Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

tima
8 dagjes op de teller en vlijtig mijn diy aant afwerken
enkele pics van mijn werkjes voor de curieuze neuzen :)  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4156742204653.174554.1466913569&type=1&l=d9143298c2
Voorbereiding Reacties: 24 30-8-2012 0:15:43

Petra
duiven
Hallo, wie laat er nog duiven los? ik dacht het ook te doen, maar heb schrik om me vuil te maken.. of mss dat die duifjes zouden een behoefte doen?
Voorbereiding Reacties: 3 29-8-2012 20:29:53

Lynn
Nog 22 dagen!!!!!!
Hey bruidjes Nog even en het is aan ons, we zijn hier volop bezig met de laatste details af te werken, maar man seg wat een werk dat dat is!!! Wat moeten de 21/22 september bruidjes nog allemaal in orde brengen? Groetjes Lynn (met veeeeeeel stres...
Voorbereiding Reacties: 5 29-8-2012 20:29:04

Marlies
Verslaafd aan dit forum!
Hoi, Ik heb geen facebook of twitter of zo, daar heb ik geen tijd voor, maar dat heb ik ondertussen helemaal goed gemaakt met hoe vaak ik op dit forum zit! Alles wat ik bedenk voor de trouw, even checken of er hier iemand is die er al ervaring mee h...
Voorbereiding Reacties: 5 29-8-2012 20:17:28

Melissa
Voor ons geen wittebroodsweken..
Hey bruidjes.. Ik heb hier lief en leed met jullie gedeeld...En veel steun gehad aan jullie als het weer even moeilijk ging.. Onze voorbereidingen zijn niet van een leien dagje gegaan...auto-ongeval, family-troubles, enz... Nu is er één di...
Voorbereiding Reacties: 31 29-8-2012 20:14:01

nancy
Helemaal op schema met nog 15 dagen op de teller :-)
Voorlopig weer helemaal in zen-modus!! Heb de laatste 2 dagen weer heel veel dingen in orde gebracht en mijn to-do lijstje is echt aan het inkorten  Gisterenvoormiddag langs de bakker geweest en de laatste details voor de bruidstaart en de cupca...
Voorbereiding Reacties: 5 29-8-2012 19:48:06

sofie
39 dagen gelukkig getrouwd en 15 weken zwanger :)
hallo Lieve bruidjes ja hoor, wij zijn in blijde verwachting van onze 2de kapoen. Is er ook zo'n site voor mama's zoals wij trouwen.com? vele groetjes aan alle toekomstige bruidjes geniet van de voorbereiding en jullie dagje. grtjs xxx
Voorbereiding Reacties: 10 29-8-2012 19:19:10

karen
Wie zen dagje????
Pfff, wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen!! Net bij kapster geweest (iemand die sinds kort bij de familie hoort) voor het kapsel van mijn kindjes. Eerst proefkapsel laten doen en dan moesten we nog een uur afspreken voor de grote dag. Maar...
Voorbereiding Reacties: 7 29-8-2012 17:56:24

debora
Ik heb besloten om te zwijgen voortaan!!
Hallo allemaal, Ik dacht dat uw huwelijk voorbereiden de leukste tijd van u leven is, en dat wilt ge me u dierbaren toch delen??? Awel, ik ben al die reacties beu van ge hebt nog tijd genoeg en zoude nie gewoon een zaaltje huren en iets te drinken ...
Voorbereiding Reacties: 17 29-8-2012 17:43:27

Heidi
Tis bijna zover!!!
Dag Bruidjes van 31/08 zijn er al zenuwen???
Voorbereiding Reacties: 7 29-8-2012 11:29:43

Sofie
Trouw vervoer Ram , Avalanch.... gezocht
ok wij zouden dus graag in een stevige  pickup vervoerd willen worden op ons huwelijk dus nu zijn we op zoek naar dodge ram , chevy avalanch of andere er zijn er zoveel liefst wit of zwart en aaan ne redelijke prijs iemand????
Voorbereiding Reacties: 3 29-8-2012 10:13:10

Elke
03/08/2012 Verslag en foto's
Hoi iedereen, Al 25 dagen gelukkig getrouwd :) We lopen zo verliefd rond. Ik heb gewacht met het verslagje tot ik de foto’s van de fotograaf had. Wij hadden een huwelijksweekendje, dus verwacht je maar aan een zéér lang verslag. Wil ...
Voorbereiding Reacties: 14 28-8-2012 22:51:14

Ina
Bedanking ouders
Hallo allemaal, hebben jullie mischien leuke ideetjes om als bedanking aan onze ouders te geven ? En eventuele leuke teksten ? Bedankt !! Groetjes x
Voorbereiding Reacties: 7 28-8-2012 22:22:12

Eline
Ervaringen met weddingplanner All-by-one
Hallo, omdat wij een andere viering dan een kerkelijke viering willen, hebben wij besloten om de organisatie daarvan af te staan aan een weddingplanner. Via reclame op deze website kwamen wij terecht bij All-by-one, een vrouw uit Oostakker. Daarnet ...
Voorbereiding Reacties: 2 28-8-2012 21:16:22

Vicky
waarom heb ik zoveel stress???
Phoeh! nog 17 dagen te gaan! en ik heb zoveeeeeeel stress, zenuwen, ik kan aan niks anders meer denken. maar dan ook echt aan niks anders meer... vandaag de cd gebrand met de liedjes voor de dienst. is ook alweer gebeurd zie!dit weekend mijn verlovin...
Voorbereiding Reacties: 6 28-8-2012 21:11:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...