Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Justine
Kapper en visagiste gezocht! Regio Aalst
Dag iedereen, ik trouw op 10 november 2015 en ben nog op zoek naar een kapster die aan huis komt en tevens de make-up kan doen. Kan iemand mij iets aanbevelen? Alvast hartelijk dank!
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 4-3-2015 16:24:53

Justine
Kapper en visagiste gezocht! Regio Aalst
Dag iedereen, ik trouw op 10 november 2015 en ben nog op zoek naar een kapster die aan huis komt en tevens de make-up kan doen. Kan iemand mij iets aanbevelen? Alvast hartelijk dank!
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 4-3-2015 16:24:46

Cindy
(H)Eerlijke fotograaf gezocht
Hallo Wij zijn hopeloos op zoek naar een fotograaf die echt mooie foto’s maakt en tegen een normale prijs werkt en dat is blijkbaar een onmogelijke opdracht. We hebben al heel veel websites bekeken en de meeste vrij snel terug dicht gedaan. We...
Fotografie Reacties: 43 4-3-2015 13:46:47

Sandra
Gastenboek
Hallo, Gebruiken jullie een gewone gastenboek of doen jullie iets speciaals? Heb al veel alternatieven gevonden op het internet maar nog niks dat er echt uitspringt. Misschien hebben jullie wel iets dat ons enorm aanspreekt en kunnen we in die richti...
Voorbereiding Reacties: 15 4-3-2015 13:31:01

Silvy
Rondreis West Amerika
Hoi iedereen, Wij denken eraan om vlak na ons huwelijk een individuele rondreis door West-Amerika te maken. Liefst een voorgeprogrammeerde vakantie met vluchten, hotels, huurauto inbegrepen. We vonden er eentje op http://www.kras.nl/vakantie/amerika...
Huwelijksreis Reacties: 9 4-3-2015 10:53:56

nathalie
Foto locatie
Weet er iemand een leuk plekje oor de foto's te trekken in de buurt van Nijlen naar antwerpen?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 3-3-2015 22:58:46

Carmen
Betaalbare bruidsmake-up
Hallo Hebben jullie betaalbare adresjes voor bruidsmake-up in de regio Gent, liefst aan huis? Mijn kapsel wordt gedaan door de nicht van mijn aanstaande, die kapster is. Ik zoek dus geen kapster & make-up in 1 formule, maar enkel de visagie ;-)&n...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 3-3-2015 21:04:36

Joke
Bloemen laten vriesdrogen
dag bruidjes, Ik zou heel graag mijn boeket laten vriesdrogen door een speciaalzaak, maar na lang zoeken op internet vind ik niet echt een plaats waar je dat kan doen (regio brugge) of hoeveel het kost. En na deze site wat door te nemen vind ik enke...
Bruidsboeket Reacties: 4 3-3-2015 13:59:45

Elke
NIEUWE TROUWSCHOENEN RAINBOW CLUB MAAT 40 MODEL FLORRIE
 Bruidjes in spé,Ik ben reeds 269 dagen gehuwd en ik verkoop mijn NIET gedragen bruidsschoenen van het merk ELSA COLOURED SHOES. Ik twijfelde tussen model Penny die gesloten waren vooraan en model florrie die open waren vooraan, en wat doet...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 3-3-2015 13:31:31

majona
satijnen schoenen inlopen?
Dag bruidjes!zoals het onderwerp al verraad zit ik met vragen over het inlopen van mijn schoenen.gaat dit bij satijnen schoenen even gemakkelijk als bij leer? Ik heb er satijnen gekocht en ze knellen nu precies nogal (bij passen had ik ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 3-3-2015 12:51:06

ddfs
trekkar voor bruidsjonkers
hallo iedereen, ik heb 2 neefjes en wil ze graag in trek karretje stekken en die wordt dan getrokken door een bruidsmeisje. weet iemand waar ik zo een trekker kan vinden. alvast bedankt,
Ceremonie Reacties: 2 3-3-2015 8:32:32

ddfs
trekkar voor bruidsjonkers
hallo iedereen, ik heb 2 neefjes en wil ze graag in trek karretje stekken en die wordt dan getrokken door een bruidsmeisje. weet iemand waar ik zo een trekker kan vinden. alvast bedankt,
Ceremonie Reacties: 0 3-3-2015 8:32:31

Carolien
De Barrier H-H
Hallo iedereen Ik ben verliefd geworden op de feestzaal De Barrier. Heeft iemand van jullie ervaring met deze feestzaal? Hoe zijn de prijzen? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 3-3-2015 7:27:11

Tessa
Zaal te huur regio Turnhout
Weet er iemand een zaal te huur? Mogelijk in Vosselaar of Turnhout of Oud-Turnhout of in de regio? Een parochiezaal of feestzaal maakt niet zoveel uit als het maar wat een leuke of mooie zaal is die je mooi kunt decoreren en waar je met een traiteur...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-3-2015 7:16:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...