Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Giovanni
Yellow Wedding Panner
  Yellow is al jarenlang een succesvol evenementenbureau. Wij bestaan in totaal uit 5 verschillende cellen: Events, Advertisement, Photography, Models en Fashion. Onder onze cel van Events valt Yellow Weddings (wedding planning). Uit deze erva...
Voorbereiding Reacties: 0 8-9-2012 21:15:13

Vicky
de laatste loodjes ....
vandaag nog geshopt naar van die kleine dingen, weet je wel. een mooie balpen om bij het gastenboek te leggen, een nieuwe parfum om lekker en fris en bloemig en romantisch te ruiken (dat was de omschrijving die ik gaf in de winkel naar wat ik op zoek...
Voorbereiding Reacties: 2 8-9-2012 20:12:03

Leslie
speech geven op avondfeest?
Hey iedereen Nu het bijna zover is zijn we met de laatste details bezig en zat ik te denken aan de speech die we geven bij het starten van het avondfeest. Ik vind dat dit erbij hoort, maar krijg eigenlijk al zenuwen als ik eraan denk Hoe beginnen ...
Voorbereiding Reacties: 2 8-9-2012 12:14:42

tima
:)
today is the big day
Voorbereiding Reacties: 14 8-9-2012 7:54:17

angelique
boudoir fotoshoot
hey ik ben zo blij ik ga deze laten doen en het album schenken aan mijn verloofde de nacht voor onze trouw.. en ja ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt en toch ook al wat lingerie gaan halen .... enkel nog zoeken naar een perfecte locatie ... ieman...
Voorbereiding Reacties: 9 7-9-2012 19:36:17

Liselot
Dagplanning/draaiboek
Beste bruidjes, Wij trouwen op zaterdag 10 augustus 2013 en het wordt dus tijd dat onze dag wat concreter wordt gepland. Ik heb nog totaal geen idee van hoelang er gerekend moet worden voor kapper, make-up en fotoshoot.. Wij trouwen ook voor de kerk ...
Voorbereiding Reacties: 6 7-9-2012 18:24:31

Vicky
De vervloekte weersvoorspellingen!
Uiteraard houd ik het weerbericht nauwlettend in de gaten... gisteren was ik nog opgelucht voor zaterdag gaven ze bewolkt met af en toe zon, een enkel regendruppeltje15% kans op regen, 20 graden. Vandaag kijk opnieuw! mijn weersvoorspelling staat nu...
Voorbereiding Reacties: 11 7-9-2012 9:44:21

Patricia
Aan de trouwertjes van dit en de komende weekends
Hey meisjes, Er trouwen er morgen een paar vanuit "mijn tijd hier op het forum" (hahaha het klinkt of het al jaren geleden is :-D). Het is zo gek hier nog eens te komen piepen en zoveel nieuwe gezichten/namen te zien. 't Is of alsof je hier nie...
Voorbereiding Reacties: 10 6-9-2012 22:02:49

Vicky
dit weekend - bruidjes!
Ik wens alle bruidjes (en hun lieftallige ventjes en familie en dergelijke) een goede verkwikkende nachtrust toe. een prachtige zaaaaalige dag om nog jaren en jaren van na te genieten ik denk dat wij bruiden die in dezelfde periode trouwen sowie...
Voorbereiding Reacties: 2 6-9-2012 21:23:42

Ann
bruidjes 19 juli 2013
Hallo, Zijn er nog bruidjes die trouwen op 19 juli 2013? Hoe ver staan jullie met de planning? Wat heb je al gedaan? Wat ga je binnenkort nog doen?
Voorbereiding Reacties: 10 6-9-2012 17:35:09

Nathalie
Tickets gewonnen voor Bridal Experience!!
Zonet via FB toegangsticketten gewonnen voor Bridal Experience in Almere! 18 November!! Ok Almere is wel een eind rijden, maar ik ga toch mijn ventje overtuigen om te gaan.. Vraag me niet meer hoe ik die kaartjes gewonnen heb, want ik heb geen ide...
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2012 16:09:39

Femke
Overmorgen is het zover!!!!
Hallo Overmorgen is het onze dag, whiii De stress begint wel te komen, de voorbije nacht niet zo goed geslapen en al om 6u klaarwakker! Dit heeft ook wel zijn voordelen, ik ben er deze morgen onmiddellijk ingevlogen. Ondertussen is alles mooi op...
Voorbereiding Reacties: 6 6-9-2012 15:30:36

eveline
zonnebank in Hasselt?
Ik zou graag een paar keer onder de zonnebank gaan vóór de trouw, maar ik heb dat nog nooit gedaan en ook geen verstand van. Kent iemand in Hasselt een goede zaak? Ik wil er ook wel niet teveel geld aan geven, dus weten jullie ook de vraagp...
Voorbereiding Reacties: 2 6-9-2012 14:44:38

sarah
to do list
vandaag bestelling gedaan van de bedankingskes...omdat we foto's cliché vinden en de meeste mensen die toch weggooien hebben we iets leuk besteld en valt echt super mee van prijs. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3160419023276&set=o.1...
Voorbereiding Reacties: 6 6-9-2012 11:41:05

Stephanie
Bruidjes voor 16/08/2013
Zijn er nog bruidjes voor 16/08/2013? Hoever staan jullie al met de planning? xxx
Voorbereiding Reacties: 4 6-9-2012 11:11:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...