al ge...
Andere Reacties: 3 9-11-2008 22:20:56

Natalie
@Veronique
Hey Veronique!Alvast bedankt voor je reactie op mijn vraag over De Zandberghoeve in Oedelem.Je sprak ook over jullie fotograaf, die zulke mooie familiekiekjes maakte.Kan je me vertellen welke fotograaf jullie hadden en van waar die is? Dank alvast!Gr...
Andere Reacties: 0 9-11-2008 20:26:35

an
ceremoniemeester gezocht zonder vervoer
Andere Reacties: 0 9-11-2008 16:30:48

Fiona
Kapper
Weet iemand een kapper in de buurt van Schoten die mijn bruidskapsel kan verzorgen?
Andere Reacties: 3 9-11-2008 12:40:22

Violeta
duitsland
Andere Reacties: 0 9-11-2008 7:28:55

Ellen
Foto's bruidsjurk
Hallo,vandaag ging ik voor het eerst passen en er zijn twee bruidsjurken die er echt uitsprongen. Nu wou ik op de website van die merken (Anne Belin en Ian Stuart) nog eens een foto zien van de twee jurken, maar de bruidsjurken die ik mooi vond staan...
Andere Reacties: 1 8-11-2008 20:23:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...