Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Fie
ballons
Weet er iemand van jullie een niet al te dure balloonshop zijn regio vlaams-brabant. We zijn vorige week zaterdag naar de trouwbeurs in Gent geweest en ik vond deze nogal duur. groeten,
Ideeën Reacties: 11 22-1-2009 19:34:13

Fie
ballons
Weet er iemand van jullie een niet al te dure balloonshop zijn regio vlaams-brabant. We zijn vorige week zaterdag naar de trouwbeurs in Gent geweest en ik vond deze nogal duur. groeten,
Ideeën Reacties: 1 22-1-2009 19:33:49

Karmen
De Koekjesfee
Heeft er iemand van jullie een bruidstaart besteld bij de Koekjesfee in Hasselt? Of al eens een huwelijk of ander feest, waar zo'n taart werd besteld? Mooi zijn ze zeker, de foto's spreken voor zich! Maar ik vroeg me af of ze per persoon de prijs waa...
Ideeën Reacties: 7 18-1-2009 19:03:42

nele
save the date tekst/huwelijksaankondiging
Heykes,Kennen jullie een leuke tekst om op een save the date/huwelijksaankondiging te zetten?GroetjesNele
Ideeën Reacties: 3 16-1-2009 10:44:51

Elke
Tafelschikking
Hallo, op 14 feb 2009 is het onze grote dag maar we zijn nog opzoek naar een origineel idee voor onze tafels in te delen, iemand originele idieeën laat het mij zeker weten.
Ideeën Reacties: 4 16-1-2009 9:54:34

koen
thema tafelschikking Disney
Hallo, wij trouwen op 08-08-09 en voor de tafelschikking zouden wij graag rond het thema disney werken heeft er iemand ideeën daarrond en waar we vooral liedjes over vinden.groetjes Koen en Inge
Ideeën Reacties: 6 15-1-2009 21:24:09

Marieke
Vervoer van suite voor korte afstand
Hallo,Voor onze trouw had ik graag naar de kerk geweest met een riskja of een bakfiets.Ik woon in een klein dorpje op nog geen 200 m van de kerk. Dit vind ik een te korte afstand om af te leggen met auto's. We weten alleen nog niet hoe we de rest van...
Ideeën Reacties: 9 15-1-2009 16:56:09

magali
wat met de kindjes???
hallo,zijn er bruidjes die al kindjes hebben?wij hebben er 1'tje, maar in totaal zullen er 3kindjes zijn op het feest (2van zus) die tussen de 2 en 5 jaar oud zijn.hebben jullie ideeën of oplossingen om de kindjes bezig te houden en wat hebben j...
Ideeën Reacties: 13 15-1-2009 13:58:10

Caroline
zonnebank of niet?
Halo,Misschien een rare vraag...maar gaan jullie (bruidjes) allemaal onder de zonnebank voor de trouw? Of vinden jullie dit niet noodzakelijk? Ik zie dit eigenlijk niet goed zitten, heb nogal een gevoelige huid.grtj,Caroline
Ideeën Reacties: 17 13-1-2009 23:51:04

magali
toffe balonnen of gadgets?
hallo,iemand ideetjes, websites of locaties voor bedrukte balonnen (die niet té duur zijn), af andere toffe gadgets?alvast bedanktgrtjes
Ideeën Reacties: 2 13-1-2009 19:47:28

Vicky
spel voor bruidspaar
Hei iedereen,Mijn neef trouwt op 27 maart 2009. In onze familie is het de traditie om bij elke bruiloft een leuk spel met het bruidspaar te doen. Degene met de meeste inspiratie is nu echter de vader van de bruidegom en heeft daardoor dus geen tijd...
Ideeën Reacties: 4 13-1-2009 10:23:47

domi
Graag leuke ideeen voor thema-huwelijk
Wij gaan trouwen en hadden niet echt een thema gekozen maar aangezien we beiden weg zijn van de zee dachten we de zee in ons huwelijk te betrekken, we weten echter niet hoe of wat, weet iemnad leuke originele en gekke ideeen?26/09/09
Ideeën Reacties: 9 10-1-2009 13:52:04

Sofie
Eetkraam
Hallo,Eindelijk hebben we gekozen hoe we ons feest willen doen. Eerst gaan we met de familie en beste vrienden koud buffet eten en daarna zouden we collega's en iets "verder" vrienden uitnodigen. Als die toekomen willen we een dessert geven...
Ideeën Reacties: 1 9-1-2009 18:55:26

Caroline
geschenkjes voor kinderen
Hallo,Voor diegene die ook enkel voor de wet trouwen: geven jullie allemaal een geschenkje aan de kindjes die naar het gemeentehuis komen? Of wordt dit niet gedaan als je enkel voor de wet trouwt? Ik vind dat moeilijk, want ik heb totaal geen idee ho...
Ideeën Reacties: 4 8-1-2009 22:38:21

Karolien
Thema trouwdag - PARIJS
Dag bruidjeswillen jullie me even helpen? Ben mn thema aan het uitwerken, en heb even nood aan een frisse kijk van jullie! Aan wat denken jullie als jullie aan Parijs denken?Thanks.GroetjesKarolien.
Ideeën Reacties: 3 8-1-2009 21:36:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...