Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

annelies
ijsje na de mis
Hallo,Wij hebben een ijskarretje na de mis. Bij het buitenkomen zouden de mensen een ijsje krijgen.Maar de "ijsjesman" steld voor om bonnetjes te geven aan de genodigden. Want de kerk is op de markt en dan zouden er anderen ook kunnen komen...
Ideeën Reacties: 9 4-5-2009 22:42:37

Salvillera
overbruggen 3 uur tussen trouw en feest
Hallo,wij trouwen op 17 juli voor de wet, om 15u20. We geven een kleine feest met de mensen die we er echt bij willen en zullen met ongeveer 35 mensen zijn. Aangezien we om 15u20 trouwen en we pas van plan zijn rond 19u30 aan tafel te gaan, zijn we o...
Ideeën Reacties: 6 3-5-2009 13:42:24

inge
tekstje op wergwerpcamera
Hallo iedereen,Het is bijna zover voor ons... de laatste afwerkingen moeten nog gebeuren. Wij zijn van plan om wegwerpcamera's op de tafels te plaatsen. Heeft er iemand een leuk tekstje om daarop te kleven? Zodat iedereen weet waarvoor de cameratjes ...
Ideeën Reacties: 6 2-5-2009 16:24:04

Kim
tafelaanduiding
Ik zou graag iets leuks hebben om de gasten hun tafel aan te duiden. We hebben niet echt iets uit ons leven dat we kunnen gebruiken. Dus had ik gedacht aan hartvormige ballonnen met helium erin boven de tafel. Als de gasten dan binnenkomen krijgen ze...
Ideeën Reacties: 5 1-5-2009 14:56:26

Liesbeth
Bedrukken van keramiek
Hallo! We zouden graag voor de getuigen een set mokken, bordjes enz. kopen en dan laten bedrukken met onze initialen, ergens de datum op, ergens "bedankt" op... Weet iemand waar we keramiek kunnen laten bedrukken/schilderen? groetjes, Liesb...
Ideeën Reacties: 5 29-4-2009 20:01:38

jessica
wegwerpcamera's
Hallo iedereen, wij willen op ons trouwfeest wegwerpcamera's voorzien. We kopen er bij blokker, daar staan ze nu in de folder (belgie) voor 2,99. Je kan met een aan/af knop de flits opzetten. Anders vrees ik dat er veel zonder flits gaat getrokken wo...
Ideeën Reacties: 13 28-4-2009 20:27:01

Van Gelder
knuffels voor kindjes in de suite
HeyWij hebben in totaal 8 kindjes in de suite, waarvan 2 onze zoontjes zijn en dus ook onze bruidskindjes. Nu kwam ik juist op het idee dat het toch tof zou zijn, moesten ze op het begin van de dag een klein knuffeltje krijgen ofzo. Hebben jullie m...
Ideeën Reacties: 3 28-4-2009 15:54:19

Rebecca
origineel cadeau bruidegom
Hoi iedereen,Ik wil een origineel cadeau geven aan mijn ventje-in-spe. Iemand een idee? Lingeriesetje ofzo voor huwelijksnacht is uiteraard wel leuk, maar ik wens het voor ene keer iets verder te zoeken...Ben benieuwd naar jullie reacties...Groetje...
Ideeën Reacties: 7 27-4-2009 14:49:40

Sabine
korte huweljksreis
HalloVermits wij al in mei naar Amerika gaan en we in september trouwen, zal er geen grote huwelijkreis inzitten. Hebben jullie soms ideetjes voor een korte huwelijksreis (3-4 dagen)?Dankjewel!
Ideeën Reacties: 5 27-4-2009 12:45:58

Sabine
ideetjes voor receptie na wettelijk huwelijk
HalloHeeft iemand soms ideetjes om te verwerken op de receptie die gehouden wordt na het wettelijk huwelijk? Wij geven het feest pas volgend jaar, maar ik wil toch ook van de receptie na het wettelijk huwelijk een iets speciaal maken. Kan er ergens ...
Ideeën Reacties: 1 27-4-2009 10:04:57

Karla
Bruiningscabine
Ik trouw op 29 mei 2009. Nu mag ik niet meer zonnen onder een zonnebank. Ik had graag eens een bezoek gebracht aan een bruiningscabine maar vind er geen in mijn buurt. Weet er iemand zo een cabine zijn in de buurt van Aalst, Affligem, Ternat, Asse?Al...
Ideeën Reacties: 2 22-4-2009 13:14:51

domi
kleine flesjes voor zand
Hey lieve bruidjes,kan er mij iemand helpen waar ik zo van die kleine doorzichtige flesjes met eventueel kurk kan vinden.Had eens op een site gekeken en die hadden ze met schelpjes er al in maar nu vind ik deze niet meer!!!Ben me hier suf aan het net...
Ideeën Reacties: 6 21-4-2009 14:36:35

Kimberley
www.huwelijksbedankjes.nl
HalloHeeft iemand ervaring met deze site? Verloopt bestelling en levering vlot? Wat hebben jullie hierop al besteld en viel dit mee? GroetenKimberley
Ideeën Reacties: 8 21-4-2009 13:45:03

Sarah
hoe vragen
hoe vraag je het op een plezante, leuke en originele manier aan de getuigene?
Ideeën Reacties: 4 17-4-2009 16:48:49

Isabel
cadeautjes, ideetjes?
Hallo iedereen,ik hoor jullie hier allemaal spreken over cadeautjes... Moet dit echt? is dit voor na de dienst in de kerk? of is dit voor op de tafel in de feestzaal? Ik vind het wel leuk klinken... Maar nu de vraag van 1000punten ;-)) is er een s...
Ideeën Reacties: 5 17-4-2009 12:43:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...