Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vicky
toch wel met enige trots...
Hey bruidjesOp 6 september gaf ik men ja woord aan de man van men leven!Mijn neef, die professioneel cameraman is heeft er een mooie DVD van gemaakt.Als jullie willen piepen naar het compilatiefilmpje :www.garagetv.be en dan intypen huwelijk Vicky-Ch...
Andere Reacties: 8 15-10-2008 16:58:11

Jitse
Foto's 6/9
Hoi Hoi,Zoals enige tijd geleden beloofd hier de link naar enkele foto'tjes van onze dag.Allemaal nog erg veel voorbereidingsplezier!http://www.facebook.com/album.php?aid=41032&l=b2a6c&id=532996732Jitseamai...al 39 dagen getrouwd ;-)
Andere Reacties: 4 15-10-2008 15:26:36

Lesley
Liedje binnenkomen kerk en binnenbrengen bruidstaart
Hey iedereen,Ik weet dat deze vraag al vaak gesteld is maar ben nog op zoek naar een mooi liedje waarop mijn papa met mij de kerk binnenkomt, en ook naar een spetterend liedje waarop men de bruidstaart de zaal binnenkomt. Kunnen jullie me helpen?Thx...
Andere Reacties: 3 15-10-2008 15:08:31

Elien
misboekje ook naar mij doormailen aub...
ook ik ben nog volop bezig met het voorbereiden van de misboekjes, als jullie willen mogen jullie deze ook naar mij doormailen als jullie ze mailen naar Gitte!alvast bedankt!elienlievens@hotmail.com
Andere Reacties: 3 15-10-2008 14:24:04

Gitte
misboekje
Hey allemaal,zoals vele onder jullie ben ik ook bezig met het maken van ons misboekje. Graag zou ik wat ideeën opdoen. Ik ben waarschijnlijk al de zoveelste die het vraagt, maar diegenen die het nog niet beu zijn mogen altijd hun misboekje naar ...
Andere Reacties: 1 15-10-2008 14:07:28

Elien
Originele ideetjes voor snoepjes
hey allemaal,Wij trouwen 7 febrauri en ik ben op zoek naar een origineel ideetje van snoepjes om na de mis aan de kindjes te geven! Het is zo een beetje een winterthema dus het mag daar wel mee te maken hebben!groetjesElien
Andere Reacties: 2 15-10-2008 12:54:14

Katrien
Rembo Styling failliet???
dag iedereen,Vandaag belde ik naar een bruidswinkel om te horen of ze kleedjes hadden van Rembo Styling en die verkoopster vertelde me dat Rembo Styling failliet is en niet meer zou leveren???Wie weet hier meer van? Groetjes Katrien
Andere Reacties: 18 15-10-2008 10:57:29

Nathalie
trouwjurk
AAN ELLEN:hoi, ik heb eens gekeken op de website van martha blanc en inderdaad het zijn prachtige jurken! Mijn vraagje is, waar je je kleed gevonden hebt en wat de richtprijzen hiervan zijn? Geniet van je jurk ...
Andere Reacties: 3 15-10-2008 10:55:42

franca
steal factory genk
hallo allemaal,wie heeft er ervaring met de steal factory in genk?groetjes
Andere Reacties: 0 14-10-2008 22:25:03

Sharon
wie heeft nog een tiara in haar haren?
dag bruidjesIk heb vandaag een tiara gekocht. Normaalgezien wou ik dit niet, maar het is een heel mooie, met kristalletjes erin. Ik vraag me wel af hoe je haar dan moet, zou dit mooi zijn met gekruld haar los, met dan de tiara erin? Zijn er nog die e...
Andere Reacties: 7 14-10-2008 20:13:05

Sharon
ik heb vandaag mijn trouwschoenen gekocht bij gabrielli in Roeselare
dag bruidjesIk heb vandaag mijn trouwschoenen gaan kopen bij Gabrielli in Roeselare. Die winkel is echt aan te raden. Die mevrouw was supervriendelijk. Ik heb veel schoenen mogen passen, want ik heb namelijk moeilijke voeten, ik zit met een heel onge...
Andere Reacties: 2 14-10-2008 20:01:26

davy
komische bodyguards en fotograaf
ook leuk op jullie bruiloft twee stoere komische bodyguards die uw gasten proberen te foppen bij het binnenkomen en die zich daarna omkleden als gekke fotograaf en leuke foto's trekken terwijl zij uw gasten verkleden met gadgeds.
Andere Reacties: 7 14-10-2008 18:29:16

Jenny
trouwbeurs Hasselt
Heykes,Kan er iemand ons helpen of weet er iemand waar we toevalligvrijkaarten kunnen krijgen voor de trouwbeurs in Hasselt.Kan er iemand ons hierbij helpen.groetjesJenny
Andere Reacties: 3 14-10-2008 18:29:10

Annelies
Liedjes met kleur
Dag mede bruidjes,Voor onze tafelschikking gebruiken wij kleuren. Om de mensen naar de tafels te leiden gebruiken we liedjes met kleur.Nu ben ik opzoek naar de mp3 van:- Tina Turner - Golden Eye- Marco Borsato - RoodIndien iemand dit heeft, mag je ma...
Andere Reacties: 9 14-10-2008 13:30:14

annouschka
wie nog zaterdag 18/10
Wie trouwt er nog zaterdag???Dit wknd was ik nog zo kalm en nu gieren de zenuwen door mijn lijf!!!Zelfs mijn ventje (toekomstige dan) heeft zenuwen!!! HEEFT HIJ ANDERS NOOIT!!!En nu begin ik te twijfelen aan mijn eigen organisatietalent!!!Kan zelfs a...
Andere Reacties: 6 14-10-2008 9:56:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...