Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ianthe
Gastenboek
Hi allemaal,Waar hebben jullie je gastenboek gekocht?Online? Op welke website?Hadden jullie zelf iets in dit gastenboek geschreven als richting voor de genodigden ofzo? Wordt dit gastenboek soms ook al tijdens de receptie gelegd? Zodat ook...
Voorbereiding Reacties: 5 16-2-2015 15:16:38

Stijn
Ceremoniemeester
Hallo, Wij zijn volop bezig met de voorbereidingen van onze huwelijk maar zijn momenteel in twijfel over al dan niet gebruik maken van een ceremoniemeester. Wij hebben eigenlijk geen idee wat de gangbare prijzen zijn. Het grootste probleem voor ons ...
Ceremonie Reacties: 3 16-2-2015 14:18:03

Kristien
prachtige trouwjurk te koop
Hallo, ik verkoop een trouwjurk met een prachtige sleep. maatje 36 en de kleur is ivoor. De jurk was van mijn broer zijn verloofde maar omdat er plots een einde kwam aan de relatie en mijn moeder de jurk betaald heeft, probeer ik de jurk te verkopen....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-2-2015 13:39:48

Eileen
Wat geven aan de kerk/stadhuis?
Dag bruidjes bij ons is het de gewoonte dat je iets aanbiedt aan de gasten bij het buitenkomen van de kerk, voor de volwassenen is dit meestal een drankje en voor de kindjes iets anders. Wij trouwen in het begin van de zomer rond 15u00 en hadden ge...
Voorbereiding Reacties: 3 16-2-2015 12:33:16

Annelien
Buiten- binnenlocatie gezocht regio Bonheiden/Mechelen
Wij zijn nog op zoek naar zowel een buiten- als binnenlocatie voor onze foto's. Dit in de regio Bonheiden/Mechelen, Duffel mag ook want daar gaat ons feest door. Liefst willen we een buitenlocatie, maar voor in het geval het heel slecht weer is will...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 16-2-2015 12:19:52

Linda
ervaringen bevershof
Hoi medebruidjes ,  Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het bevershof in bilzen ?  Wij gaan hier onze ceremonie en feest houden. Zij zorgen ook voor de versiering en bloemen enzo , dit is op zich wel fijn maar ik wil natuurlijk ook...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-2-2015 12:09:00

Femke
tuinfeest/BBQ in onze eigen tuin te Roosdaal
HalloIemand ervaring met een feesttent, inclusief catering? Onze tuin is groot genoeg om een feesttent te plaatsen, maar dan zouden we eerder gaan voor casual feest, met bbq, lounge zetels en zo.We zoeken iemand die het (liefst) allemaal d...
Locatie Reacties: 3 16-2-2015 10:33:13

Brenda
Bruid met brillen
Hallo allemaal Zijn er hier bruidjes of bruidjes in spe die brillen dragen? Gaan jullie jullie bril dragen op jullie huwelijk? Ik denk dat ik niet mooi ga uitzien met een grote bril (bril nu in de mode) en een wit kleedje Groetjes Brenda
Voorbereiding Reacties: 18 15-2-2015 20:55:54

cindy
dilemma
Wij trouwen om 14 uur aan het gemaantehuis en heeft een half uur in beslag. Dan daarna gaan wij foto's trekken maar ik vraag me af wat ik in die tussen tijd met mijn schoonfamilie moet doen die uit antwerpen komen. Ik wou tegen vier uur als hè...
Ideeën Reacties: 3 15-2-2015 16:13:37

Leen
Kleding bruidskindjes te koop
Hallo, indien iemand interesse heeft, wij verkopen de kledij van onze bruidskindjes. Alles is 1 maal gedragen op onze trouw in september vorig jaar. Je moet maar eens kijken op onderstaande linken http://www.2dehands.be/kinderen-babys/kinderkleding/j...
Kledij - Suite Reacties: 4 15-2-2015 14:04:18

Elke
DJ DSS
Hey, heeft er iemand ervaring met de DJ's van DSS? Ik zou graag jullie mening willen horen ...  Bedankt ! :)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 15-2-2015 12:34:54

Talia
DJ gezocht 18/06/2016 Oost-Vlaanderen
Hallo, Wij zoeken een DJ voor ons trouwfeest op zaterdag 18/06/2016 regio Lotenhulle (Oost-Vlaanderen). Onze gasten zijn echt gemengd van 20ers (vrienden) en wat oudere gasten (familie). Dus we zoeken iemand die goede hedendaagse dansmuziek kan dra...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 15 15-2-2015 11:59:08

Meggie
tekst bedankingen
Hallo dames, Ik ben nog op zoek naar een leuk tekstje om op het kaartje te zetten bij de bedankingen van de gasten. Heeft er iemand van jullie leuke teksten die ik mag gebruiken? Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 0 14-2-2015 22:27:27

Meggie
tekst voor bedankingen
Hallo dames, Ik ben nog op zoek naar een leuk tekstje om op het kaartje te zetten bij de bedankingen van de gasten. Heeft er iemand van jullie leuke teksten die ik mag gebruiken? Alvast bedankt!  
Voorbereiding Reacties: 3 14-2-2015 22:25:54

Tessa
Ervaringen Den Eyck Kasterlee
ervaringen  en reacties op Feestzaal Den Eyck Kasterlee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-2-2015 19:05:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...