Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

liesbeth
probleem mannen suite!!!
hallo,Ik heb een probleem ivm de kledij voor de suite, meer bepaald voor de mannen.Mijn vriend zijn ouders zijn erg traditioneel en geven dan ook een mooie som geld om het feest af te hebben. Bij hen is het de gewoonte dat de mannen allen hetzelfde p...
Andere Reacties: 5 5-11-2008 9:39:37

nathalie
viering buiten omgeving Brasschaat
Hallo medebruidjes, ik twijfel nog tussen voor de kerk te trouwen of eerder buiten een viering te organiseren (we trouwen in de zomer) Weet er iemand een leuke locatie waar buiten maar ook eventueel bij slecht weer binnen een viering kan doorgaan. Zo...
Andere Reacties: 1 4-11-2008 22:33:39

Katrijn
trouwjurk enzoani
Hoi, heeft er iemand enig idee waar ze bruidsjurken van de collectie Blue by enzoani verkopen? Thanks!
Andere Reacties: 2 4-11-2008 21:58:01

Elien
trouwlocatie Lokeren of omstreken
Hallo,Hebben jullie ideeën ivm een trouwlocatie in Lokeren of omstreken waarbij wij een aparte traiteur kunnen laten komen want die ligt al vast.Of weet er iemand hoeveel het kost om vb een zaal in het waterfront in Wetteren af te huren of het K...
Andere Reacties: 2 4-11-2008 20:46:05

reinhilda
Trouwkleedjes voor een zachte prijs
Ik heb een lot trouwjurken gekocht, welke ik graag voor een zachte prijs wil doorverkopen. Mail mij even : reinhilda@deblauwvoet.be
Andere Reacties: 8 4-11-2008 20:18:05

ellen
ter leepe??denotter??dr grote stove,????
hallo allemaalwij zouden graag ons feest geven in ter leepe of denotter in zedelgem Of in der grote stove in zuienkerkeheeft iemand ervaring en prijzen ofzo van hen?groetjes
Andere Reacties: 0 4-11-2008 17:43:49

Pietje precies
@ Cindy
Hey Cindy,Ik las net je berichtje over een ijskarretje aan de kerk. Super?Hoe heb je dat gedaan gekregen, wie komt dat doen en wat kostte het?Zou zoiets ook graag willen.Dank
Andere Reacties: 2 4-11-2008 14:42:28

Nancy
Biglimo.be
Hallo,Wie van jullie heeft al ervaring gehad met de mensen van www.biglimo.be?Bedankt,Nancy
Andere Reacties: 0 4-11-2008 14:13:26

Sarah
Gedichtje...
Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar een gedichtje, maar ik weet niet hoe het heet. Het gaat over een eendje en er komt zo iets in voor van 'één en toch twee'... Het is dus zo een woordspeling van eendje en eentje. En ik vind het nergens terug...
Andere Reacties: 2 4-11-2008 14:10:10

Vanessa
prijzen
heywij proberen een concreet budget op te stellen voor ons huwelijk, en nu was onze vraag hoeveel wij moeten inplannen om de kerk en het gemeentehuis te betalen. Ik kreeg van het gemeentehuis wel al door dat het trouwboekje € 25 kost. En wat ...
Andere Reacties: 13 4-11-2008 12:37:29

Eveline
Fotograaf West-Vlaanderen
Dag bruidjes,Wij zijn nog volop op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk in Brugge! We zoeken echter wel iemand die ons de foto's enkel (in hoge resolutie) op cd-rom wil bezorgen..wil heel graag zelf ons album ineenknutselen. Kunnen jullie ons he...
Andere Reacties: 5 3-11-2008 21:30:40

Veerle
dj black star
Heeft iemand ervaring met dj black star (dj sam)?Wat draait hij allemaal?Komt zowel oud als nieuw aan zijn trekken?Merci voor de info!!!
Andere Reacties: 0 3-11-2008 20:05:45

cindy
t'krekelhof discobar discovery
Hallo, Iemand ervaring met de dj van t'krekelhof te gooik? Ik vind er helemaal niets over terug maar de dame van de zaal heeft ons deze aangeraden. discobar discovery johnny van der steen.Alvast bedanktMvgCindy
Andere Reacties: 4 3-11-2008 18:58:16

Marlies
keuze DJ?
Hallo, wij zijn druk bezig met onze trouw te regelen die doorgaat op 05/09/09. Nu echter willen we zo snel mogelijk onze DJ vastleggen. Heeft er iemand ervaring met volgende dj's?- DJ Fonzie - All dance music- InfinityAlvast bedanktgroejtes
Andere Reacties: 1 3-11-2008 17:45:33

Indra
Drinkfeest-Dansfeest
Hallo,Wij trouwen in juni 2009 in Mexico en willen als we terugkomen een drinkfeest-dansfeest geven met buiten een frietkraam.Wie van jullie geeft een drinkfeest en/of dansfeest?Heeft er iemand ideetjes, ben inspiratieloos?Weten jullie een leuke (gee...
Andere Reacties: 2 3-11-2008 15:25:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...