Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Laurence
vacature getuigen
Weet dat het waarschijnlijk al veel is gevraagd maar vind de vacature om de getuigen te vragen nergens meer terug.Wie kan me er aan helpen?Mailen kan naar kennylaurence@telenet.be
Andere Reacties: 3 29-10-2008 0:05:25

Els
@ Vi: citroën in Kapellen
Hey Vi,bij welk bedrijf in Kapellen hebben jullie die Citroëns gevonden? Hebben die ook een website?Groetjes,Els
Andere Reacties: 2 28-10-2008 18:43:22

Kimberly
een beetje in de put
Hallo allemaalWaar ik nu mee af kom is heeft eigenlijk niks te maken met trouwen.Met ik ben ondertss zo vertrouwd geraakt met dit forum dat ik het hier even kwijt wil.21 nov moet ik geopereert worden aan mijn wijsheidtanden.Ze moeten er alle 4 uit. K...
Andere Reacties: 10 28-10-2008 17:44:03

Elien
Bruidswinkel sofie in Deinze
Beste bruidjes,Iemand ervaring met bruidswinkel sofie? Zowel positief als negatief.Ik hoor het graag.Groetjes
Andere Reacties: 5 28-10-2008 14:52:24

Lies
gezocht: witte range rover en 2 zwarte rangerovers als ceremoniewagens
hoi, mijn vriend en ik zijn dol op de range rovers, maar helaas kosten ze ons te veel geld om aan te kopen :) Is er hier mss iemand die via via één dag (4juli '09) ons zou willen vervoeren in een range rover (wit) en als het zou kunnen (zwa...
Andere Reacties: 4 28-10-2008 13:52:57

nathalie
bruidsmagazine's
dag bruidjes,ik heb hier 4 bruidsmagazine's liggen met de mode van 2009, 1 van bruid en bruidegom, 2 for lovers en 1 loving you.Als iemand geïntreseerd is , ik verkoop ze.Ik heb namelijk mijn kleed gevondn , ik heb ze niet meer nodig de boeken.g...
Andere Reacties: 2 28-10-2008 13:02:13

Ellen
Bo Couture Kortrijk (Garamaj)
Dag dames!Ik heb er ondertussen mijn gedacht van gemaakt, en na lang wikken en wegen en andere kleedjes uitkiezen en passen ga ik toch terug naar mijn eerste gedacht: de Ellegie van Garamaj.Nu heb ik alleen dit kleedje nog niet kunnen 'passen' zodani...
Andere Reacties: 10 28-10-2008 8:52:40

isabelle
clubs gezocht voor vervoer
Dag iedereen, in juli volgend jaar is het de grote dag, dan trouwen wij.Wij zoeken nog mensen van autoclubs(liefst oldtimers of kevers) in de buurt van hte pajottenland om ons op een toffe manier te vervoeren. Over de financiele kant kan gepraat word...
Andere Reacties: 0 27-10-2008 22:22:52

Tine
Welk huwelijkscontract?
Vrijdag gaan we naar de notaris en ik heb er totaal geen idee van wat het beste is. Onze situatie:Alles gezamelijk aangekocht(auto's, meubelen,...) Volgend jaar gaan we een woning kopen, dus na ons huwelijk.Er zijn 2 kinderen uit een vorige relatie e...
Andere Reacties: 5 27-10-2008 22:12:12

kelly
miss sheila brugge? iemand ervaringen
Ik ben nog op zoek naar een bruidswinkel en vindt de collectie van miss sheila wel zeer mooi. Iemand met die winkel te brugge, vriendelijk? en is het een dure collectie of valt die wel mee?Advies is welkomKelly
Andere Reacties: 2 27-10-2008 21:14:22

Lotte
Receptie aan gemeentehuis Kapellen
Vrienden van ons konden een kleine receptie doen na hun wettelijke trouw. Wij trouwen ook enkel maar voor het gemeentehuis en zouden dit ook graag aanbieden aan de mensen die naar het gemeentehuis komen. Wij trouwen in het gemeentehuis van Kapellen...
Andere Reacties: 1 27-10-2008 20:34:48

Lotte
Receptie aan gemeentehuis Kapellen
Vrienden van ons konden een kleine receptie doen na hun wettelijke trouw. Wij trouwen ook enkel maar voor het gemeentehuis en zouden dit ook graag aanbieden aan de mensen die naar het gemeentehuis komen. Wij trouwen in het gemeentehuis van Kapellen...
Andere Reacties: 0 27-10-2008 20:34:47

Magali
Referenties enkele ceremoniemeesters (Antwerpen)
Heeft er iemand ervaring met volgende ceremoniemeesters?- Walter Sestig uit Mortsel- Guy De Kok uit Oud-Turnhout- Casteleyn uit Kontich- Huygens- Van Tongerloo uit DeurneGraag wat meer info over hun werkwijze, voorkomen,....Alle tips zijn welkom!!!
Andere Reacties: 3 27-10-2008 19:33:11

Silvia
Feestzaal Mimosa
hey,Ik heb ondertussen al heel wat informatie en meningen over kasteel van saffelaere maar weinig of geen van mimosa. Als jullie daar jullie feest gegeven hebben of er ook al geboekt hebben of er onlangs een feest hebben gehad, laat dan zeker je meni...
Andere Reacties: 2 27-10-2008 17:49:56

Valerie
dringend originele uitnodigingsteksten !
wie kan ons helpen aan leuke uitnodigingstekstjes?
Andere Reacties: 2 27-10-2008 16:37:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...