Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tessa
Zaal te huur regio Turnhout / Vosselaar
Weet er iemand een zaal te huur? Mogelijk in Vosselaar of Turnhout of Oud-Turnhout of in de regio? Een parochiezaal of feestzaal maakt niet zoveel uit als het maar wat een leuke of mooie zaal is die je mooi kunt decoreren en waar je met een traiteur...
Locatie Reacties: 0 3-3-2015 7:14:57

lies
GEWELDIGE ontdekking
Via onze fotografen hoorden we van 'de vilten bruid'  Dit zijn echt geweldige boeketten....Je kiest iets, ze verwelken nooit, blijven mooi en eeuwig te bewaren. En eigenlijk kosten ze even veel als verse bloemen.Super hoor.
Bruidsboeket Reacties: 3 2-3-2015 23:10:53

Evy
Vraagje?
Hallo, Mijn vraag past eigenlijk niet echt op dit forum, maar het sluit er wel een beetje op aan.  Kennen jullie eventueel een forum over zwanger worden met rugproblemen? Alvast bedankt voor de hulp!
Ideeën Reacties: 2 2-3-2015 17:15:31

Karen
Waar TROUWSCHOENEN kopen?
Eeeej medebruidjes Waar hebben jullie jullie trouwschoenen gekocht want ik heb er nog geen dus moet 'dringend' op zoek. Ik woon in Brecht dus in de provincie Antwerpen of tot in Breda is het dichtste bij. Ik heb bijvoorbeeld de winkel Tsjari te Bred...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 2-3-2015 15:58:37

Talia
Akoestische gitaar-muziek voor ceremonie
Hallo iedereen, Het is nog ver in het vooruitzicht, maar voor onze huwelijksceremonie op 18/06/2016 (regio Aalter) ben ik op zoek naar iemand die wil zorgen voor zang+gitaar en enkele akoestische nummers wil brengen. Om een idee te geven van onze s...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 2-3-2015 15:06:53

Synthia
Fotolocatie
Hallo medebruidjes, Kennen jullie een toffe, open, rustige locatie rond het Hasseltse waar ik met een oldtimer toffe, leuke foto's kan laten maken? Alvast bedankt! Grtjs
Locaties - Fotografie Reacties: 0 2-3-2015 12:00:33

joke
gedichtje in kerk door dochter
Hallo in augustus staan wij voor het altaar. Wij hebben 2kindjes en wil graag onze kindjes zoveel mogelijk betrekennen in onze viering. Graag had ik onze oudste dochter een gedichtje laten opzeggen rond liefde. Ze wordt zes. Kan iemand helpen aan ee...
Ceremonie Reacties: 4 2-3-2015 11:28:44

Els
Bloemist in de buurt van Liedekerke
Hey iedereen, Kan iemand mij soms een goeie bloemist aanraden in de buurt van Liedekerke. Liefst niet te duur. Thanks Els
Bruidsboeket Reacties: 5 2-3-2015 9:10:38

Katrien
Hobbyfotograaf
Iemand suggesties voor een goede hobbyfotograaf - regio Oost-Vlaanderen?
Fotografie Reacties: 11 2-3-2015 8:36:18

tanja
wat te doen met receptie en avondfeest
hallo graag jullie mening ik zou graag hebben dat we tijdens het binnenkomen van de feestzaal dat er een liedje gespeeld word nogal een ambiance liedje en dat wij al ''juichend'' binnenkomen maar nu ist dat er eerst van 17u30tot 18u30 receptie e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-3-2015 18:50:05

Deborah
Fotograaf West-Vlaanderen gezocht
Wij zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf voor ons huwelijk in de zomer van 2016. Aangezien wij niet het grote huwelijk doen en het meeste pas zal afspelen vanaf de middag zoeken wij geen uitgebreide reportage. Wij willen enkel foto's van het ...
Fotografie Reacties: 12 1-3-2015 16:45:46

Debbie
Kaai 17 in Aalst
Heeft er iemand ervaring met de Kaai 17 in Aalst?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-2-2015 22:25:18

Ivan
Trouwkleed te koop
Mijn vrouw verkoopt haar trouwkleed maat 36-38. Ze is 1.68m en weegt ongeveer 55kg. Zie foto op 2dehands.be: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwkleed-227004351.html
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 28-2-2015 21:39:31

stefanie
Hulp nodig van bruidjes!
Dag mede-aanstaande-bruidjes, Ik ben 24jaar en eind 2013 vroeg mijn vriend mij ten huwelijk. Ik was supergelukkig want ik droom al jaren van een huwelijksfeest! Daarom was ik ook al een tijdje mijn haar aan het laten groeien, zodat ik een mooi op...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 28-2-2015 11:21:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...