Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Patrick
video
iemand een idee waarom jp videoproducties nergens meer te vinden is, bedrijf gestopt mss?
Video Reacties: 7 22-2-2015 19:58:51

Winnie
Fotograaf gezocht voor 11/07 - regio Mechelen/Lier
Hallo, Ik trouw op 11/07 deze zomer en ben nog op zoek naar een fotograaf die de hele dag kan bijwonen. Kennen jullie misschien een goede fotograaf uit regio Mechelen/Lier?
Fotografie Reacties: 13 22-2-2015 19:10:56

Britt
Allerlei spulletjes van onze trouw te koop
Hoi iedereen, Zoals de titel al doet vermoeden, doen wij nog veel van onze spulletjes weg van onze trouw.Wij hebben daarom een dropbox gemaakt waarvan de link onderaan volgt.Wat kunnen jullie allemaal zien daarop?-een handspiegeltje in barokstijl (h...
Voorbereiding Reacties: 17 22-2-2015 18:18:35

eline
stola sjaal
Hallo allemaal ik ben opzoek naar een doorschijnende sjaal in ivoor kleur voor over mijn schouders te doen weet iemand waar ik dit tegen een betaalbare prijs kan vinden ? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-2-2015 18:15:15

Laetitia
Binnenlocatie
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie regio Sint-Truiden -Linter. Als het zonnetje schijnt die dag, weten we het al. Maar bij regen zitten we nog met de handen in het haar. De brouwerij in Wilderen is een populaire plaats om foto's te ma...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 22-2-2015 16:34:38

Evelien
(Recente) ervaringen Kasteel van Ruisbroek (en/of Restauration Nouvelle)
Hello allemaal, Wij zijn volop bezig met de zoektocht naar een zaal. We hebben ons oog laten vallen op het Kasteel van Ruisbroek. We vinden het heel belangrijk dat het eten goed is, vandaar onze oproep naar ervaringen! :-) Ontzettend bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 22-2-2015 16:18:58

Hannah
Creatieve ideeen voor een alternatieve ceremonie?
Hallo allemaal, Wij trouwen eind mei en zijn al een tijdje aan het werken aan onze ceremonie. Wij gaan niet voor de kerk trouwen, maar gaan een plechtigheid organiseren met het huis van de mens in de tuin van de feestzaal. We hebben al een lijstje ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 22-2-2015 12:04:08

Marieke
Leuk idee voor avondfeest :-)
Haha, ik las net een grappig idee: een soort feestreglement voor op je avondfeest. Er staan echt grappige zaken in :-)Staat op www.facebook.com/misboekje :-)Weet nog niet of wij het gaan gebruiken, maar is leuke lectuur en er zitten wel wat tof...
Ideeën Reacties: 0 22-2-2015 11:31:20

Brenda
Winkelwagenmuntjes als bedankje
Hallo allemaal We gaan Winkelwagenmuntjes als bedankje geven aan de vrouwen en aan de mannen een flesje speciaal bier met gepersonaliseerde wikkel geven. Zijn er nog mensen die Winkelwagenmuntjes hebben gegeven als bedankjes? We zouden die bestell...
Voorbereiding Reacties: 6 22-2-2015 9:58:24

silke
pronovias hoeveel hiervoor betalen
Ik heb een mooi trouwkleed te koop gezien van pronovias.dit is 2dehands dus reeds eenmalig gedragen en gereinigd.collectie 2012 .had toen 1800 euro gekost.ik vroeg de dame die het verkoopt voor hoeveel ze het verkoopt.ze vroeg mij wat ik wil geven.w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-2-2015 22:38:26

sandra
Ann en John Eindhoven
Iemand idee wat de prijzen zijn voor gelegenheidskledij bij ann en john te eindhoven ? Bedankt.
Kledij - Suite Reacties: 1 21-2-2015 16:49:23

tanja
suggesties huwelijksreis?
hallo we hebben al eens rondgesnuisterd op reissites en denken erover om naar mexico te gaan we trouwen op 1-07-16 dus wel nog een tijdje  geeft iemand hier hun huwelijksreis al doorgebracht of brengt hun huwelijksreis binnenkort door ...
Huwelijksreis Reacties: 13 21-2-2015 16:43:39

Fran
Domaine de Jaurieu
Hey! Wij trouwen in de zomer van 2016. Wij hadden graag ons feest gehouden in de feestzaal van Domaine De Jaurieu. Heeft hier iemand ervaringen mee? Dank bij voorbaat!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-2-2015 14:28:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...