Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Mieke
Aaan alle toekomstige bruidjes.
Aan alle toekomstige bruidjes die nog geen bruidkleed hebben,   Te koop: Trouwkleed van Linea Raffaelli (collectie 2010)  bestaande uit topje en rok maat 40/42.  Nieuw aangekocht op 10 april 2010 aan de prijs van 1610€. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-6-2010 17:27:43

Angélique
rok+ top Bridal Linea Raffaeli B10 set 43a
Hallo,   Ik heb deze gevonden op Internet en vond deze heel mooi. Is er iemand die al bij Linea Raffaeli is binnengeweest en dit in het echt heeft gezien? En de prijs ook?    Groetjes,   Angélique
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 11-6-2010 21:39:41

Chantal
Morgen 2de pas kleedje!!
Dag Bruidjes & Gommetjes,   Morgen mijn 2de pas voor m'n kleedje, ik kijk er terug zo hard naar uit! Ben benieuwd hoe het nu zal zijn zonder al die speldjes  het moest ingenomen worden omdat ik vermagerd was dus morgen zal het al vee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-6-2010 19:32:45

sylvia
veertien dagen voor de trouw de eerste pasbeurt
yes eindelijk is mijn kleed binnen. Heb dit weekend de eerste pasbeurt. Ben super benieuwd en super zenuwachtig met maar veertien dagen op de teller.   groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-6-2010 14:57:11

Nancy
YIIHAAAA ! KLEED EINDELIJK BINNEN
Mijn kleed is eindelijk toegekomen id winkel Heb er al nachtmerries over gehad , nie te beschrijven !!! Met nog 34 dagen te gaan begon ik er toch wel zenuwen voor te krijgen . Vrijdag mag ik gaan passen !!! Blij als een klein kind , hahaha &n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-6-2010 13:28:54

Maria
Betaalbare winkel bruidsjurk grote maat ruime regio wijnegem / deurne
Hallo, ik ben op zoek naar een winkel in de buurt van wijnegem voor mijn bruidsjurk. Ik heb echt geen idee, je ziet zoveel reclame dat je door het bos de bomen niet meer ziet. Kennen jullie een redelijk betaalbare winkel met goede service waar ze oo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 10-6-2010 20:39:52

Tine
Eerste pas gehad!
Joehoe! Gisteren heb ik m'n eerste pas gehad, en ik leef nog altijd in een roes geloof ik... Gewoonweg zalig was het!   Er moet wel nog heel wat aan ingenomen worden. Ik heb behoorlijk brede heupen in vergelijking met mijn taille, dus ze hebben ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-6-2010 19:14:41

Ilaria
heyla
Even een vraagje, heeft er nog iemand een kleed van het merk blue? En wie trouwt nog op 06/08/10? groetjessss
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 10-6-2010 19:06:26

Anika
openingsuren cachet
Hallo mede-bruidjes.   Graag zou ik eens een kijkje gaan nemen in cachet in Antwerpen voor mijn droomjurk. Nu vind ik nergens de openingsuren en -dagen van de winkel.. Weet iemand van jullie deze? Moet je voor het passen ook een afspraak maken o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-6-2010 18:30:50

Halloki
LINEA RAFFAELLI
  Zijn er nog bruidjes met het jurk Set 78 van Linea Raffaelli ?   http://www.avosmesures.net/cache/fichs_declinaison/20963_2.jpg
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-6-2010 16:11:09

Jolien
Loving you (van een tijdje terug)
Hoi bruidjes,   Even een raar vraagje voor jullie. Heeft er iemand nog een exemplaar liggen van het magazine Loving You van 2007 ? Het gaat over nr 36 van de 18de jaargang. Vooraan staat een zwart-wit foto van Grace Kelly met als titel: "Bruid...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-6-2010 14:10:53

Lieve
Laatste pas, trouwjurk ophalen!
Zenuwen all over the place hier, want morgenvroeg mag ik m'n trouwjurk gaan halen. Ik ben gewoon misselijk van de zenuwen van het idee dat de dag zo dichtbij komt. Over 2 weken ga ik trouwen! Dat is zo'n raar idee! Net of ik het zelf nog niet helemaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-6-2010 22:04:39

Christel
deo :-)
Dag allemaal,   Ik heb misschien een beetje een rare vraag :-), maar mijn mama is vorig jaar getrouwd en toen zij haar bloesje wou laten wassen, kreeg ze de opmerking dat ze geen deo op haar kleed mocht doen want dit gaf plekken. Nu, zij had...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 9-6-2010 20:42:18

Vicky
Trouwkleed PRONOVIAS type MEGAN te koop
Hey lieve bruidjes, Vorige zaterdag 5juni was het zover en ben ik Mevrouw De Meyer geworden We stralen gewoon en het was een dag om van te dromen! Maar van in het begin heb ik gezegd mijn kleed te verkopen... Het is een PRONOVIAS type MEGAN.-bust...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-6-2010 15:40:30

eline
Welke bruidsschoenen?
Hallo   Dit weekend ga ik op schoenenjacht. Weten jullie waarop ik moet letten als ik bruidsschoenen koop? Graag jullie tips!! ELINE xx 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-6-2010 13:58:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info