Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Nathalie
Idee voor een tekst voor te lezen
Ik moet binnenkort een tekst voorlezen in de kerk op het huwelijk van mijn zus. Ik zou graag iets moois lezen, maar heb niet direct een idee. Hebben jullie soms geen ideeën voor mij? Laat jullie teksten maar komen ...Bedankt !!
Ideeën Reacties: 3 8-9-2008 9:22:17

Patricia
Leuke boeken?
Hey allemaal! Ik heb onlangs via internet een boek besteld over hoe een trouwfeest decoreren. En nu zag ik net een boekje over hoe je een alternatieve viering kan ineensteken. Dus vroeg ik mij af: zijn er hier nog mensen die boeken hebben gevonden me...
Ideeën Reacties: 3 5-9-2008 15:48:48

Caroline
wanneer huwelijksreceptie geven?
Hallo iedereen,Ik geraak er maar niet uit...wij trouwen volgend jaar op een zaterdag en we geven enkel een uitgebreide huwelijksreceptie maar nu weet ik niet goed op welk moment van de dag..in de late namiddag of 's avonds? We willen dat er zoveel mo...
Ideeën Reacties: 3 3-9-2008 23:22:56

Maren
Verloop van de dag
Dag toekomstige (of pas-gehuwde) bruidjes. Wij zijn zonet bij de Burgerlijke stand geweest en we konden enkel om 11u30 trouwen voor de wet (tenzij er nog anderen zouden trouwen die dag en ze ons verder kunnen doorschuiven). Voor de kerk trouwen ging ...
Ideeën Reacties: 2 1-9-2008 11:20:05

cindy
vrijgezellen avond
hallo iedereen heb net een zwaar weekend achter de rug .Heb mijn vrijgezellenavond gevierd en dat hebben we dan ook maar goed gedaan.Had daar eigenlijk niet zoveel zin in omdat ik niet wist wat ik moest doen.Maar zaterdag was de dag daar ik kreeg een...
Ideeën Reacties: 2 31-8-2008 20:41:38

cindy
vrijgezellen avond
hallo iedereen heb net een zwaar weekend achter de rug .Heb mijn vrijgezellenavond gevierd en dat hebben we dan ook maar goed gedaan.Had daar eigenlijk niet zoveel zin in omdat ik niet wist wat ik moest doen.Maar zaterdag was de dag daar ik kreeg een...
Ideeën Reacties: 0 31-8-2008 20:41:32

Zonnebloem
Cadeau ouders
Dag bruidjes,mijn dag begint te naderen, 27.09.2008 is het zover! Ik ben nu nog op zoek naar een geschenkje voor de ouders. Graag zouden we een kistje wijn geven met onze naam in gegraveerd of champagneglazen met onze namen op...maar ik weet niet goe...
Ideeën Reacties: 2 29-8-2008 19:55:07

Caroline
zelf muziek cd maken
Hallo bruidjes,Ik zou graag een paar cd's maken met liedjes die we graag horen om als achtergrondmuziek te gebruiken tijdens onze huwelijksreceptie. Heeft er iemand een idee hoe ik gemakkelijk muziek kan downloaden. Graag een snelle en gemakkelijke s...
Ideeën Reacties: 5 29-8-2008 15:50:34

sarina
uitnodigingen
Beste Wij gaan trouwen op 19 september 2009 en zijn nu al op zoek naar leuke originele ideeën. Ik ben op zoek naar dunnen lange glazen of plastic buisjes met een kurk op weet iemand waar ze deze ergens verkopen? Regio Limburg? Of als iemand nog ...
Ideeën Reacties: 3 28-8-2008 14:29:09

Irma
Stevige goudkleurige servetten
Hoi, Ik heb eens nagedacht over de tafelaankleding bij ons huwelijk en ik zie het al helemaal voor me, maar ik heb geen idee of het mogelijk is. Ik zou hiervoor stevige (je kent het wel, linnen-look) servetten in effen goud willen. Ik heb al gegoogle...
Ideeën Reacties: 1 27-8-2008 11:03:06

Evy
ieeën voor viering thuis
Hallo,Wij trouwen volgend jaar op 3 juli voor het gemeentehuis. Aangezien wij niet voor de kerk trouwen, willen wij toch een kleine viering thuis. Heeft er iemand ervaring mee en eventueel leuke tips, tekstjes,...In ieder geval erg bedankt!Groetjes,E...
Ideeën Reacties: 4 26-8-2008 21:33:28

Wendy
trouwfuif met Venetiaans thema
Hallo iedereen,Eind maart 2009 geven we een trouwfuif voor +/-160 gasten. Kort gezegd loopt de planning als volgt: 20.30 gasten ontvangen; 21.30u kleinigheidje eten (wok/pasta); 22.30 openingsdans en 24u ijskar.Omdat we net een reisje naar Veneti...
Ideeën Reacties: 2 26-8-2008 6:28:41

Liesbeth
Tekst bedankkaartje
HalloIk ben op zoek naar een tekstje voor op de bedankkaartjes. Ik wil graag iets originelers dan "bedankt voor de onvergetelijke dag". Wie kan me helpen?GroetjesLiesbeth08/08/2008www.wupenmolleke.bruiloftsite.nl
Ideeën Reacties: 1 21-8-2008 17:06:51

Liesbeth
Bedankkaartje met foto en tekstje
HalloWij zijn ondertussen 2 weken getrouwd en willen graag bedankkaartjes met onze foto én een tekstje ernaast laten drukken. Waar kan ik hiervoor terecht? Iemand online-ervaringen? Of ga je naar de drukkker of een fotowinkel en hoeveel kost dat...
Ideeën Reacties: 1 21-8-2008 16:34:29

miranda
geschenk ouders en getuigen
hoi medebruidjes,Met nog 16 dagen op teller begin ik me toch wat zorgen te maken. Ik heb nog altijd geen cadeau voor de ouders en getuigen. Wat hebben jullie gegeven. Geen wijn of balpen of bongobon.Zijn er nog onder jullie die op 05-09-2008 trouwen...
Ideeën Reacties: 5 20-8-2008 11:12:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...