Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
...
Volgende
Laatste
Katrien
Feestzaal DE VESTEN - LAAKDAL
Hallo allemaal!Ik ben nieuw op dit forum, dwz IK BEN SINDS KORT VERLOOFD!!!Is er iemand van jullie die al een feest heeft gegeven of al naar eens feest is geweest in De Vesten in Laakdal? Wij zouden deze zaal uitkiezen...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
12-3-2009 17:32:58
ANNELIES
Kraampjes
Hey meiden,Heet iemand van jullie ervaring met friet-of andere kraampjes op het feest? Is er iemand die offertes van firma's heeft?Thanks!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
11-3-2009 21:33:11
Hanae
Feestzaal ZONDER catering - omgeving Kortrijk
Hallo,Ik zoek dringend een feestzaal omgeving Kortrijk, maar ZONDER VASTE CATERING.Het is heel moeilijk om er eentje te vinden én die er ook mooi uitziet + voordelig + eventueel meerdere zalen heeft.Kan iemand mij DRINGEND helpen????!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
11-3-2009 15:31:28
Sylvie
Receptie
Hallo, We zijn nog op zoek naar een locatie in het antwerpse voor een receptie vlak na ons burgerlijk huwelijk. Heeft er iemand ideetjes? Het mag origineel of oerklassiek zijn, maakt niet uit. Het moet wel betaalbaar zijn uiteraard :) (en gerekend vo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
11-3-2009 13:18:21
Ellen
Locatie/feestzaal rondom Mechelen
Hallo iedereen,Wij trouwen volgend jaar in augustus maar zijn op zoek naar een locatie met een feestzaal en tuin omdat wij onze ceremonie buiten willen doen. We willen ook zelf voor personeel en eten zorgen dus het zou een zaal moeten zijn waar we n...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
11-3-2009 9:33:03
ANNELIES
tent
Hello,Wij trouwen in 2010 in St-Niklaas en twijfelen nog waar we ons feest willen geven.We hebben een hele grote tuin en dachten misschien een tuinfeest te geven. We zullen dan wel een grote tent moeten voorzien want voor het avondfeest hebben we ong...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
10-3-2009 10:41:10
dominique
zaaldecoratie - gezocht: meters stof!!!
Hoi bruidjeswij trouwen pas in mei 2010 maar gisteren hebben we toch al eens nagedacht over de decoratie van onze zaal. Wij hebben een parochiezaal die vrij groot is en een hoog plafond heeft. We hadden gedacht om de zaal te decoreren met doeken en o...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
10-3-2009 9:08:06
Brenda
Orchidee vs Ladeuze
Hallo bruidjes in spé en ondertussen getrouwde bruidjes,We zijn volop bezig met het kiezen van een feestzaal, en momenteel zijn er nog 2 in de running nl Ladeuze (Maarkedag-Etikhove) en Orchidee (Kluisbergen). Ik heb in beide feestzalen nog geen...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
9-3-2009 11:41:07
Els
Salons De Groene Jager Brasschaat <-> Jachthoorn Kontich
Hallo iedereen !Wij willen nog trouwen september of oktober van dit jaar.Dus onze keuze in zalen is sowieso beperkt maar we hebben nog 2 zalen gevonden die annulaties hadden.Dit zijn Salons de groene jager in Brasschaat en de Jachthoorn in Kontich he...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
8-3-2009 17:01:41
Griet
auberge du pecheur
hallo allemaal we zijn nu al een maand allerlei feestzalen aan het bezoeken in de buurt van gent maar zijn er tot nu toe nog niet uitgeraakt... heeft er iemand van jullie al eens een feest meegemaakt in de auberge du pecheur en wat zijn de bevindinge...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
6-3-2009 14:05:53
evi
feestzaal de kleine graaf
dag bruidjes,heeft er iemand al een feest gegeven in de kleine graaf te serenelderen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
5-3-2009 20:20:46
Annelies
fort van hoboken
Iemand al ooit een feest gegeven of bijgewoond in het fort van Hoboken?Wij denken eraan om daar met een 20 man te eten, en nadien een dansfeest te geven voor een 100 à 150 man.Zou dit iets tof kunnen worden?Alle reacties zeer welkom!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
4-3-2009 22:12:03
H
avondfeest - enkel receptie
Hallo iedereen, graag had ik jullie mening gehad (of ideetjes of tips) i.v.m. het volgende : mijn vriend en ik willen volgend jaar gaan trouwen, maar willen enkel een grote receptie (of eventueel walking dinner) voor zo'n 150 personen geven aan de ge...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
4-3-2009 20:57:19
Stephanie
Orangerie Les Roses (Oudeberg)
Hallo,Wij zouden ons trouwfeest geven in Orangerie Les Roses (Kasteel Oudeberg) te Geraardsbergen. Zijn er mensen die al ervaring hebben met deze zaal?Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
4-3-2009 14:28:40
Eef
Feestzaal De Waterhoek
Hoi bruidjes,Wie nog op zoek is naar een prachtige locatie in Vlaams-Brabant ... ik raad de Waterhoek in Geetbets aan! Wij trouwen er dit jaar op 04/07/2009, maar we zijn er al meermaals op feesten geweest ... echt prachtig. Heel lekker eten en een u...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
4-3-2009 11:05:00
Eerste
Vorige
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Motion Pictures
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info