Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

cindy
Een dipje
Hoi medebruidjes, zoals de titel al zegt, zie ik het even niet meer zitten. Een paar weken geleden heb ik bij het lopen mijn rechter voet omgeslagen, even paniek maar alles is toch nog goed gekomen, vorige week heeft dan mijn ventje zijn getuig...
Voorbereiding Reacties: 3 15-9-2012 20:23:35

elke
cadeautjes kindjes
Hoikes, Gisteren zertte ik mijn dochter af aan het kleuterklasje toen de juf mij aansprak. Blijkbaar hebben ze een busje geregelt en komen al de kindjes van het klasje van mijn dochter kijken naar onze trouw. Ik vind dit gewoon fantastisch en super t...
Voorbereiding Reacties: 4 15-9-2012 8:44:47

Stéphanie
onthaalechtparen???
Hoi iedereen! Vorige week is de pastoor hier langs geweest om enkele zaken te bespreken over het kerkelijk huwelijk. Nu is het zo dat hij van ons verwacht dat wij naar een onthaalechtpaar gaan. Kan mij hier iemand zeggen of dit verplicht is en wat h...
Voorbereiding Reacties: 6 14-9-2012 22:06:12

Claudia
Boekje voor viering
hallo iedereen,   Met nog 28 dagen op de tellen begint het tijd te worden om de boekjes voor onze huwelijksviering te maken. Wie van jullie heeft hier ervaring mee? We zouden onze boekjes graag zelf maken en afdrukken. Alle tips welkom! Thanks!
Voorbereiding Reacties: 3 14-9-2012 21:51:48

Debbie
DIY
Hoi iedereen, heeft iemand goede websites met knutselprojectjes voor een huwelijk? Ik zie dat men dat hier soms DIY noemt. Trouwplaza heb ik zelf al gevonden ;-)! Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 14-9-2012 21:00:52

Brigitte
Kortingskaarten Trouw-Mariage te Antwerpen
Beste, Ik heb kortingskaarten voor de Trouw-Mariage beurs (www.trouw-mariage.be) te Antwerpen (5 t/m 7 oktober) beschikbaar. U kunt deze geheel vrijblijvend bij mij opvragen. Stuur hiervoor een mailtje (met uw adresgegevens) naar brigitte.kater@perf...
Voorbereiding Reacties: 0 14-9-2012 18:44:48

gaby
versiering te koop
we zijn bijna een jaar getrouwd en heb nog bijna alles bewaard, omdat ik het eerst zonde vond om weg te doen, maar na bijna een jaar, heb ik toch zoiets, kan er net zo goed iemand anders nog mee blij maken en zo net als ons een mooie dag heeft. heb n...
Voorbereiding Reacties: 0 14-9-2012 14:45:05

An
Cadeau 30 jaar
Hallo hallo, met al 27 dagen op de teller zijn wij bijna een maandje getrouwd. Ik kom heel afentoe nog eens neuzen op de site, maar nu heb ik toch wel jullie hulp nodig.Mijn man verjaart 12 oktober en wordt dan 30 !! .Nu, wou ik toch wat leuks d...
Voorbereiding Reacties: 6 14-9-2012 13:35:54

tash
waar goede winkel voor zijden bruidsboeket?
zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een winkel waar ze zijden bruidsboeketjes maken.  Graag eentje waar iemand al ervaring mee heeft.   Ik wil dus onder geen enkele voorwaarde een boeket met verse bloemen, ik vind het een beetje zon...
Voorbereiding Reacties: 6 14-9-2012 10:56:14

Nathalie
Zenuwen
Hey, Morgen trouwen wij voor de wet en ik ben enorm zenuwachtig! Kan al 2 dagen niet meer zo goed slapen, en vandaag zijn de zenuwen niet te doen... Had dat echt niet verwacht.... Zit ook met de vraag, is hij wel dé ware... Dat weet je natuu...
Voorbereiding Reacties: 7 14-9-2012 10:02:13

Nathalie
Whoopwhoop!! Het eerste ligt vast!!!!
Gisteren mijn haar en make up al vast gelegd De kapster/visagiste zei dat ik er goed aan gedaan heb om zo vroeg al vast te leggen.. Ik ben wel haar eerste bruidje voor 2014. Maar 2013 zat ook al goed vol! Dus dat nemen ze me al niet meer af
Voorbereiding Reacties: 6 14-9-2012 8:34:39

Sara
hoe rijst gooien
wij willen graag de gasten op het einde van de viering voorzien van rijst. Het mag en het staat ook in de brochure van de kerk dat het mag dus we gaan ervoor. ( al genoeg duiven in antwerpen ;-)) nu vroeg ik mij af hoe we dat gaan doen, ik had eerst ...
Voorbereiding Reacties: 10 14-9-2012 8:34:08

Vicky
Lieve medeforumgenootjes!
Ik zie op mijn teller: 16 uren 11 minuten en 42 seconden... de dagen zijn verdwenen ondertussen! met andere woorden MORGEN is het zover! alle voorbereidingen komen nu tot een eind (hoewel ik gisteren toch nog snel boeketjes heb geregeld voor mijn ge...
Voorbereiding Reacties: 13 14-9-2012 7:54:49

Jolien
Gezocht : misboekjes
Hallo Wie wil zijn misboekje eens doorsturen? Ik heb absoluut geen idee hoe ik hier moet aan beginnen! Jolien.Desodt@hotmail.com Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 9 14-9-2012 7:26:06

mickey
traiteur gezocht voor het Gentse
Dag iedereen! Na lang gezoek, getwijfel en gefrons.. hebben we beslist om onze feest in Gent te doen.  Nu zoeken we nog een traiteur!  Wie heeft hiervoor wat goeie tips?  Wij willen graag een warme buffet doen van italiaans/franse keu...
Voorbereiding Reacties: 3 13-9-2012 22:56:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...