Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ellen
Morgen!
1 septemberbruidjes, morgen is het eindelijk aan ons!! Ik heb er weer een slapeloze nacht opzitten, maar kijk er enorm naar uit! Het weer zal alvast meevallen! Ik hoop dat ik morgen alle stress achterwege kan laten, de controle uit handen kan geven, ...
Voorbereiding Reacties: 10 31-8-2012 8:03:24

Sara
hoeveel wensboom hangertjes
wij gaan een wensboom laten zetten door de bloemist. Nu ben ik opzoek naar hangertjes waar de mensen iets kunnen opschrijven en dan ophangen. Nu vraag ik mij af hoeveel ik er nodig heb. Iemand een idee? 1 per persoon, meerdere, minderen? 
Voorbereiding Reacties: 6 31-8-2012 7:51:16

fleur
slapeloze nachten
jaja bruidjes, 'k heb het ook al zitten si... de slapeloze nachten. Het duurde gisterenavond weer 1 uur en half eer ik in slaap viel. Ik denk dan over vanalles en nog wat. Da's dan gelijk het enigste moment da'k begin te piekeren en aan vanalles beg...
Voorbereiding Reacties: 6 31-8-2012 7:24:35

clara
Dringend ideeën voor taxi regio gent!
Hey allemaal, met nog 1 dag op de teller zitten we nog met een probleem rond de taxi! Ik had gedacht van paar dagen op voorhand taxibedrijven te bellen met het idee dat dat toch op tijd was (taxi bedrijven genoeg right?), maar nu blijkt dat niemand v...
Voorbereiding Reacties: 4 30-8-2012 22:16:17

Deborah
CheckList
Hallootjes! Dit is hier waarschijnlijk al meerdere keren gevraagd geweest, maar omdat ik dit niet direct kan terugvinden vraag ik het nog een keertje! Ik ben op zoek naar een gedetailleerde checklist. Omdat ik steeds bang ben dat ik dingen en voora...
Voorbereiding Reacties: 2 30-8-2012 19:47:26

heidi
mooi setje juwelen victoria
https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=4608837223926&set=a.4608834103848.340065.1382314969&type=3&theater een mooi setje juwelen van victoria, zo goed als niet gedragen.
Voorbereiding Reacties: 0 30-8-2012 16:25:28

Marie
Zenuwen!
Met nog minder dan 40 dagen beginnen de zenuwen echt te komen. Dus ik dacht, eens kijken waar ik nog bruidjes kan vinden! Op 6 oktober 2012 gaan wij trouwen en dat namelijk in de schuur bij mijn ouders. Zij hebben een hoeve en wij mogen hun schu...
Voorbereiding Reacties: 6 30-8-2012 16:14:54

Carrie
Bloemsoorten : welke zijn duur - welke zijn goedkoop ?
Aangezien onze feestzaal heel basic tafelversiering heeft, wil ik misschien zelf iets ineensteken. We gaan zowiezo met veel kaarsen werken, maar ik wil toch ook wat groen/bloemen. Ik heb geen supergroene vingers, en de stukjes moeten dus wel minstens...
Voorbereiding Reacties: 0 30-8-2012 15:00:53

Tamara
dans met zus
hoi bruidjes, Welk nummertje raden jullie aan om met zus te slowen, derde dans? Groetjes, Tamara
Voorbereiding Reacties: 3 30-8-2012 14:51:37

Nathalie
bruidswinkels west - vlaanderen
Hallo, Vandaag heel wat telefoons gedaan. Voor de wettelijke trouw (15 september) is alles in orde! En ik heb terwijl ook al twee afspraken gemaakt in de bruidswinkels (kerkelijke trouw is 6 juli '13). Ik heb een afspraak gemaakt in Scarpellini,...
Voorbereiding Reacties: 7 30-8-2012 14:00:16

Carrie
DIY - vraagje
Weet iemand hoe dit geknutsel heet? of hoe je het maakt?  het zijn hele dunne papiersliertjes die je krult en dan op een geheimzinnige manier opplakt :)   Ik heb al vanalles geprobeerd om extra vb of uitleg of tutorials te vinden op ...
Voorbereiding Reacties: 6 30-8-2012 12:59:58

Sandra
Laatste zaalbezoek - nieuwe traiteur is mijn held!
Hallo allemaal, Gisteren nog maar eens langs de zaal (ik ben al lang de tel kwijt!!) met onze nieuwe traiteur. De verantwoordelijke van de zaal kon ons verhaal van de vorige traiteur amper geloven, vond het ook schandalig en was heel blij voor ons d...
Voorbereiding Reacties: 9 30-8-2012 11:02:10

Jessica
Hoe zouden jullie reageren als...
Hallo iedereen, Heb heel de nacht liggen piekeren en weer amper 5 uur geslapen. Het zit zo. Wij huren een huis met een grote mooie tuin, maar met veel onderhoud. Wij trouwen om 16u in deze tuin, omdat onze feestzaal geen tuin heeft en wij niet voor ...
Voorbereiding Reacties: 5 30-8-2012 8:02:05

Sara
tijdelijk afscheid van een vriend
Ik heb op maandag een heel moeilijke beslissing moeten nemen en ik heb besloten dat ik vanaf nu tot aan de trouw geen chocolade meer ga eten. Dat is voor mij een enorme opoffering, zeker in stressvolle periodes. Ik doe het omdat ik met momenten last ...
Voorbereiding Reacties: 10 30-8-2012 7:24:57

stef
WOW Nog 1 dag en 22 uur op de teller, kheb stresss
ja de tijd gaat verschrikkelijk snel, de zenuwen beginnen sterk de overhand te nemen, slapen gaat moeilijk, eten nog net, en dan extra stress, dankzij mijn vader, besluit hij nu net een week voor de trouw om zijn vriendin te dumpen, dus zij en haar k...
Voorbereiding Reacties: 4 30-8-2012 1:20:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...