Nu Online
Momenteel zijn er 459 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Stephanie
Trouwkoets
Weet er iemand een bedrijf die trouwkoetsen verhuurd? En wat hier zoal de prijs van is? xxx
Voorbereiding Reacties: 5 10-9-2012 13:43:41

Vicky
15 september collega-bruidjes
goed nieuws! het weerbericht is aan het wijzigen. zaterdag start nog bewolkt en hier en daar nog een bui mogelijk. maar daarna zou het opklaren en hier en daar zelfs wat zon. er is nog hoop !!!
Voorbereiding Reacties: 8 10-9-2012 13:34:37

jessica
Wie trouwt ook op 17augustus?
Hallo , Zijn er nog die op 17augustus 2013 trouwen? Wat hebben jullie al geregeld? Ik heb de zaal en dj al en mijn vervoer. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 9-9-2012 22:19:28

jessica
Hallo , Zijn er nog die op 17augustus 2013 trouwen? Wat hebben jullie al geregeld? Ik heb de zaal en dj al en mijn vervoer. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 9-9-2012 22:19:21

jessica
Voorbereiding Reacties: 0 9-9-2012 22:19:05

jessica
Voorbereiding Reacties: 0 9-9-2012 22:19:05

jessica
Voorbereiding Reacties: 0 9-9-2012 22:19:04

jessica
Voorbereiding Reacties: 1 9-9-2012 22:18:17

mieke
pfff zie het efkes niet meer zitten
ik zie het efkes niet meer zitten, donderdag ben ik binnen geweest voor een curetaage, vierde keer al. de reacties van de mensen zijn soms zo cliché, je hebt toch al een zoontje dus je mag content zijn. ik ben heel content met mijn vierjarige (b...
Voorbereiding Reacties: 18 9-9-2012 21:55:21

christel
de laatste weekjes
13 oktober komt heel dichtbij en nog zoveel te doen nog op zoek naar vervoer;, tafelversiering cadeau voor getuigen en kindjes de stress begint zeker omda men kleed nog nie binnen is   
Voorbereiding Reacties: 4 9-9-2012 21:44:40

Veva
Eindelijk verloofd!
Dag mede brides to be (zo leuk dat ik dit eindelijk ook kan schrijven), ik voelde (en hoopte) al een tijdje dat een aanzoek eraan zat te komen en inderdaad: gisteren (op mijn verjaardag!) is mijn ventje door te knieën gegaan. Hij had een heuse ...
Voorbereiding Reacties: 8 9-9-2012 18:37:46

Nathalie
Hoe een gesprek met de ouders alles kan omgooien!!
In de positieve zin wel  Nu mijn ventje heeft me nog niet officieel ten huwelijk gevraagd, hoewel onze datum al wel vastligt enzo.. maar heb hem wel gezegd dat hij het dus ook officieel moet vragen.  En om die reden hadden we nog niets teg...
Voorbereiding Reacties: 6 9-9-2012 11:17:14

Eline
Joepie! Kapster en vigagiste gevonden... nu fotograaf!
Juplaa! Heb net Joke Dult vastgelegd van Glance of Beauty! Weer iets dat ik kan schrappen van mijn lijstje Ben helemaal happy nu dit ook weer in orde is! Op naar het volgende... de fotograaf! Wie heeft tips voor een goede fotograaf die ook een mooi...
Voorbereiding Reacties: 3 9-9-2012 9:45:56

Vicky
lingerie troubles!
verdorie, ik heb reeds lang mijn lingerie: een strapless korsetmodel, kanten slip, jarretellen en kousen. ik heb eigenlijk al altijd gewoon mijn korset aangedaan bij het passen van mijn jurk dus gisterenavond zeg ik : vicky, tijd om eens het complee...
Voorbereiding Reacties: 4 9-9-2012 9:12:17

Stéphanie
Huwelijkskaars
Hoi bruidjes Onlangs heeft er hier nog iemand iets gepost over een huwelijkskaars, maar vind het niet direct terug. Ik heb ondertussen ook eens gehoord bij de pastoor of wij er al dan niet zelf voor moeten zorgen en zoals verwacht moeten wij zelf ee...
Voorbereiding Reacties: 6 9-9-2012 0:09:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...