Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

joke
Tektje voor vragen van getuigen
Hallo iedereen,wij zouden graag onze onze getuigen een soort oorkonde geven om hen te vragen als getuigen. Zijn er onder jullie die dit ook reeds hebben gedaan zo ja hebben jullie dan een leuke tekst of een voorbeeld?Je mag deze steeds even doormaile...
Ideeën Reacties: 0 17-9-2008 21:59:20

griet
speelgoed voor kindjes aan de kerk
beste bruidjeswij trouwen volgend jaar en ben op zoek voor speelgoed voor de kindjes aan de kerkwe willen geen snoep of koekjesmaar eens iets andersheeft er iemand leuke ideeen?
Ideeën Reacties: 6 17-9-2008 16:25:41

Mariska
Originele thema's
Hallo, zijn hier originele mensen die thema's als suggestie hebben voor de tafels of voor het huwelijk in zijn geheel?Groetjes, Maris xx
Ideeën Reacties: 3 17-9-2008 14:52:59

sarina
ideeën
Weet er iemand leuke ideeën voor op het trouwfeest? Tafeldecoratie? Bedankjes? Hoe meer hoe lieverdank je
Ideeën Reacties: 1 17-9-2008 14:50:16

griet
orgineel idee voor misboekje
ik ben op zoek naar een leuk misboekje mijn vriendin had bijvoorbeeld de tour lamour en heb is gehoord over een huwelijksgazetteik wil geen traditioneel misboekje.hebben jullie leuke ideeen?
Ideeën Reacties: 4 16-9-2008 20:34:56

Kay
Wensendoos in kerk
Dag bruidjes,net als vele van julie ben ik ook aan ons misboekje aan het werken.Wij zouden graag op de laatste pagina in ons misboekje een wensen - pagina maken. Waar ze hun wens kunnen op schrijven voor het bruidspaar. en ze die Na de viering in een...
Ideeën Reacties: 3 16-9-2008 16:49:48

Heidi
Verloop trouwdag
Dag liefste bruidjes,ik ben een beetje aan het piekeren over hoe mijn trouwdag zou moeten verlopen; We trouwen op zaterdag 4 juli 2009 om 13u voor de wet.De kerk zou ik rond 15u willen vastleggen. Van 13u30 tot 14u30 zou ik willen gaan eten met een b...
Ideeën Reacties: 6 16-9-2008 11:28:44

Sophie
Enveloppendoos
Hallo, iemand een leuk idee om als enveloppendoos te gebruiken?
Ideeën Reacties: 7 15-9-2008 22:09:20

Toekomstig bruidje
dankjewel woordje
Dag iedereen, ons misboekjes steekt bijna in elkaar. Enkel het dankjewel -woordje op het einde van het boekje wil niet lukken. Ik zou er graag iets origineels van maken, maar kan niet direct iets vinden. Ideetjes zijn dus meer dan welkom. Alvast ...
Ideeën Reacties: 3 14-9-2008 20:58:40

carine
naar voorbrengen van trouwringen
Hallo,wij trouwen op 4 oktober 2008.alle voorbereidingen verlopen naar wens, enkel ben ik nog op zoek naar een originele manier voor het naar voorbrengen van de trouwringen.alvast bedankt voor de suggestiescarine
Ideeën Reacties: 8 14-9-2008 14:10:49

Sylvie
versiering in de kerk
Hey bruidjes,Met nog 2 weken op de teller ben 'k nu netaan iets aan 't denken. K zou graag de kerkwat versieren, maar vroeg me af hoe julliedit gedaan hebben.K heb al eens naar de bloemist geweest, mo die vraagt per stoel 5 euro om te versieren en da...
Ideeën Reacties: 5 13-9-2008 9:00:01

Daphne
Transparante paraplu
Ik ben op zoek naar een plastieken transparante paraplu in koepelvorm. Liefst regio Gent. Kan iemand mij helpen?Groetjes,Daphne
Ideeën Reacties: 3 12-9-2008 15:47:45

koen
te koop: 34 bellenblaasjes
Op 30/08/08 zijn wij getrouwd. We hadden een prachtige dag en alles was perfect verlopen, behalve 1 ding. Spijtig genoeg had TNT vertraging met zijn leveringen waardoor we de bellenblaasjes van internethuwelijk.nl niet op tijd hadden aangekregen. ...
Ideeën Reacties: 3 11-9-2008 14:17:44

cindy
tips voor vrijgezellen avond
hey Nathalie,heb net gelezen dat je wat opdrachten wou weten inverband met een vrijgezellenavond wel dit heb ik moeten doen.Aangezien dat ik kapster ben van beroep moest ik 5 mannen vinden die zich door mij wilden onderhanden laten nemen op zich niet...
Ideeën Reacties: 0 9-9-2008 10:35:47

nathalie
getuige
hoe vraag je origineel je getuige?toffe ideetjes zijn altijd welkom.
Ideeën Reacties: 4 8-9-2008 12:10:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...