Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

cindy
opdrachten vrijgezellenavond gezocht
Weet iemand leuke opdrachten voor mijn aanstaande zijn vrijgezellenavond te vieren.Voor mij hebben de vrouwen al alles geregelt maar die mannen bakken er niets van om een hem ook een leuke avond te bezorgen, vandaar mijn oproep.Alle tips en ideeë...
Ideeën Reacties: 2 3-4-2009 23:33:30

Heidi
Uitnodigingen zelf maken?
Dag iedereen,ben zojuist bij de drukker gaan kijken voor uitnodigingen en er zitten er zeer mooie bij de collecties van 2009.Echt teveel keuze om uit te kiezen...De prijzen van degene die ik mooi vind komen rond de 3,40 euro per kaart en enveloppe en...
Ideeën Reacties: 10 1-4-2009 17:56:45

Tamara
Kindje
Hey, Wij hebben op 23 mei een viering met het uvv. Wij hebben ook een zoontje van 11 weken op dit moment. Wij heeft er een leuk idee (of tekstje voor ons zoontje) om hem hierbij te betrekken. Groetjes
Ideeën Reacties: 3 30-3-2009 21:50:19

Lindsay
Kartonnen bruidstaart
Dag dames,ik vroeg me af of er iemand van jullie ervaring heeft met een kartonnen bruidstaart als trouwbedankje (gekocht of zelfgemaakt)waarbij de taart is opgebouwd uit afzonderlijke kartonnen taartpunten.Ik zou hier graag meer over willen weten en ...
Ideeën Reacties: 5 29-3-2009 11:35:30

marjan
misboekjes
Hey allemaal,Ik vroeg mij af of er hier bruidjes zijn die een originele manier hebben om hun misboekjes vast te maken.....Zou ze graag zelf maken en niet gewoon met een nietje.Grtjes Marjan18/07/09
Ideeën Reacties: 1 29-3-2009 11:11:57

Ellen
Originele vragen voor op bierviltjes
Dag mede-bruidjes! Ook ik wil ter vervanging van het gastenboek werken met 'bierviltjes'. Bedoeling is dat ik ze zelf ga maken met gekleurd papier, zodat het in dezelfde stijl is als de uitnodigingen, de misboekjes,... Nu ben ik op zoek naar originel...
Ideeën Reacties: 3 29-3-2009 10:07:30

Mieke
Origineel idee voor gastenboek gezocht
Ik wil eens iets anders dan een gewoon standaard gastenboek. Wie heeft er originele ideeën voor mij? Ik heb al gehoord van een spiegel met een foto in het midden en daarrond dan plaats om de gasten hun namen te laten schrijven. Maar ik vind geen...
Ideeën Reacties: 6 28-3-2009 11:29:06

Lindsay
Inkleding feestzaal met Rent a Lounge
Hoi dames.Heeft er iemand soms ervaring met het bedrijf Rent A Lounge? Ze zijn gevestigd in Olen en zorgen voor een heel speciale aankleding van je feestzaal.Hun site is www.rentalounge.beIk zou graag willen weten hoe dit is meegevallen en wat de pri...
Ideeën Reacties: 7 26-3-2009 13:23:49

tamara
halloween
hey mede bruidjes,wij trouwen op 30 oktoberdus 2009 1dag voor halloween.ik had dus aan een thema gedacht van halloween.wie kan mij een beetje op weg helpen met wat ideeen.alvast bedankt,groetjes tamara
Ideeën Reacties: 6 26-3-2009 13:07:39

Katrien
Kado getuigen
Dag medebruidjes en bruidegommen,Ik had volgende vraag, welke kado's geven jullie aan de getuigen? Ik had al gedacht aan een bongo-bon maar ben daar niet van overtuigd. Iemand misschien originele ideeën?Tx!Groetjes,Katrien19/06/2009
Ideeën Reacties: 5 26-3-2009 9:55:13

greet
thema kerst
hallo!wij trouwen op 19 december...de kerstperiode... heeft iemand leuke, originele ideekes om er een onvergetelijke dag van te maken?bedankt!
Ideeën Reacties: 11 25-3-2009 17:20:14

Rita
ringen
Hallo iedereen,Ik ben op zoek naar een origineel karretje of diertje wat mijn bruidsmeisje zou kunnen verder duwen en waar de ringen aan of in kunnen. Het is eigenlijk ook bedoeld om echt steun te geven bij het stappen. Mijn bruidskindje is drie maar...
Ideeën Reacties: 5 24-3-2009 22:57:53

sarina
geschenk ouders
Hey iedereenHeeft iemand ervaring met www.hoefijzers.nl ?Hoe vlotten deze bestellingen? En hoe lang zijn de levertijden?Kan iemand mij raad geven?
Ideeën Reacties: 1 23-3-2009 20:24:43

Els
Zuid-Afrika als thema op avondfeest
Heeft er iemand originele ideeën rond het thema "zuid-Afrika" voor het avondfeest? Als huwelijksreis maken we een rondreis in ZA. Tips rond versiering op tafel, naamafroeping, liedjes... zijn allemaal welkom! Alvast bedankt.
Ideeën Reacties: 2 23-3-2009 20:13:17

Kim
ballonversiering regio kortrijk-roeselare
hallo iedereenWij zijn op zoek naar een winkel waar ze ballondecoratie doen. liefst regio kortrijk-roeselare. Ben samen met men mama dit weekend naar bonbon ballon geweest in wevelgem en waren daar echt niet content van de service. Wij zijn nochtans ...
Ideeën Reacties: 7 23-3-2009 8:43:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...