Nu Online
Momenteel zijn er 473 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvie
Advies nodig tafeldecoratie
Hey iedereen, ik heb even jullie deskundig advies nodig. Aanvankelijk hadden wij als tafeldecoratie: theelichtjes, menuhouders en ballonnen met led verlichting. Maar met nog eens de zaal te bekijken lijken ballonnen ons niet ok en iets te ...
Locatie Reacties: 5 19-2-2015 18:10:36

Vanessa
Videograaf gezocht voor 20 juni
Graag hadden wij  onze ceremonie laten filmen.  Kent iemand een goede videograaf? Regio Beveren -Waas.
Video Reacties: 11 19-2-2015 16:07:09

Anke
KL Bruidskapper en Looks of Versailles
Hey bruidjes! Ik vroeg me af of iemand (recente) ervaringen heeft met KL Bruidskapper en/of Looks of Versailles? Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 19-2-2015 15:33:11

Peggy
uitnodigingen klasgenootjes voor gemeentehuis
Hoi Bij ons geen kerkelijk huwelijk enkel gemeentehuis.  Nu is het wel zo dat er bij ons na de plechtigheid een glas aangeboden wordt door de gemeente.Ik had ook zo de idee om de klasgenootjes van Marit uit te nodigen om te komen "supporte...
Ideeën Reacties: 4 19-2-2015 15:18:45

cindy
nachtmerrie
Wie van jullie begint hier ook zo raar te dromen over hunne trouw? Ik had gedroomd dat ik mijn kleed mocht gaan passen en het was niet mijn kleed maar het een heel ander en echt een vies. Een kleed met veel zwart in. Jakkes. Ik was in alle staten en ...
Ideeën Reacties: 10 19-2-2015 15:09:23

Eileen
Kostuums getuigen
Dag Bruidjes Ik heb alweer een vraagje. Mijn vriend en ik willen graag dat de suite allemaal in hetzelfde gekleed gaat, daarom gaan we kostuums voor de suite huren. Voor de familie zullen de mama rn schoonmama de kostuums betalen, maar de vraag is...
Kledij - Suite Reacties: 7 19-2-2015 8:52:34

Femke
dringend fotograaf gezocht
 Hallo,wij zoeken nog een fotograaf voor onze trouw op 29 mei 2015. Regio: Oost-Vlaanderen (Aalst)Alle aanbevelingen welkom :)groetjes, Femke  
Fotografie Reacties: 21 18-2-2015 19:50:39

Anita
trouwjurk tweedelig en schoenen te koop
gekleurd trouwkleed maat 44, rok en topje, kan vermaakt worden in bruidswinkel (ben zelf 1,75 cm groot ) en trouwschoenen (m 39) Vraagprijs: 175 EUR samen. Indien apart, kan bod gedaan worden.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-2-2015 13:32:22

Jolien
spulletjes te koop
Hoi iedereen, wij zijn ondertussen al een half jaartje gelukkig getrouwd... Tijd om een paar spulletjes te verkopen. Ik verkoop een witte vogelkooi. Ik gebruikte deze om de kaartjes in te steken. Ik kocht hem voor 45 euro maar hij mag weg voor 30 e...
Voorbereiding Reacties: 16 18-2-2015 12:32:52

heleen
Gezocht, aparte bestemming
hallo! We willen een speciale reis maken, mooie natuur en mooie uitzichten, maar mijn aanstaande man is niet zo scheutig op insecten, en 'vuile' dingen. Leuke tips?We moeten er nu echt eens aan beginnen geloof ik.
Huwelijksreis Reacties: 7 18-2-2015 11:49:09

Als De Bruid Van Huis Is
Geef je nu op voor 'Als de Bruid van Huis is' (Net5)
Zijn jullie smoorverliefd, willen jullie dolgraag trouwen maar komt het er maar niet van? Geef je dan nu op voor een nieuw seizoen van Als de Bruid van Huis is! Wij geven jullie 10.000 euro en drie weken de tijd om de grote dag te organiseren. Er ...
Voorbereiding Reacties: 1 18-2-2015 11:27:34

Adriana
Mooie bruidsspullen over, huwelijkskaarsen, bedankjes, haarspelden, enz
18 oktober hadden wij de perfecte trouwdag, zowel qua weer als locatie (Hof ten Steen) als versiering, jurk, alles! We zijn nog altijd aan het nagenieten, maar besluiten toch wat van de spulletjes die over zijn op internet te zetten, om wat ruimte te...
Ideeën Reacties: 0 18-2-2015 10:25:51

isabelle
Digitale fototoestellen te koop
Dag bruidjes in spe, Bij ons zit de grote dag er al een tijdje op... Tijd dus om wat spulletjes te verkopen. Wij hebben tien digitale fototoestelletjes gekocht (incl. geheugenkaartjes), waarmee de gasten tijdens het avondfeest vele leuke foto's get...
Fotografie Reacties: 12 18-2-2015 10:25:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...