Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

eline
Geen bh nodig voor trouwkleed
Hallo meiden   ik heb nog een vraagje; ik heb reeds mijn bruidkleed besteld en het is met een bustier. Ik moet dus geen bh kopen maar enkel een slipje. Of koop ik toch best een setje?   Merci 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 28-4-2010 20:48:18

katrien
bruids lingerie
Hey, Wie weet er zo de prijzen van bruidslingerie? Eventueel een site ofzo     Merci     Groetjes katrien xxx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 28-4-2010 18:24:22

Melissa
HELP!!! Vlek(je) op kleed
Hey iedereen,   Bij het nog eens nakijken van mijn trouwkleed heb ik een klein zwart vlekje ontdekt op de achterkant! Het is niet zo groot, maar valt wel op!   Weet er iemand hoe ik dat nog kan wegkrijgen??     Merci!!!   ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-4-2010 18:00:48

tine
jurk
hallo beste medebruidjes,     iemand al ervaring met jpc antwerpen? pierre-yves aalst?? las sposa?? ik ben niet groot en heb maatje 40 (door mijn buste) wat raden jullie aan van kleed? heb niet echt een droomjurk  in gedachten, ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 27-4-2010 16:23:28

Kristelle
Opbergen trouwkleed
Hallo   Op 9 april ben ik in het huwelijksbootje gestapt. Hele leuke dag :). Maar nu is mijn kleed gewassen en weet ik niet waar ik ze best kan opbergen. Want als ik een opbergdoos zou nemen, dan krijgt het geen lucht en gaat het wrs beginnen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-4-2010 14:30:15

Sara
Onderrok met hoepel
Indien er nog iemand op zoek is naar een onderrok met hoepel, ik verkoop die van mij. Van het merk Poirier, slecht 1-maal gedragen.   Meer info: tomsara010809@gmail.com             
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-4-2010 11:19:10

Joke
Kleding bruidskindjes - 12 jaar
Hallo,   Mijn metekindje is mijn bruidsmeisje. Ze is 12 jaar en ik ben op zoek naar een mooi, betaalbaar kleedje.   Ze wil toch graag een lang 'prinsessenkleedje'. Weet iemand hiervoor een leuke winkel?   Groetjes,   Joke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-4-2010 9:08:47

Sofie
bruidsjurk
dag bruidjes in spé! ik heb gisteren mijn droomkleedje gevonden! Ik had een tijdje geleden al een supermooi kleed gevonden in een bruidswinkel, maar twijfelde owv de prijs. En ik besloot om eerst opzoek te gaan naar een goedkoper kleed. (via ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-4-2010 21:02:22

valerie
bruidslingerie
hoi,   ik ben nog op zoek naar mooie bruidslingerie. Mijn trouwjurk is een bustiermodel en zou er graag iets mooi's onder dragen maar ik vind maar niets. weet er iemand waar ze in regio west- vlaanderen het merk poinier verkopen of iets in di...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-4-2010 23:06:39

cynthia
trouwschoenen
Was dit nog effe vergeten te schrijven , ik zal donderdag bij Elena ook mijn schoenen kiezen , heeft er iemand een idee wat de prijzen zijn hiervan ? Thanks x
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 24-4-2010 19:55:38

cynthia
eerste pasbeurt..
Hallo bruidjes , ik heb donderdag mijn eerste pasbeurt bij elena in deinze , ik ben zeeeeeer ongeduldig , echt wel spannend .Dan ga ik ook mijn jurk voor de eerste maal zien in de goede kleur . Ik kijk er al echt naar uit .
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-4-2010 19:54:29

natasja
het is niet rood maar mushroom geworden
Hallo iedereen,     Gisteren moest ik de kleur van men kleed doorgeven. En heb hier al een topic over gemaakt over de kleur rood. Maaaaaaaaaaaaaar het is mushroom geworden... de top is in ivoor en de rok is dus in de kleur mushroom...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-4-2010 11:12:30

Ellen
korte bruidsjurk
Hoi hoi,   Ik ben op zoek naar een korte bruidsjurk. Heeft iemand van jullie een idee in welke winkels ze hierin wel wat keuze hebben?  Alvast bedankt!   Ellen 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 23-4-2010 19:47:23

Lynn
Pronovias
Hey toekomstige bruidjes   Weet er iemand van jullie in welke prijscategorie de kleedjes van Pronovias zich bevinden ?    Groetjes   Lynn  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 23-4-2010 15:30:45

Evi
Zaalig getrouwd!
Onze grote dag was vorig weekend en wat hebben we er van genoten, zaalig weer, fantastisch feest, uitgebreid verslag ga ik nog typen, hier kan je alvast wat foto's zien, en al zeg ik het zelf die 4 maanden buik was helemaal spoorloos :) http://www.lo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 23-4-2010 8:53:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info