Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Vrijzinnige viering via rent a priest
Hallo iedereen! Wie kan er ons helpen? Wij zitten nog niet zo ver :-( en geraken niet vooruit.  Kan iemand zijn ceremonieboekje doorsturen. Alvast  dikke merci
Ceremonie Reacties: 2 10-2-2015 21:25:15

Meggie
Ceremonievervoer
Hallo iedereen,Wij zijn nog altijd op zoek naar een klein busje (max 15 personen) of een huifkar, of... om te gebruiken als vervoer voor de suite op onze trouwdag. Vermits ons budget niet héél groot is, zoek ik iemand die dit als...
Voorbereiding Reacties: 5 10-2-2015 21:05:44

majona
Proefkapsel
Dag bruidjes!nog 108 dagen vandaag en eerlijk gezegd ben ik al die voorbereidingen beu aan het worden :( 'k heb hier gelukkig al gelezen dat het niet aan mij ligt.Afgelopen zaterdag mocht ik bij Elke van Looks of Versailles langs gaan...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 10-2-2015 18:42:32

Nadine
Teleurgesteld in trouwjurk; deel 3 ;-)
Vandaag mijn eerste pas gehad bij Youniek nadat ik het trouwjurkje (zelf ontworpen) reeds op foto op paspop gezien had.  Hier was ik toen niet door omvergeblazen en zat met enorme twijfels en angst voor teleurstelling.  Pas vandaag was supe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 10-2-2015 18:42:04

Anke
kleding bruidskindjes
Hallo,  Wij hebben 2 bruidskindjes een jongen van 2 jaar en een meisje van 4 jaar.  Voor het meisje een kleedje vinden is geen probleem maar voor de jongen vinden we niet echt iets. We willen niet dat het een kostuumpje is maar een een broe...
Kledij - Suite Reacties: 11 10-2-2015 18:16:55

linda
Mantelpak
Heykes, Ik ben de moeder van de bruid, Normaal geef ik niet veel geld uit aan kledij Ik ben niet groot en heb een redelijk laagje buikvet Anders ben ik vrij smal. Ik zou voor deze 1ne keer een jurk met een lang manteltje laten maken De stof ik het ...
Kledij - Suite Reacties: 1 10-2-2015 17:15:06

kelly
misboekje
beste bruidjes, ben al eens op zoek naar mooie teksten voor onze viering maar buiten een mooie bedanktekst voor de ouders ben ik nog niet geraakt. weet eigenlijk ook niet goed hoe eraan te gaan beginnen. dus tips en leuke voorbeelden zijn altijd wel...
Religie Reacties: 6 10-2-2015 14:45:54

Kelly
Feestlocatie Kasteel Bloemendal
Zoals de titel het al verklapt, ben ik op zoek naar ervaring van de locatie kasteel bloemendal.Ons huwelijk is nog een beetje ver maar ben al enkele kastelen gaan bezichtigen. En kasteel bloemendal heeft mijn hartje gestolen...
Locatie Reacties: 0 10-2-2015 13:11:35

Sylvie
Na 14/3 heel wat te koop ... dus doe nog geen zotte kosten :-)
Dag bruidjes, volgens onderstaande teller is het nog 31 dagen en dan trouwen wij :-) :-) :-) Aangezien wij geen all-in formule hebben, kochten wij al heel veel zaken zelf. We hebben veel limoenen theelichthouders en vaasjes. Maar nadien zijn we van...
Ideeën Reacties: 17 10-2-2015 12:44:57

Karen
vervoer voor de suite
Eeej medebruidjes Wij zijn nog op zoek naar (goedkoop) trouwvervoer voor de mensen van de suite (15 personen). Ik heb al eens voor prijzen gehoord voor een bus ofzo maar dat is wel duur. Hebben jullie suggesties? Of (goedkope) adresjes? Bedankt voor...
Ideeën Reacties: 6 10-2-2015 12:42:19

noella
Wie nodig ik uit voor de recetie?
Hoi toekomstige bruidjes,Ik heb zelf een winkel waar ik alleen in sta (dus geen collega's) maar hier in ons dorp ken je natuurlijk alle andere zelfstandig wel goed  nu vraag ik mij af of het gebruikelijk is om die allemaal o...
Uitnodigingen Reacties: 3 10-2-2015 12:37:15

Nathalie
De Flitspaal
Hoi hoi Wij zijn dringend op zoek naar bedrijven/mensen die "de Flitspaal" aanbieden voor op uw huwelijksfeest. Graag hadden wij een ruimte voorzien op ons huwelijk, waarin de gasten zich kunnen fotograferen en waar via polaroid de foto direct mee ...
Fotografie Reacties: 8 10-2-2015 12:00:50

Brenda
Dagplanning graag jullie mening
Hallo allemaal We zitten vast met onze planning: 10u00: de bruidegom komt bruid halen 10u45: vertrek naar het gemeentehuis (5 min rijden) 11u: ja-woord 11u15-12u: drankje aangeboden van het gemeentehuis vanaf 12u-13u: tuinreceptie met dichtste fami...
Voorbereiding Reacties: 5 10-2-2015 11:38:45

ester
misboekje HELP
Hoi lieve mensen, wij gaan binnenkort beginnen aan ons misboekje, maar ik weet echt niet hoe! Zijn er hier mensen zo vriendelijke om een voorbeeld door te mailen? Mijn mail adres: pellegrino_ester@hotmail.com Alvast heel erg bedankt! :-)
Ceremonie Reacties: 7 10-2-2015 9:52:05

Bieke
Villa / huisje in Frankrijk of Italië met de wagen
Hey iedereen, Gezien onze datum wordt het toch wat tijd om onze huwelijksreis te beginnen plannen :-). We zouden graag voor 2 weken de rust opzoeken onder ons tweetje in een huisje/villa in Frankrijk of Italië (met de eigen wagen). Uiteraard ge...
Huwelijksreis Reacties: 2 10-2-2015 7:47:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...