Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Sabrina
ideeeen misboekje nederlands-frans
hallo , wij trouwen volgend jaar en de mis moet in het frans en het nederlands gedaan worden en ben dus stilletjesaan bezig met het misboekje maar zou toch graag enkele voorbeelden hebben is er iemand die mij hiermee kan helpen en het door te mailen ...
Ideeën Reacties: 0 19-11-2008 15:56:28

Vanessa
feestreglement
Hallo iedereen. Wij trouwen volgend jaar op 08/08/09 en ik ben al volop aan de voorbereidingen bezig. Ik heb op dit forum al toffe ideetjes gezien en een paar weken geleden heb ik iets gelezen over een feestreglement, wat ik wel een tof idee vond. Wi...
Ideeën Reacties: 15 19-11-2008 8:49:20

Caroline
Ik vraag me af...
Hallo iedereen,Ik vraag me af waar jullie voorleesteksten vinden voor in het gemeentehuis of viering...heb al gezocht en gezocht op internet maar vind niets! Help! Zijn daar boeken over te vinden of zo?Bedankt!
Ideeën Reacties: 3 17-11-2008 12:40:31

sophie
themafeest
hey!we denken eraan om ons trouwfeest rond een bepaald thema te doen, maar we weten niet zo goed wat. Hebben jullie misschien ideetjes of ervaring? Alle reacties zijn welkom!groetjes,sophie
Ideeën Reacties: 6 16-11-2008 19:11:33

Gwendolyn
Wat doen in tussentijd?
Hoi iedereen!Volgend jaar vier september gaan mijn vriend en ik trouwen. We trouwen die dag enkel voor de wet, dus we kunnen alles rustig aandoen.Om 11 uur zouden we foto's willen gaan laten maken. Rond half twee zouden we dan terug kunnen zijn.Om dr...
Ideeën Reacties: 4 16-11-2008 17:32:46

Nele
Receptie - originele ideeën gezocht
Hoi bruidjes-to-be,wij zijn bezig met t samenstellen van de menu en k moet zeggen, t verloopt niet zo vlotjes! We hebben er beide geen idee van hoe en waar te beginnen en wat we eigenlijk zouden willen.Vooral de receptie is een probleempje. We zouden...
Ideeën Reacties: 6 16-11-2008 15:42:50

Carolina
vervoer: huifkar?
Ik ben op zoek naar vervoer. 1 mogelijkheid hebben we al. Een collega van mij heeft zo'n schoon oud VW busje. Maar hier kan niet zo veel volk in. Dan zou de rest met eigen vervoer moeten. Daarom was ik aan een huifkar aan het denken. Weet er ie...
Ideeën Reacties: 4 15-11-2008 12:44:26

eva
bedanken voor maken trouwjurk
Hallo, mijn schoonmoeder heeft mijin trouwjurk gemaakt. Na heel wat problemen (waar zij niets aan kon doen) en heel wat meer werk dan verwacht, is het echt een prachtige jurk geworden. Ik zou haar dan ook graag op een gepaste manier bedanken. Iemand ...
Ideeën Reacties: 2 14-11-2008 12:00:56

Melissa
trouw + doop
Hallo!Op 9 mei '09 trouwen wij & worden tijdens dezelfde viering onze 2 zonen (die nu 8 weken oud zijn) gedoopt. Daarom ben ik op zoek naar mensen die ideeën of ervaringen hebben met een viering waarin een trouw en doop gecombineerd worden. ...
Ideeën Reacties: 3 13-11-2008 14:51:15

Liesbet
cadeau getuigen + ouders
Hey hey,Ik weet dat deze vraag wel al 100 keer gevraagd is, sorry dat ik ze nog een keer moet stellen, maar kan iemand mij wat originele ideeën bezorgen voor een cadeau voor ouders en getuigen? Ik ga morgen op koopjesjacht, vandaar ... Alvast be...
Ideeën Reacties: 5 13-11-2008 9:58:38

Winterbruidje
waar pen laten graveren?
Ik wil onze getuigen een mooie pen geven met onze namen en de datum op gegraveerd, alleen ik weet niet waar ze dit doen. Ik woon in Limburg.Groetjes en alvast bedankt
Ideeën Reacties: 5 12-11-2008 22:56:27

sanne
volwassen bruidsmeisjes
Hey allemaal,Ik zou graag bruidskindjes én volwassen bruidsmeisjes hebben. Gaat dat? Of is het teveel?Ik zou echt graag enkele vriendinnen vragen om bruidsmeisje te zijn (op z'n Amerikaans). Maakt het uit hoeveel het er zijn? Ik had aan 3 of 4 g...
Ideeën Reacties: 9 12-11-2008 21:18:01

Joke
Symbolische bedanking ouders
Hey iedereen,wij zijn nog op zoek naar een symbolische bedanking voor onze ouders tijdens onze viering. Wat hebben gaan/ hebben jullie (ge)geven? Wie heeft er leuke ideetjes? Wij gebruiken in de viering volgende tekst:Lieve oudersIn alle jaren van ju...
Ideeën Reacties: 2 12-11-2008 9:11:49

melissa
zalen
he hallo dank jullie voor u hulp berkenhof is heel goed daar heb ik al twee trouwfeesten gedaan. en het lindenhof is goed maar kan toch beter vind ikhet is ook niet makkelijk om een zaal te hebben waar jezelf beslist hoe laat je stopt met feesten.
Ideeën Reacties: 0 12-11-2008 7:35:37

melissa
ZALEN
HE HALLO IEDEREEN WIJ GAAN IN AUGUSTUS TROUWEN,MAAR IK ZIT MET EEN PROBLEEM IK VIND GEEN LEUKE BETAALBARE ZAAL KAN IEMAND MEE HELPEN IN EN ROND LEUVEN,
Ideeën Reacties: 3 11-11-2008 20:44:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...