Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Debby
Domein Martinus wie nog?
Hey iedereen,Wij geven ons feest in Domein Martinus op 8-8-2009, is er nog iemand die hier zijn feest geeft of gegeven heeft?Want ik wou vragen als je de menu bespreekt of je mag proeven van bv het eten of de wijn...ok ik weet dat ze niet alles kunne...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-3-2009 10:15:56

kim
feestzaal omgeving antwerpen, kapellen, schoten
HoikesMijn vriend en ik trouwen mei 2010 en willen dus al eens uitkijken naar feestzalen. Dit moet voor ons zeker niet het duurste zijn, maar gewoon een toffe zaal met leuke en betaalbare all in voorstellen voor ongeveer 70 personen. Iemand ideeë...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-3-2009 15:58:31

Cynthia
Feestzaal
Hallo,Wij zijn op zoek naar een geschikte feestzaal voor ons huwelijk. Iemand ervaring mee de visscherie in Oostrozebeke, feestzaak Hoornaert in Kachtem, feestzaal Vaernewijck in Kuurne?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-3-2009 13:03:05

Karen
Feestzaal hof ten eede.
Wij gaan ons trouwfeest geven in hof ten eede te haaltert en hebben al positieve reacties gehoord(gelukkig),maar wou toch even weten of er nog mensen zijn die er al geweest zijn..en wat vond je ervan?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-3-2009 14:53:50

elke
Feestzaal
Lieve mensen, Heeft er iemand ervaring met het Kasteel van Lebbeke anno 2008/2009? Alvast hartelijk dank voor jullie reactie! Groetjes, ELke
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-3-2009 14:47:53

Jessica
Feestzaal
Ik zoek een oranjerie of een serre (liefst in een romatische sfeer of aan een meer) in de provincies Brussel, Waals-brabant of Vlaams-Brabant. Kan er iemand mij helpen? Het is vrij dringend want we trouwen in september of oktober.Alvast bedanktGroetj...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-3-2009 13:53:35

Jessica
Feestzaal
Ik zoek een oranjerie of een serre (liefst in een romatische sfeer of aan een meer) in de provincies Brussel, Waals-brabant of Vlaams-Brabant. Kan er iemand mij helpen? Het is vrij dringend want we trouwen in september of oktober.Alvast bedanktGroetj...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-3-2009 13:53:34

Charlotte
Chateau Du biez
Beste,Heeft iemand reeds een trouwfeest meegemaakt in Chateau Du Biez te Pecq?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-3-2009 9:27:05

Anouck
locatie brugge
Hallo!Wij zijn op zoek naar een feestzaal in de regio Brugge. Heeft iemand met het Oud Sint-Jan, en zoja, met welke traiteur? Iemand een idee van de prijzen van de zaal? Vroeger stond dat allemaal online, maar ze hebben blijkbaar overlaatst hun websi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 1-3-2009 21:59:26

Annelies
waar op letten bij menubespreking
hoi bruidjes,wij hebben morgen een afspraak met onze feestzaal om de menu te bespreken en de praktische kant van die dag. Hebben jullie nog tips waar we zeker op moeten letten of naar vragen?Alles is welkom!groetjes annelies
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-3-2009 21:47:21

Griet
renard beervelde
hallo allemaalwe zijn vandaag naar Renard geweest in Beervelde en we waren enorm onder de indruk van de zaal , we vinden ze echt prachtig en tis echt het type zaal dat we zoeken, maar nu twijfelen we toch over het dansfeest gedeelte. het is namelijk ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-2-2009 20:01:20

Jonas
Feestzaal Valkenbulcke,roskam,tybeert,sanderling,zandberghoeve
We willen volgend jaar in augustus trouwen. Daarom zijn we op zoek naar een feestzaal. Heeft er iemand ervaring met de volgende feestzalen?-Valkenbulcke(Merendree)-Roskam (Merelbeke)-Tybeert (Daknam/Lokeren)-Sanderling (De Pinte/Gent)-Zandberghoeve (...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-2-2009 17:04:23

cindy
feestzaal
hallowij trouwen op 24.10.2009en zoeken feestzaal rond temse kruibeke beveren of bazel.zonder catering geen menu zorgen we zelf voor wie ons kan helpen alvast bedankt cindy en sandro
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-2-2009 23:13:54

Erna
Vijverhof of Ter Torre?
Mijn vriend en ik willen graag volgend jaar op 19 februari trouwen omdat dit een belangrijke datum voor ons is. Nu staan we voor een dilemma. We zouden graag het feest laten doorgaan in het Vijverhof. Helaas zijn ze dan op verlof. Een week vroeger ka...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 27-2-2009 21:59:25

mieke
Locatie Brugge + Catering
Hallo, Wij zijn volop zalen aan het bezoeken in Brugge centrum. Nu is ons oog gevallen op het concertgebouw, heel mooi, echt schitterend ... maar de prijs ... 1650.00 EUR exl. BTW ... nogal duur. Wat vinden jullie? Al iemand een huwelijksfeest mee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-2-2009 13:13:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info