Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Lindsey
gastenboek
Hoi mede-bruidjes,Als gastenboek hadden we gedacht aan een passe-partout in papier ( breedte 15cm ), met een foto van ons (grootte A4).Dan zouden we dat op een tafeltje plaatsen samen met m'n bruidsboeket tijdens het avondfeest.Natuurlijk zullen de g...
Ideeën Reacties: 5 19-5-2009 14:36:16

Sabine
ideetjes om de bruid te verrassen op het avondfeest
Hallo iedereen,Wij zouden graag onze vriendin origineel willen verrassen op het avondfeest, maar we weten nog niet goed hoe.Hebben jullie ideetjes hiervoor? Het zijn altijd dia-voorstellingen, maar we hadden graag eens iets anders gedaan.GroetjesSab...
Ideeën Reacties: 6 19-5-2009 10:12:13

Annelies
Alternatief voor avondfeest
Hallo iedereen,Ik zou graag jullie mening en ideeën weten over volgend vraagje: wij zouden liever geen dansfeest doen na ons diner, aangezien we met niet zo'n grote groep zijn. Ik zou graag wel een alternatief doen, een soort van receptie achter...
Ideeën Reacties: 8 17-5-2009 20:32:43

Lindsay
Feestreglement
Hoi bruidjes,ik hoor hier regelmatig op het forum het woord feestreglement vallen.Ik vind dit best wel interessant maar waar vind ik dit of wat staat er zoal in?Als iemand zo'n feestreglement op pc heeft staan, mag je dit altijd doormailen naarwijtro...
Ideeën Reacties: 2 16-5-2009 14:06:17

Anja
Bellenblaas
Ik heb bij de zeeman voor 0.29€ een hele hoop bellenblazen gekocht en heb een nederlandse knutselsite gevonden om je eigen persoonlijke bellenblaas etiket te maken.Je kan je foto, tekst, achtergrond en achtergrond kleur zelf kiezen.Super leuk v...
Ideeën Reacties: 8 14-5-2009 10:34:46

Karmen
Hedendaags Trouwvervoer Gezocht - Geen Oldtimers
Hallo allemaal! Heeft er iemand van jullie een idee waar ik modern vervoer voor onze suite kan vinden? Met modern bedoel ik gewoon liefst geen oldtimer voor ons, & ook geen paard & koets! Gewoon leuke, hedendaagse wagens als dat kan, maar ove...
Ideeën Reacties: 4 12-5-2009 14:26:28

Sabrina
idee menukaart kinderen
hallo,ik ben bezig met onze menukaartjes maar voor de kinderen hebben we een kindermenu , nu zou ik voor hen iets origineel willen doen waar hun menu opstaat inplaats van de gewone menu , kan er mij daarmee iemand helpen,groetjes sabrina
Ideeën Reacties: 5 11-5-2009 13:47:28

Sarah
Enveloppendoos
Heeft iemand een leuk en origineel ideetje om naast ons te zetten om de envelopjes en kaartjes in te doen die mensen ons geven?
Ideeën Reacties: 8 8-5-2009 13:01:06

annelies
morgen de grote dag
Hallo iedereen,Morgen is het onze grote dag.Wie trouwt er morgen nog? Ze geven alvast redelijk goed weer, dat is toch al iets.En niet te zenuwachtig? Deze week was ik redelijk zenuwacht en wat onzeker over van alles en nog wat. Maar het begint te bet...
Ideeën Reacties: 7 8-5-2009 11:47:37

annelies
morgen de grote dag
Hallo iedereen,Morgen is het onze grote dag.Wie trouwt er morgen nog? Ze geven alvast redelijk goed weer, dat is toch al iets.En niet te zenuwachtig? Deze week was ik redelijk zenuwacht en wat onzeker over van alles en nog wat. Maar het begint te bet...
Ideeën Reacties: 0 8-5-2009 11:47:28

kelly
act voor op feest
onze beste vrienden trouwen in juli en wij zijn op zoek naar een leuke act, liedje ect voor op hun feest te doen.Iemand al iets leuks gezien op een feest, leuke ideetjes?Alles is welkom!Bedankt!!
Ideeën Reacties: 3 7-5-2009 20:32:03

Sarah
Dag na huwelijk
Dag iedereen! Heeft iemand van jullie een leuk idee om de dag na ons huwelijk te doen? We wilden graag naar de sauna gaan, maar nu blijkt dat deze gesloten is de dag na onze trouw! Zo jammer! Ik zoek nu een andere activiteit omgeving Limburg (Belgi&#...
Ideeën Reacties: 8 7-5-2009 20:13:02

Tamara
Dagindeling????
Hoi allemaal!Wij trouwen 27-11-2009 om 14:00 uur.Ik heb totaal geen idee hoe zo'n dagindeling eruit hoort te zien:-(Wij trouwen alleen op het gemeentehuis.De kapster en visagiste komen gewoon thuis.En de planning is trouwen,foto's,eten en dan om 19;0...
Ideeën Reacties: 3 7-5-2009 8:12:32

greet
gelukspopjes
hallo!Wij zijn op zoek naar van die kleine gelukspopjes (houten mannekes met touwtje aan) geschilderd als bruid en bruidegom.Iemand een idee waar ik die kan kopen?
Ideeën Reacties: 6 6-5-2009 16:33:17

Ilse
Mickey en Minnie Mouse in bruidskleding
Wij zijn op zoek naar knuffels van Mickey en Minnie Mouse in trouwkledij. Ik heb ze al op site gevonden maar weet niet waar ik ze in België kan vinden. Ik zou graag mijn 2 dochterjes die bruidsmeisjes zijn elk zo'n knuffel geven aangezien ik e...
Ideeën Reacties: 8 5-5-2009 21:15:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...