Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Katrien
Ik verkoop mijn prachtige Farage-bruidsjurk!
Hallo iedereen, Na een geweldige huwelijksdag heb ik besloten mijn kleed te verkopen. Tis een kleedje van Farage, collectie 2009:   Italiaanse maat 38, met korset achteraan (ik heb maat 36 en bij mij was ie helemaal dicht achteraan). Kort ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-6-2010 23:02:08

vanessa
bolero in bont???
hallo, wij trouwen op 4 september en ik ben op zoek naar een bolero in bont, maar geen witte, liefst taupe van kleur,mag mss ook een ander kleur zijn, als ik het maar graag zie!!  ofwel een stola in dit kleur, kweet het nog zelf niet zo goed, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 31-5-2010 21:09:08

Sabine
De laatste maand
Hey, Woensdag zetten we onze laatste maand in. Ik ga dan ook mijn trouwkleed passen , ik hoop dat ik er nog in kan. Ik heb het in Januari in solden gekocht en het paste toen perfect maar ben een beetje bijgekomen, waarvan ik nu toch ook weer een&n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 31-5-2010 20:41:28

Myriam
HELP
Hallo allemaal,   Ben zaterdag gaan passen. Nu krijg ik stress dat ik misschien verkeerd gekozen heb. Heb het kleed van Modeca collectie 2010 in het ZWART. Wat vinden jullie?   Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 31-5-2010 11:50:36

Laura
Jurk Cymbeline
Hey bruidjes   Heeft er iemand van jullie een idee in welke prijscategorie de kleedjes van Cymbeline vallen? Ik ben helemaal weg van hun ontwerpen maar over de prijs heb ik geen idee ... Nu zaterdag ga ik voor de eerste keer naar Le Chapeau ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-5-2010 9:56:35

patricia
Opgepast!!Bedrog bruidskleedjes!!
Hallo lieve bruidjes, Via via hebben ze me laten kennis maken met bella moda en ben dan ook razend benieuwd gaan kijken op die site(www.bellamoda.be). Op het eerste zicht heel mooi,had me ingeschreven voor een pasdag en heel blij dat was gisteren. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 30 30-5-2010 14:54:29

sofie
prijzen Koonings
Hallo allemaal,   op 25 september is het voor ons ook zover. M'n verloofde zijn grootvader is enkele weken nadat we onze trouwdatum hadden vastgelegd gestorven en hij heeft hiervan redelijk lang in een rouwdepressie gezeten(aangezien het voor ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-5-2010 10:38:39

marta
naaister oost vlaanderen
Ik heb een rok en stof voor mijn korset gekocht met de gedachte dat een vriendin van mij het korset zou kunnen naaien maar ik vrees dat onze ideeën over een korset te ver uit elkaar liggen. kan er me iemand een naaister aanraden in Oost-Vlaander...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-5-2010 18:19:45

Annelies
Bruidsjurk te koop - Regio Kortrijk
Beste bruidjes,   Ik ging op 05 juni 2010 trouwen. Dit gaat jammergenoeg niet door.   Ik had reeds mijn bruidskleed gekocht en wens het bijgevolg te verkopen. Het betreft een kleed uit de Manuel Mota Collectie 2010 (Pronovias), model Tie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-5-2010 20:38:13

leen
Frustratie!!
Hoi bruidjes,   Er moet mij toch iets van het hart. Twee weken geleden ben ik bij Le Chapeau geweest in Antwerpen om trouwjurken te passen. En ik had ze gevonden! Volledig het wauw-gevoel. De verkoopster was super-vriendelijk en gedienstig, ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-5-2010 18:34:37

Phebe
goedkoope trouwjurk
Hallo bruidjes,   Ik en mijn vriend hebben besloten om 23april 2011 te trouwen, ik ben dus eens aan het kijken naar verschillende trouwjurken. Maar mijn budget is jammer genoeg niet echt groot en wil dus ook geen honderden euros uitgeven aan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 26-5-2010 18:05:04

Liesbeth
bruidsjurk te koop (grote maat)
Hallo,   ik verkoop mijn bruidsjurk van Rembo Styling (collectie 2009).   Het is het model Saga.   Als je geinteresseerd bent mag je een mailtje sturen naar liesbeth.mertens"at"hotmail.com ook op 2dehands staat ze aangeboden: htt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-5-2010 14:47:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info