Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
...
Volgende
Laatste
lincy
Feestlocatie
Hallo,Heeft iemand een idee van mooie en betaalbare feestzalen in de buurt van Lummen, Herk-de-Stad, Halen, Diest, ...?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
17-5-2009 20:55:31
Joke
Balladehof in Sint-Denijs
Hallo iedereen, Wij zijn een koppel uit West-Vlaanderen en hebben voor ons huwelijk volgend jaar reeds een optie genomen bij het Balladehof in Sint-Denijs. We wilden namelijk iets anders dan de 'traditionele' feestzaal en menu. Daarom overwegen we nu...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
16-5-2009 23:00:02
Lindsay
@Bart van motionpictures
Hoi Bart,jij hebt je trouwfeest in de grotten van Kanne gegeven en je zei dat ik je altijd om info mocht vragen.Nu hebben wij al een beknopte prijsofferte ontvangen en ik heb daar toch wel enkele vraagjes bij:- ze vragen 25 euro per persoon voor dran...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
16-5-2009 14:16:22
Lindsay
@carolien Poortgebouw Rekem
Hoi Carolien,bedankt voor je reactie.Voor hoeveel mensen wouden jullie dan een feest geven?Allé, ik bedoel, hoeveel mensen kunnen er in de zaal zodat er toch nog een redelijke dansvloer over blijft?Want wat is een bruiloft zonder dans.groetjesLi...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
15-5-2009 13:01:22
Lindsay
't Poortgebouw Rekem
Dag allemaal,heeft iemand ervaring met 't Poortgebouw in Rekem?Op foto spreekt het mij heel erg aan en het ziet er allemaal heel erg chic uit.Ben nu dus bang dat zij superduur zijn. Hoe zitten zij qua prijzen of als iemand per toeval een elektronisch...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
15-5-2009 12:49:01
Lindsay
Aen 't Venne Opgrimbie in de zomer
Wie heeft al eens feestje meegemaakt in feestaal Aen 't Venne in Opgrimbie?De feestzaal is namelijk gelegen bij een camping met zwemplas. En ik maak mij een beetje zorgen over de drukte en het 'zwemvolk' dat er dan rondloopt.Wij trouwen in juli, dus ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
15-5-2009 12:41:45
Lindsay
Prijzen inclusief of exclusief BTW
Hallo iedereen,ik heb ooit eens ergens gehoord of gelezen dat je in de horeca verplicht bent om je prijzen te afficheren INCLUSIEF BTW.Nu hadden wij bij een hele toffe feestzaal een prijslijst opgevraagd en die zag er heel goed uit. Tot we in de klei...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
15-5-2009 12:40:10
nathalie
trouwfeest in renard beervelde
hallo,iemand onlangs naar renard in beervelde geweest voor trouwfeest,zo ja wat vond u?Gelieve my te antwoorden.Danku
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
14-5-2009 21:16:21
Isabelle
zalen van de zoo
Hallo iedereen,Wij zouden graag trouwen in de zalen van de Zoo. Zo draagt ons feest toch bij aan een goed doel (de opbrengst gaat naar wetenschappelijk onderzoek). Heeft iemand van jullie ervaring met deze zaal? Wij hebben de indruk dat zij niet echt...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
14-5-2009 14:01:24
M
zaal Flinckheuvel
Wie heeft er ervaring met zaal Flinckheuvel te 's Gravenwezel, wij plannen daar ons trouwfeest te geven volgend jaar. Eten? Organisatie? Flexibiliteit? Prijs? Bedankt!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
13-5-2009 21:35:43
tineke
feestzaal vrij van traiteur - oost-vlaanderen
Hallo!De kogel is door de kerk; wij trouwen op 18/12/2010 ! Midden in de kerstperiode.We willen graag werken met een eigen traiteur en zijn dus op zoek naar een zaal die vrij is van traiteur.Voorlopig vonden we enkel vrij dure zalen ... Iemand een id...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
12-5-2009 10:33:29
Marleen
Dennenhof Genk
Hoi hoi,zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het Dennenhof te Genk? Of misschien ooit naar een trouwfeest daar geweest zijn?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
11-5-2009 10:18:18
Jessica
Posthof in Vissenaken
Weet er iemand hoeveel de huur van de zaal in het posthof in vissenaken/tienen kost aub? Of moet je er enkel de menu betalen?Het ziet er allesinds prachtig uit!Weet iemand hier meer over aub? BedanktJessi
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
9-5-2009 14:54:54
Ellen
Het godshuis - St laureins
Hey allemaal !Wij trouwen in de zomer van 2010 ! Joepie ! We zijn dus op zoek naar een geschikte locatie ! Tot nu toe hebben we al 2 zalen die ons enorm bekoren en dat zijn "de lozen boer" en "het godshuis". Heeft er iemand een re...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
3-5-2009 18:47:00
Eerste
Vorige
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
stevengoovaerts.be
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info