Nu Online
Momenteel zijn er 513 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Jill
bedanktekst
Hallo iedereen!Het begint nu echt te korten voor ons en we moeten nog een aantal kleine dingetjes doen... Ik wou eens even vragen of er iemand misschien een mooie bedankttekst of bedankgedicht heeft voor de ouders? Alvast bedankt voor de reacties!Gro...
Ideeën Reacties: 2 7-1-2009 13:56:01

Caroline
geschenktip
Hallo,Heeft er iemand een leuk tekstje voor als je wél een huwelijkslijst hebt én ook een rekeningnummer. Bedankt!
Ideeën Reacties: 1 7-1-2009 1:04:26

Bart
trouw 10 okt 09
hey, wie kan ons een fotograaf en ceremoniemeester aanbevelen regio Waasland. Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 4 6-1-2009 14:10:06

Sofie
Vervoer ??!!
Hoi medebruidjes en bruidegommen,Eerst mijn beste wensen voor 2009 !Mijn vraag : we raken er niet uit welk vervoer we zouden nemen.Niets "spreekt" ons aan van de klassieke ceremoniebussen en zo.Ze zijn allemaal wel mooi en verzorgd, maar we...
Ideeën Reacties: 11 5-1-2009 15:10:22

Karen
bedankkaartjes avond
hoi iedereen,Onze fotograaf maakt eventueel de dag zelf al bedankingkaartjes.Maar wij doen geen diner. (dansfeest)Hoe kan ik deze bedankingen tot bij mijn gasten brengen?Had al eens gedacht aan een doos met enveloppe, naam erop en bij de gastenboek l...
Ideeën Reacties: 7 5-1-2009 9:11:43

Sandy
attentie voor gasten
Dag bruidjes in spéWe trouwen binnenkort (17 januari)en moeten nog een aantal details regelen zoals bijv. het klein geschenkje om aan de gasten te geven. Heeft iemand een leuk idee, liefst aan een democratische prijs mits we ook aan het bouwen z...
Ideeën Reacties: 9 4-1-2009 17:25:25

BARBARA
BODYGUARDS EN KOMISCHE FOTOGRAAF
BESTE, BRUIDJES...WIJ ZIJN PAS GETROUWD EN HEBBEN TWEE ENTERTAINERS GEHUURD OP ONS HUWELIJKSFEEST OM DE MENSEN WAT TE AMUSEREN. OP DE RECEPTIE ZAT DE SFEER ER METEEN IN. ECHT SUPER GOED.DIE HEBBEN EEN WEBSITE WWW.ACTSENMUSIC.NET GROETJES BARBARA
Ideeën Reacties: 3 4-1-2009 17:12:40

Glenn
klein budget ;o)
Hey iedereen,Wij gaan trouwen op 29/05/09 maar met beperkt budget , zijn aan t bouwen ook ;o)zijn er mensen die toffe zaal weten regio West-Vlaanderen , waar je drank aan brouwersprijzen kan krijgen?? eventueel iets leuk zoals BBQ of Pizza mobiel o...
Ideeën Reacties: 2 4-1-2009 0:25:54

Gitte
Eten op feest
Hoi,Mijn vriend en ik trouwen in september en hebben een redelijk krap budget. Wij willen onze gasten natuurlijk wel iets te eten aanbieden, maar we zoeken iets goedkoops, wie heeft er een ideetje?Bedankt!Gitte
Ideeën Reacties: 8 2-1-2009 21:16:28

Sabrina
menukaarten
hallo, ik moet de menukaarten zelf maken en ben op zoek naar leuke ideetjes inplaats van de gewone menukaarten,groetjes sabrina
Ideeën Reacties: 2 2-1-2009 16:40:57

Carolina
openingsdans en vermenigvuldigingsdans
Ahhh, we geraken er maar niet uit. Ik heb al een hele lijst gemaakt met liedjes maar er is er geen één bij dat ons beide echt aanspreekt. De paar schoon die we tot nu hebben zijn dan weer heel lang en moeilijk in te korten. Mag ik weten ...
Ideeën Reacties: 8 31-12-2008 15:38:44

Els
tafelideeën
Hoi,wij trouwen op 30 mei en zitten met een klein probleempje.We geven onze feest in feestzaal scala en zouden alle tafels een persoonlijke naam moeten geven en daarbij wordt dan een foto getoond op een wit doek.Bv:reizen die we samen gemaakt hebben....
Ideeën Reacties: 5 31-12-2008 15:01:54

annelies
knutselen kindjes
Hallo, Wij hebben 2 kindjes 2 en 5 jaar, en had die graag zoveel mogelijk bij d trouw betrokken.Zou graag met mijn kindjes iets knutselen voor bij de uitnodiging, misboekje, ... te gebruiken.Iemand ideeën?Alle tips welkom
Ideeën Reacties: 3 29-12-2008 12:35:15

an
menu's op tafel orgineeel???
Hoi iedereen,Ben op zoek naar een beetje inspiratie om menu's op tafel te zetten??Iets anders dan een gewoon menu kaartje dan...Wie heeft er een idee??Groetjes
Ideeën Reacties: 7 25-12-2008 10:43:10

Veerle
HOE GETUIGEN VRAGEN???
Wie heeft een origineel idee om aan iemand te vragen of hij/zij getuige wil zijn?
Ideeën Reacties: 11 23-12-2008 13:15:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...