Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Melissa
Berichtje aan Frida
Super bedankt voor je kaartje, voor Yanaïca Het was een hele fijne verrassing, deze middag komt ze thuis, ze zal blij zijn!
Voorbereiding Reacties: 1 3-9-2012 10:31:32

Eline
Paard en koets
Ik ben op zoek naar een koets en paarden...  Het is een droom van als ik klein was om met de koets naar de kerk te gaan, en ik heb het geluk dat mijn ventje mij dat niet wil ontnemen. Ik woon in West-Vlaanderen en blijkbaar is het aanbod hier ...
Voorbereiding Reacties: 10 2-9-2012 18:15:03

Annalisa
Zoekt leuke ideen Voor vrijgezellen
Hallo iedereen Mijn beste vriendin gaat trouwen !!! zij had samen met mijn zus mijn vrijgezellen georganizeerd nu is het aan mijn beurt voor haar . ik zoek leuke ideen opdrachten verkleeding enzo voort kunnen jullie mij Helpen Hoe gekker hoe liever...
Voorbereiding Reacties: 4 2-9-2012 14:41:39

Bea
Engeland bruidsland!
Juist terug van een weekje Kent (Engeland).  Overal werd je geconfronteerd met huwelijken, mijn aanstaande en kinderen werden er gek van...Overal reclame dat je het kon afhuren om te trouwen en heel veel bruidswinkels en alle kleine giftshops of...
Voorbereiding Reacties: 4 2-9-2012 9:47:41

Vicky
trouwring opgehaald
Hallo hallo, met nog amper 12 dagen op de teller gaat het nu ineens razendsnel! weer veel gedaan dit weekend om mijn "still to do" lijstje korter te maken! schoenen gevonden voor mijn zoon !! EUREKA! het zijn toch maar skateschoenen geworden, iets a...
Voorbereiding Reacties: 8 2-9-2012 8:45:02

Tamara
Volgende week dé grote dag!!!
Amai, ik herinner mijn nog dat hieronder 376 dagen stond en nu staat er nog 6 dagen! Is allemaal zo voorbij gevlogen. En die laatste weken vind ik echt het leukst. Mijn toekomstige man is echt in actie geschoten en ik ben er zo fier op! Alles lijkt i...
Voorbereiding Reacties: 5 1-9-2012 17:48:21

Marlies
Is dit een haalbare dagplanning?
Hallo, Onze dagplanning is zo goed als rond, en terwijl de één zegt dat alles goed doenbaar is, zegt de ander dat we overal te laat zullen zijn. Wat denken jullie ervan? Dag/avond ervoor: hele dag afspraken (kapper, nagels, schoonheidsspe...
Voorbereiding Reacties: 15 1-9-2012 13:47:14

Marieke
Hulp nodig...
Beste bruidjes en bruidegommen Wij zijn ondertussen al 14 d man en vrouw en zitten volop in de opdrachten. Inderdaad nog in de opdrachten :-) Wat je zelf bij anderen ludiek doet krijg je ook wel terug hé. Om onze centjes te verkrijgen van de co...
Voorbereiding Reacties: 10 1-9-2012 13:40:20

Liselot
Dagplanning, to-do lijstje, misboekje
Beste bruidjes, Ondertussen al een tijdje verloofd en de feestzaal, fotograaf en dj liggen nu vast. We hebben nog een klein jaar te gaan tot de trouw maar omdat ik nog een jaartje studeer had ik in september graag nog enkele taakjes afgewerkt/gestar...
Voorbereiding Reacties: 2 1-9-2012 12:02:26

Anne-Sophie
Zoveel gedaan afgelopen week!
Happy, Happy, Happy!!!! Meer en meer kan ik snel dingen afvinken op men to do-lijste, ZALIG! Woensdag zijn we ons huwelijkscontract gaan opstellen bij de notaris (binnenkort gaan tekenen). Onze canvassen als gastenboek hebben een laagje ver...
Voorbereiding Reacties: 1 31-8-2012 21:24:02

Kristien
Mevrouw Weygantt
Vandaag zijn we voor de wet getrouwd! Officieel mevrouw Weygantt :-D Leuke namiddag met de naaste familie gehad. Nu is het aftellen naar our big day morgen! Ik blijf bij mijn papa slapen, morgen vroeg op om naar de kapper te gaan en dan bij mijn oma ...
Voorbereiding Reacties: 9 31-8-2012 18:53:51

rennée
WOEHOE
dit was echt een super super week al heel wat geregeld voor HET FEEST !! menu kaarten en uitnodigingen gekozen bij de drukker  gepersonaliseerde enveloppendoos met bijpassende ringendoos besteld bij Tutje & kiki we hebben iets in die aard...
Voorbereiding Reacties: 1 31-8-2012 17:32:52

Tiffany
Helium
Hallo bruidjes, Ik ben op zoek naar een fles helium voor balonnen op te blazen zodat we die kunnen loslaten als we uit de kerk komen. Iemand een idee waar ik dat kan vinden (en niet te duur is)? thanks
Voorbereiding Reacties: 13 31-8-2012 11:21:53

wendy
dag bruidjes
morgen is de dag, vandaag nog alles in orde zetten voor de receptie morgenmiddag in de tuin, mijn nageltjes nog laten doen en mij laten bruinspuiten :-)) en morgen the big day!!!! kijk er al zo lang naar uit en heb zenuwen, veel zenuwen en wou dat m...
Voorbereiding Reacties: 16 31-8-2012 9:19:33

Jessica
US Mailbox als gastenboek
Hallo iedereen, Met grote vreugde kan ik jullie vertellen dat wij een supersnelle service hebben gekregen van AllesAmerika. Wij hebben een US Mailbox besteld en 2 dagen na de betaling zijn ze hem komen leveren! Hij is supermooi en groot! Wij waren o...
Voorbereiding Reacties: 1 31-8-2012 8:42:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...