Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Katia
Hoe zouden julle reageren als...
Hey bridies! Ik had de laatste dagen iets voor en ik wilde graag even weten hou jullie zouden reageren. Stel, één van jullie vriendinnen wordt 3 maand na jullie ten huwelijk gevraagd, en kondigt plots aan dat ze (out of the blue) de zater...
Voorbereiding Reacties: 20 23-8-2012 20:32:12

Kim
ZOOOOOO BLIJ :-)
Het hoort niet echt ergens bij maar ik moet het even kwijt :-) Ik ben zo content!!! Mijn beste vriendin is deze maand ten huwelijk gevraagd! (2 maanden na ons)! Dus we zijn samen verloofd !!! Hoe leuk is dat niet :-) Ze trouwt een jaartje eerder...
Voorbereiding Reacties: 10 23-8-2012 18:47:12

karen
Bruidskindjes wat dragen
Wij hebben 2 dochtertjes en zij zullen op ons huwelijk bruidsmeisjes zijn. Maar er zijn er ook nog 9 anderen (kindjes van broers) tussen de 3 en 13 jaar en zij zullen ook meegaan in de suite. Ik ga hen allemaal (de 9) samen laten binnengaan maar nu v...
Voorbereiding Reacties: 3 23-8-2012 17:59:28

Sandra
Vinkjes!
Hallo allemaal! Vandaag een dagje verlof...nog even langs de kapper voor de kleur bij te werken, het ziet er heel naturel uit...bijna een jaar over gedaan om mijn haartjes te 'herstellen', nu is het helemaal ok! Toch nog eens aangehaald dat mijn pro...
Voorbereiding Reacties: 6 23-8-2012 17:07:11

Redactie
Overzicht van opgevolgde berichten
Speciaal voor Ruth ;-) en alle anderen natuurlijk hebben we in je accountbeheer een nieuwe functie toegevoegd die het mogelijk maakt om al de berichten te zien die je aan het volgen bent en wanneer er laatst een reactie toegevoegd werd. Ook kun je hi...
Voorbereiding Reacties: 12 23-8-2012 16:07:19

Michèle
100 - 1 dag
Zie net dat er 2 cijfers gekomen zijn op de teller! Nog 99 dagen dus! Op 1-12-12 is het onze dag. We hebben nog wel heel wat te regelen. Ben nog op zoek naar een kapper, zijn volop bezig met de uitnodigingen, nog lingerie, nog juwelen. Maar geen pan...
Voorbereiding Reacties: 1 23-8-2012 15:47:48

Shana
wie trouwt er nog op 3-8-2013
Lieve bruidjes, Wie trouwt er nog op 3-8-2013? Zou leuk zijn om contact te houden, en updates over wat we nog moeten doen... En zeker om ideën uit te wisselen. groetjes
Voorbereiding Reacties: 16 23-8-2012 15:36:50

elke
voldaan dagje achter de rug
Gisteren was het een fantastisch dagje. Samen met mijn getuigen ben ik eerst naar de kapper geweest voor mijn proefkapsel. Het was op en top geslaagd. Echt dat wat ik me erbij had voorgestelt., de clip-in extentions vallen gewoon niet op. Daarna...
Voorbereiding Reacties: 5 23-8-2012 15:16:11

Ellen
Huwelijkscontract.
Wie kan er helpen? We zijn gisteren ons huwelijk nog gaan bespreken met de schepen van burgerlijke stand, en hij zei dat we best nog snel een huwelijkscontract sloten voor de trouw, omdat we samen een huis hebben gekocht. Nu, ik weet, als een van ons...
Voorbereiding Reacties: 21 23-8-2012 8:50:35

Veronique
We zijn er bijna!
Ohhh, op de teller staan geen dagen meer maar uren! Nog 15u23min en het is eindelijk onze grote dag! Zoveel voorbereidingen, zolang naar uitgekeken.... Hopelijk valt het weer toch een beetje mee morgen en als ze dan toch hier en daar een bui geven, ...
Voorbereiding Reacties: 9 23-8-2012 8:42:03

Heidi
Nog 8 dagen
Dag medebruidjes Nog 8dagen op onze teller...en dan is het zover nog wat kleine zaken te doen maar het lukt! Vandaag echter slecht nieuws gekregen mijn ouders hun hond doet het niet goed. Hij is heel ziek wat voor ons veel verdriet meebrengt, ik vi...
Voorbereiding Reacties: 3 22-8-2012 21:56:06

wendy
nog 9 dagen op de teller
vorige week heeft mijn getuige mij laten zitten, het was mijn nicht, en voor nen bon van de wellness  (die blijkbaar op die datum verloopt) kon ze die niet inwisselen met een vriendin en daarom kon ze helaas niet komen, dit kreeg ik via een beri...
Voorbereiding Reacties: 14 22-8-2012 21:26:38

sarah
beetje down
hallo iedereen, Mag ik ook even komen zeuren aub ( al leest niemand het maar even kunnen men hart luchten is ook heel fijn) Mijn kant van de familie is nooit echt geinteresseerd geweest in mijn doen en laten, mijn verloofde is langs de andere kant ...
Voorbereiding Reacties: 12 22-8-2012 19:42:31

Ruth
Interessante posts terugvinden (vraagje aan admin)
Hoe kun je eigenlijk terugvinden welke posts je nog steeds volgt? Ik vind dat nergens terug. Je kunt die berichten enkel nog terugzien als er een nieuwe melding komt, maar op oude berichten gebeurt dat uiteraard niet zoveel meer. Nu wil ik graag de (...
Voorbereiding Reacties: 8 22-8-2012 19:09:29

Lynn
GEZOCHT --> PIKETTEN!!
Weten jullie waar je soortgelijke piketten kan vinden? Groetjes Lynn
Voorbereiding Reacties: 6 22-8-2012 19:07:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...