Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
...
Volgende
Laatste
Vicky
Trouwkleed
Hey, ik heb even een paar meningen nodig. Mijn verloofde heeft in een zeer zatte toestand een foto gezien van mij in mijn trouwjurk. Nu heb ik hem de dag erna gevraagd wat hij er nog van weet. Hij zei dat hij alleen nog weet dat het een w...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
9-6-2010 11:32:46
vanessa
te koop trouwkleed pronovias maat 38/40
mooi trouwjurk in wilde zijde met een korte sleep zou dan toch mss leiver niet in het wit willen trouwen 400€ en hij is van jou!!!!!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
9-6-2010 9:43:32
imke
twijfels trouwjurk
Hallo, Ik begin steeds meer te twijfelen over mijn trouwjurk. Als collega's websites afgaan of bladeren in brochures hebben ze altijd commentaar op mijn jurk en zeggen ze deze niet mooi te vinden. Ik moet me dan steeds inhouden zoda...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
26
8-6-2010 23:14:15
petrouchka
Trouwschoenen
Endelijk men schoenen gevonden en kheb zaterdag meen eerste pas gehad van trouwkleed ben wel flauwgevallen zeker van de warmte en de srtress : /
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
8-6-2010 19:45:11
kitty
Cachet stopt NIET !!
Dames, Vandaag belde de mevrouw van Cachet me op om me te verzekeren dat hun winkel er niet mee ophoudt!! Ze vindt het zeer spijtig dat dit de ronde doet en vroeg zich ook af hoe dit allemaal is begonnen. Ik kan me best voorstellen dat dit ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
8-6-2010 15:10:34
Nathalie
Schoenen linea rafaelli kleur light bronze
Ik ben op zoek naar schoenen van linea rafaelli in maat 40 : kleur light bronze. Indien er iemand zijn trouwschoenen wil verkopen , laat het mij weten aub!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
8-6-2010 11:09:46
deborah
trouwjurk
hallo iedereen, mijn vriend en ik gaan op 27/05/2011 trouwen, daar ik er helemaal alleen voorsta beide ouders zijn gestorven, ben ik hier en daar op zoek naar wat info. Ik had graag eens <at prijzen geweten van een trouwkleed kun iemand me...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
15
8-6-2010 9:48:13
Debs
Bruidsjurk met zakken...?
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een trouwjurk met zakken langs de zijkant. Beetje zoiets: http://4.bp.blogspot.com/_0qNxJ8qfqtE/SNzvT_dS4GI/AAAAAAAABgY/L27gsCfnbpw/s400/FB_Wedding%2BDress%2B01.jpg Dit is echt de trouwjurk van mi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
7-6-2010 19:21:14
inge
Zoek eenvoudige trouwjurk die het heeft van zijn snit te huur/te koop 2e hands
Dag allemaal, Al dagen zit ik het net af te schuimen op zoek naar een ideale jurk die ik in 2de hands wil kopen -budget 500€ max. Ik ben er al enkele gaan passen, maar de meeste zijn niet helemaal stijl. Wat ik zoek: -opstaa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
7-6-2010 16:20:13
Kathleen
Uitverkoop collectie 2009 bij Koonings
Hallo aanstaande bruidjes, voor wie nog moet gaan kijken naar 'n jurk, is dit zeker 'n aanrader! Ze hebben er zowat alle grote merken in het wereldje, maar de collectie van 2009 nu al met 50% korting! http://www.koonings.com/nieuws/%27top%27-opr...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
7-6-2010 15:12:37
Stephanie
Pronovias Megan
Hallo bruidjes, Weet iemand wat de prijs van Pronovias Megan is? Kan nog even niet gaan winkelen maar ben heel benieuwd! Bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
6-6-2010 16:13:11
Jolien
opendeurdagen?
Zijn er ergens opendeurdagen in bruidswinkels vandaag? Liefst in Oost-Vlaanderen...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
6-6-2010 15:31:13
Ilaria
eerste pas
hallo iedereen ik heb woensdag mijn eerste pas gehad maar ben niet helemaal tevreden. In het begin vonden ze mijn kleed al niet. Die vrouw heeft heel de zaak afgezocht maar uiteindelijk toch gevonden (waar weet ik niet). Dat vond ik al een beetje r...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
5-6-2010 11:51:59
Karen
positieve ervaring boetiek Lief Loksbergen
Hallo allemaal, Gisteren ben ik mijn trouwjurk gaan afhalen... Enkele maanden geleden postte ik mijn bezorgdheid over de winkel hier op het forum... gelukkig geheel onterecht... Mijn bruidsjurk was volledig gepoetst en op maat gemaakt zonder...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
5-6-2010 0:18:28
Ellen
Eerste pas
Zucht, not feeling happy... Vandaag mijn eerste pas gehad en het waw-gevoel was weg :( Als ik de berichtjes van andere bruidjes hier lees dan is iedereen super happy... Maar dat was bij mij totaal niet het geval. Zelfs mijn mama had geen waw...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
17
4-6-2010 22:42:37
Eerste
Vorige
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Memorapix
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info