Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sig
ervaring met fotograaf reclamos herk-de-stad
Iemand ervaring met fotograaf Reclamos uit Herk-de-Stad??  
Fotografie Reacties: 1 10-2-2015 0:05:21

ingmar
hoever van te voren jurk uitzoeken?
Hallo wij trouwen 10-6-2016, is nog een eind weg. Maar ik ben iemand die graag alles optijd geregeld heeft.. gemeentehuis, feestlocatie fotografie Enzo hebben we allemaal al geregeld, , nu ben ik heel benieuwd hoelang jullie van te vore een jurk h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 9-2-2015 21:37:41

ellen
Zaal Barcelona antwerpen
Iemand ervaring met zaal Barcelona-meeting in hangar 26 antw? Lijkt mij wel vrij duur?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-2-2015 20:37:48

myriam
uitnodigingen in een houten doosje
Wij zouden onze uitnodigingen willen laten bezorgen in een mooi houten doosje. weet iemand waar we deze kunnen vinden? 
Uitnodigingen Reacties: 2 9-2-2015 15:22:59

tinne
park van relst / pazzia herent
beste bruidjes is er iemand die zijn feest gaf in het park van relst of pazzia herent? wat waren jullie ervaringeng? thanks! grtz tinne
Locatie Reacties: 0 9-2-2015 13:48:56

xxx
Iemand ervaring met Studio Zwaan uit Keerbergen?
Hey medetrouwers,Heeft er iemand van jullie al gebruik gemaakt van de videodiensten van Studio Zwaan uit Keerbergen?Wij willen graag onze trouw laten filmen.groetjes,A.  
Video Reacties: 0 9-2-2015 13:47:31

Melissa
Mijn ervaring in Nagimai Roeselare
Een tijdje terug vroeg ik hier of er ervaringen waren met Nagimai te Roeselare, daar kwamen gemengde reacties op en ook de vraag of ik wou laten weten hoe het ging.  Mijn eerste indruk was niet zo denderend. Het is een erg klein winkeltje en de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-2-2015 13:12:14

ILSE
TIPS???
hallo lieve bruidjes, een vraagje, waar kan ik online of in de winkel zeer makkelijke zwarte pumps kopen??? met zeer goede leest en misschien een licht plateau zool??Het is voor de vrijgezellen!!!Alle tips zijn welkom!!groetjs!!!
Ideeën Reacties: 5 9-2-2015 11:34:47

Carolien
Fotograaf regio Antwerpen
Wij trouwen in mei 2016 en al een eerste tegenslag. Jef Celen hadden we heel graag als fotograaf gehad, zoals zo velen, maar hij is al bezet. Nu heb ik een tip gekregen dat Luc Peeters van Keoon ook heel goed zou zijn. Heeft er iemand met deze man er...
Fotografie Reacties: 13 9-2-2015 11:28:34

Katrien
Prijs retouches Linx Hasselt
Hoi, Ik heb mijn trouwjurk gekocht bij Linx Hasselt (begin oktober). Ik kreeg vorige week een mailtje met de boodschap dat hij is aangekomen en dat ik een afspraak kan maken om te passen. Ik ben ruim op tijd met alles, en heb dus ook nog tijd voldoe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-2-2015 10:45:54

eline
Visagist gezocht streek Meetjesland
Dag lieve bruidjes, Mijn vriend en ik trouwen op 11 juli 2015 in Sint-Jan-in-Eremo en ik ben nog op zoek naar een goede visagist voor onze grote dag. Liefst iemand die aan huis komt en enkele mensen van de suite ook kan opmaken.  Kennen jullie m...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 9-2-2015 8:00:39

Margot
aanbeveling video- en fotograaf en wedding planner
Voor zij die nog op zoek zijn.... Videograaf : Cameraworks  Een impressie van onze huwelijksdag 04-10-2014  http://www.cameraworks.be/loic_margot.html Fotograaf : Ian Hermans http://www.ianhermans.be/ Weddingplanner : Kim Van der Heyden ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 9-2-2015 1:49:43

linda
Wie geeft ervaring met chinnelle Kortrijk?
Wij hebben in het weekend de bruidsjurk bij chinnelle in Kortrijk gekozen. Vriendelijke dame die ons hielp. Graag hadden we ook de mening gehad van eerdere bruidjes. Groetjes.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-2-2015 23:43:12

Gaëlle
Misboekje
Hey bruidjes! Wie heeft er zin om zijn misboekje met me te delen? Ik moet dringend beginnen met mijn misboekje maar dat lijkt me nog niet zo evident :). Moesten er mensen zijn die een tweetalig boekje hebben dat zou ook super zijn. mijn mailadres...
Ceremonie Reacties: 1 8-2-2015 20:56:47

Lore
Leuke trouwzaal Leuven- Brussel
Hallo Allemaal, Mijn vriend en ik trouwen ergens in juni 2016. Sinds kort zijn wij gestart met onze zoektocht naar een leuke trouwzaal. Kan iemand ons tips geven voor een leuke, originele trouwzaal (ongeveer 100 mensen voor diner) in de buurt va...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 8-2-2015 20:52:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...