Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Sylvie
Boetiek Lief Halen
Ik wil gewoon even waarschuwen voor Boetiek Lief! Voor mij is het echte afrader en een echte afknapper geweest! De professionaliteit en de service laat daar te wensen over! Ik zou zeggen: als je kunt, blijf er gewoon weg! Vind het beneden alle peil h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 19-3-2010 9:31:24

stefanie
graag outletadressen!!
Hoi kan iemand me helpen aan outlet adressen om bruidsjurken te kopen??? Dank jullie wel stefanievercoutter@msn.com ('tis al gelijk welke regio ik ben van west- vlaanderen)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 19-3-2010 9:03:34

stefanie
een eerste keer gaan passen!!!!!!!
Leuk, zenuwen,..... beetje van alles voel ik nu, straks naar Oostende kleedjes gaan passen. Hopelijk zal ik iets leuk zien, want ken mezelf als ik daar niets zal zien, zal ik denken niets te vinden. Ik ga namelijk voor gekleurde jurk, ni klassiek ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-3-2010 8:59:05

sofie
paniek, paniek,...
hallo bruidjes,   ik begin hier grote paniek te hebben. Is er nu echt niemand die wel tevreden is van farah love in zwijndrecht. ik heb er namelijk ook mijn kleed besteld en was precies wel tevreden over de service en de kleedjes. maar als i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 16-3-2010 17:57:49

An
Grote paniek!!! En nog maar 10 dagen op de teller!!
Grote paniek vanmiddag!! Ik had toch enkele maanden geleden een 2e handsjurk gekocht van Linea Raffaelli. Het is een model met vooraan organza, en van in de kast te hangen (dacht ik) was de organza een beetje bijeen geklit. Ik had dat bij de droogku...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-3-2010 19:14:22

annabel
@sofie te grote jurk
he  sofie dat is toch ook wel zware fout he.waar ben jij geweest? ik heb nog 88 dagen te gaan en jij maar de helft dus zou toch even bellen hoor.bij mij duurde het ook vele langer als dat ze gezegd hadden en mijn mama heeft dan gebeld.ik heb oo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-3-2010 17:11:30

nieuw trouwkleed
Dag bruidjes; aanzien mijn trouw is afgelast is mijn trouwkleed te koop . Het is maatje 44 .ivoor kleur met een sleepje parels en kant er is ook een sluier bij .  deze mag weg voor +- 400 Euro voor intersesse of foto's laat u maar iets weten mv...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 15-3-2010 14:41:07

Els
wie heeft ook een bruidsjurk met décolleté?
Dag iedereen   ik heb een trouwjurk met décolleté gekozen voor mijn huwelijksdag. Wie van jullie nog? Vorige zaterdag had ik mijn eerste pas. Ik vind het een hele mooie jurk, net zoals toen ik hem voor het eerst aandeed, maar he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-3-2010 11:10:17

vicky
Zwanger, maar trouwkleed al 4 maand besteld
Hallo iedereen, ik heb een klein probleempje. Ik heb in november 2009 mijn trouwjurk gaan bestellen.  Maar nu blijk ik 5 weken zwanger te zijn. Dus als we trouwen zou ik 12 weken ver zijn. Weet er iemand of ze mijn jurk nog kunnen aanpassen? Hoo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 14-3-2010 13:14:14

cynthia
bruidsjurk leijten
Hallo bruidjes , ik ben vandaag naar bruidsmode elena in deinze geweest , en heb er mijn jurk meteen gevonden . het is er eentje van leijten , en ik ben er superblij mee . hele vriendelijke dame met veel geduld . echt een aanrader . mijn eerste pas i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-3-2010 19:02:08

annabel
verkeerde jurk op eerste pas
o my god...dit moet ik toch even kwijt! had vorige maandag mijn eerste pas bij Koonings in deurne.wij zijn van belgie en rijden daar bijna twee uur op.voor mijn mooie jurk heb ik bijna alles voor over :) toen ik mijn jurk annhad bleek die niet zo g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 13-3-2010 17:33:16

ellen
Trouwen in de malediven
  Wij trouwen in de malediven in juni, nu ben ik op zoek achter een licht en luchtig kleedje en zonder teveel tralala.  Nu heb ik het merk Fashion new-york gevonden en zij hebben mooie simpele cocktailjurkjes.  Heeft iemand dit merk a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-3-2010 20:21:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info