Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sita
25/08/2012...
...nog 3 dagen, 12 uren, 2 minuten en 13 seconden Spannend en beetje nerveus... Alles is gelukkig geregeld (blijkbaar gaat er toch altijd iets mis). Wie trouwt er nog zaterdag?
Voorbereiding Reacties: 3 21-8-2012 11:58:43

Sarah
trouwringen: Check! Met weliswaar een beetje een domper!
Hoi Bruidjes!!! Met nog 45 dagen op de teller begint het aftellen voor ons toch ook al een klein beetje... Zaterdag zijn we onze trouwringen gaan ophalen bij Bijorca in antwerpen. Nadat we ze ergens op een beurs hadden zien staan en daar toen een le...
Voorbereiding Reacties: 9 21-8-2012 11:25:19

lotte
hoe zit het met de bruidjes voor 25/08
hallo bruidjes, zaterdag is het zover, momenteel nog drie dagen op de teller zo spannend benieuwd naar het weer, naar wat ze vinden van de kledij,... moeten niet meer zoveel doen: - naamkaartjes maken voor de eretafel - zakjes met snoep vullen voor ...
Voorbereiding Reacties: 1 21-8-2012 8:10:46

Joeri
Geslaagde trouwdag
Hey iedereen, Ondertussen zie ik hier dat we al 23dagen getrouwd zijn. Wat gaat de tijd toch snel zeg. Ik zal dan toch maar een verslagje over mijn dag schrijven :-) De dag voor onze trouw zijn we nog naar de zaal geweest om wat dingen nog te gaan a...
Voorbereiding Reacties: 18 20-8-2012 14:10:28

Anneleen
Checklist ...
Hi weddingpeople, wij hebben nog 2 jaar te gaan en de grootste zaken liggen vast: -feestzaal -fotograaf -vervoer - datum Ook nog een groot to do lijstje: - ringen - kledij - bruidskindjes - getuigen - bloemen ... Maar weet er iemand OF heeft er i...
Voorbereiding Reacties: 2 20-8-2012 13:07:28

fien
kalligrafie
Hallo, kan er iemand mooi kalligrafie schrijven of ken  je zo iemand? (regio limburg, vlaams-brabant) groetjes,
Voorbereiding Reacties: 1 20-8-2012 11:28:55

fien
gastenboek
Hallo, weten jullie waar ik een mooi gastenboek kan vinden? alvast bedankt! groetjes,
Voorbereiding Reacties: 4 20-8-2012 11:28:04

Lynn
Nog 200 dagen te gaan en er zijn vorderingen!
Er beginnen toch al enkele zaken vorm te krijgen :) Zaterdag zijn we bij Yves Vanschoenwinkel in Hasselt gaan kijken voor ringen, tot onze verbazing waren die vrijwel snel gekozen! Mijn ventje had er vrijwel snel ene gekozen, ik twijfelde tussen 3 e...
Voorbereiding Reacties: 4 20-8-2012 9:55:40

Stephanie
Twijfels
Zoals jullie het in het onderwerp kunnen lezen, ik heb twijfels!!! Ik zie mijn vriend graag, doodgraag, maar weet niet zeker of het wel DE man is :s :s Zijn er nog bruidjes in spé die soms met deze gevoelens kampen? Weet echt niet meer wat ik mo...
Voorbereiding Reacties: 9 20-8-2012 9:00:54

Ellen
pijnlijke momenten
De beslissing is dus gevallen, ons kerkelijk huwelijk wordt omwille van financiele omstandigheden uitgesteld en waarschijnlijk afgelast. We zijn ook net verhuist en kben net de doos met al mijn folders, magazines, etc aan het uitruimen, allemaal voo...
Voorbereiding Reacties: 10 19-8-2012 18:03:26

Katia
Hoe begin ik aan een brief voor de burgemeester???
Hallo iedereen, Volgend jaar trouwen mijn partner en ik, en we hadden graag burgerlijk willen trouwen op onze 10de verjaardag dat helaas op een woensdag valt. Wonende in Diegem, heb ik op de website van de gemeente gevonden dat wij best zo snel mo...
Voorbereiding Reacties: 8 19-8-2012 16:55:34

Jolien
Kent iemand een goed dieet?
Ik zou graag tegen volgend jaar op mijn huwelijk 7 kg afvallen, niet dat ik nu overgewicht ofzo heb maar ' door het goed leven ' de laatste jaren zijn er toch enkele kilo'tjes te veel aan ! Kent iemand een goed & gezond dieet? 1tje waarbij ...
Voorbereiding Reacties: 16 19-8-2012 14:43:06

Natalie
Wie verkiest welk dessert?
Hallo iedereen, Wij hebben een klein dilemma...  Voor ons trouwfeest(fuif) mogen wij kiezen wat voor dessert wij willen.  Nu kunnen we kiezen tussen een "klassieke" ijsroombruidstaart of een dessertenkraampje met allerlei kleine potjes ge...
Voorbereiding Reacties: 20 18-8-2012 19:55:24

nonah
profiteroles gezocht!
zoals de titel doet vermoeden, ben ik op zoek naar profiteroles. liefst in het groot te koop, met slagroom (geen ijs) zonder chocolade. ik heb toch minimum 500 stuks nodig. weet iemand waar ik dit kan vinden?
Voorbereiding Reacties: 5 18-8-2012 14:59:14

Sylvie
Getuigen
Hallo! Heeft er iemand een origineel idee om jullie getuigen te vragen?
Voorbereiding Reacties: 6 18-8-2012 11:06:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...