Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Tamara
De laatste dagen....
Hoi medebruidjes!! Ik ben al ff niet meer op het forum geweest maar zie nu juist dat er nog maar 8 daagjes op de teller staan! Ondertussen is vorige zaterdag mijn vrijgezellendag geweest en die was geweldig!! Tis niet te geloven dat het al zo dicht b...
Voorbereiding Reacties: 0 12-9-2012 19:30:43

Nathalie
vervoer
Hallo, Wij zouden niets van vervoer huren en zouden dus met onze eigen wagens (de suite, 14 pers) naar de kerk gaan en dan van kerk naar feestzaal. Zijn er nog koppels die het zo doen? Grtjs! Nathalie
Voorbereiding Reacties: 14 12-9-2012 17:37:10

BruidjeXX
Geen traditionele erehaag maar gasten toch bij ouders? Stress!!
Hallo, Kan iemand me helpen met het volgende probleem: We willen geen erehaag (bij de receptie ouders en getuigen mee in de 'rij' voor handjes te schudden) maar we willen wel graag dat de gasten weten wie onze ouders zijn en/of waar ze staan. (onze...
Voorbereiding Reacties: 6 12-9-2012 17:05:14

tash
versiering linten en trekstrik auto
Ik ben al een tijdje op zoek naar versiering voor de auto met linten en zo een trekstrik.  Nu heb ik er eentje gevonden op onestopwedding.nl maar de transportkosten zijn meer dan de strik zelf .   Heeft iemand een idee waar ik deze nog...
Voorbereiding Reacties: 1 12-9-2012 11:37:06

dorien
Planning
Hallo iedereen, Wat denken jullie van volgende planning? 7u: haar, make-up, aankleden 9u15: aankomst suite 9u15 - 9u30: aankomst bruidegom 10u: vertrek gemeentehuis 10u30: burgerlijk huwelijk 11u: vertrek richting ouderlijk huis 11u30 - 13u: broodj...
Voorbereiding Reacties: 5 12-9-2012 11:23:33

Katja
speech avondfeest
Wat moet er allemaal in de speech staan die mijn man (tegen dan al wel, joepie) op het avondfeest mag 'voordragen'?  Niet te lang, beetje luchtig,....  En misschien een stom vraagje, maar moet ik dan ook mee recht staan?
Voorbereiding Reacties: 8 11-9-2012 22:35:34

Claudia
Dessertenbuffet
hallo iedereen, Welke muziek nemen jullie voor binnenkomst bruidstaart / dessertenbuffet? Liefs geen lac du connemara. Wij zoeken iets origineels!Alle tips welkom!!! groetjes,
Voorbereiding Reacties: 10 11-9-2012 10:57:56

Evi
trouwmagazines for sale!!
Aloha! Iemand interesse in magazines over trouwen? ik heb er een stuk of 30! van begin 2010 tot nu recent (2012), ik heb er heel veel inspiratie uitgehaald! (magazines zijn for lovers, trouwen, bruid en bruidegom, loving you ...) ik doe ze allem...
Voorbereiding Reacties: 3 11-9-2012 10:52:20

tamara 7/9/2012
te koop
ik verkoop onze rode loper (8m) €40 54 witte organzazakjes met vlinderopdruk (0,15/st)  1kg witte mini smarties €8 groot wit rieten hart €2
Voorbereiding Reacties: 5 11-9-2012 10:11:39

BruidjeXX
Bruidjes 22 september?
Dag bruidjes, Spannnennnnddd!!! De stress begint te komen. En bij jullie? Wat zijn jullie to do's nog? Ik heb donderdag nog een boudoir shoot, heeft er iemand ervaring mee? Hopelijk hebben we een droge dag!! groetjes
Voorbereiding Reacties: 36 11-9-2012 10:11:28

Lauren
Last Minute Ontstresser
Het klokje staat hier nog op 3 dagen en 13 uur en dan begin je de eerste kriebeltjes toch te voelen, en omdat het die laatste week de ene last minute beslissing en regeling na de andere is hebben mijn vriend en ik beslist om er gewoon een weekendje t...
Voorbereiding Reacties: 9 11-9-2012 10:08:03

Veva
Wat is jullie trouwbudget?
Hey allemaal, we zijn dus al serieus in gang geschoten bij het plannen van de trouw. Komende week hebben we in volgende zalen een afspraak: - Elysee Genk - Krekelhof Hasselt Ik heb ook al informatie aangevraagd bij: - Bevershof Hasselt - Rubenshof ...
Voorbereiding Reacties: 57 11-9-2012 9:49:05

Jente
Net verloofd: de eerste keuzes
Hallo bruidjes, Op 4 september heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd in Zuid-Frankrijk. Het kwam niet helemaal als een verassing want we hadden al min of meer besloten om volgend jaar te trouwen. Maar toch was het nog een heel speciaal moment w...
Voorbereiding Reacties: 7 10-9-2012 21:23:55

Stephanie
Trouwbelofte
Hey allemaal, Nu word het toch wel hoog tijd dat ik aan mijn trouwbelofte ga werken.Ik heb ze geschreven maar ben er niet zo zeker van.Zijn er bruidjes/gommetjes die dit willen nalezen???Heel veel groetjes Stephanie
Voorbereiding Reacties: 15 10-9-2012 17:36:06

Nathalie
En ik die dacht dat het nog 'vroeg' was....
Wij trouwen 14-06-2014 opzich nog tijd genoeg... Neem vandaag al contact op met een zaal... lap is die al bezet! Nu twijfel ik ook nog hoe we het gaan doen.. Gaan we een zaal huren waar we ineens met de suite kunnen eten en daarna de gasten voor he...
Voorbereiding Reacties: 46 10-9-2012 15:27:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...