Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 500 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
...
Volgende
Laatste
kitty
Hier eindigt mijn online-avontuur!
Hey, Ik had mijn kleed besteld en betaald en blijt nu dat ze het toch niethelemaal kunnen maken zoals eerst gezegd. Heb meteen mijn geld teruggekregen en kan absoluut neit verkeerd zeggen van de service. Ben nu wel terug naar af en ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
6-3-2010 13:27:27
annick
maten trouwjurken en vraagje over p&c
Hallo dames, Graag had ik vernomen of er hier dames zijn die een trouwjurk of avondjurk gekocht hebben bij de P&C? ik ga eind deze maand eens kijken in de P&C in antwerpen op de meir, naar het schijnt hebben ze daar op de bovenste ve...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
6-3-2010 12:56:03
wendy
aziexport
hoi hoi heb eind januari mijn trouw kleed besteld bij aziexport iets daarna door op dit forum wat te snollen zag ik wat negatieve en psitieve commentare , en ben dus een beetje ongerust geworden :) kan iemand mij die daar is geweest en tevreden is...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
5-3-2010 21:44:03
Géralidine
verkoop kleedje voorlopertje
Hallo, wij verkopen het kleedje van ons voorlopertje. Ze was toen 2.5 jaar, kleedje was maat 3 jaar. Het was precies een mini-trouwkleedje: wit, rug bloot, halter in de nek met ruches, trouwkleedstof, met een bijpassend bolero'tje. Prachti...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
5-3-2010 17:11:03
cindy
tweedehands onderrok gezocht
hallo bruidjes, ik ben op zoek naar een tweedehands onderrok voor mijn trouwjurk,we trouwen op 27/08/10.mijn kleed is besteld bij boetiek maya in hemiksem maar ze vraagt 130 euro voor de onderrok wat ik eerlijk gezegd wat duur vind!kheb wel maat 48....
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
3-3-2010 16:16:03
Bijou
Designtrouwkleed te koop!
Beste aanstaande bruidjes, Je wilt er schitterend uitzien op je trouwdag? Maar niet teveel geld aan spenderen? Dan heb ik voor jou de oplossing! Ik heb een prachtig trouwkleed te koop. Ik heb deze slechts 1x gedragen, geni...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
3-3-2010 13:55:49
tineke
mooi 2dehands trouwkleed gezocht maat 48
hallo! op 25 september trouw ik voor de kerk en begin stilaan te zoeken naar een mooi kleed. heb maar een beperkt budget en kan dus niet een nieuw kleed kopen... zijn er meiden die hun mooi trouwkleed verkopen? maat 48... ik ben 1m70 groot....
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
3-3-2010 13:38:54
kitty
Mijn jurk is bij deze online besteld!
Het is zover... nadat de chinese fabriek besloot 1,5 maanden te sluiten om nieuwjaar te vieren kon ik vandaag eindelijk mijn bestelling doen. Op 15 april zou ik in het bezit moeten zijn van mijn jurk!! Spannend... Hopelijk komt het in orde want een e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
2-3-2010 23:10:32
Mila
1ste pas!!!
Ik ben vandaag met mijn grootmoeder achter haar suitekledij voor onze trouw geweest. Aangezien ik mijn kleed daar gekocht heb, kon ik het niet laten om te vragen of men kleedje al binnen was. Mijn eerste pas was normaal gezien voor 6 april. Nu ik 12k...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
2-3-2010 18:33:54
Ludo
paspop
Hallo allemaal, Kan er mij iemand vertellen waar ik een budgetvriendelijke paspop kan vinden om mijn trouwkleed op te hangen? groetjes, Inge
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
2-3-2010 14:46:33
cynthia
betaling bruidsjurk
Hallo , weten jullie hoe het gaat voor de betaling van de bruidsjurk ? Hoeveel voorschot moet ik geven ? Thanks x
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
1-3-2010 17:32:08
Suzanne
trouwjurk Mathyro te koop
Hallo, ik verkoop mijn trouwjurk van Mathyro. Het bestaat uit 3 delen : lange rok, topje, kanten "overkleedje". Foto's mag je altijd bij me opvragen (suzanneurkens@hotmail.com). Ik ben 1m70 groot en woog toen 52kg Nieuw heeft ze me 2500 euro gekost...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
1-3-2010 16:13:33
Sofie
Trouwjurk van Vera Wang!
Hallo Ik zou graag een jurk van Vera Wang hebben. Ik heb op de site Bruidsarsenaal in Oudendijk gezien dat zij ook Vera Wang verkopen. Is daar al iemand gaan kijken? Steven De Wilde in Antwerpen is ook een optie. H...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
1-3-2010 11:37:12
Astrid
Zo lang wachten op de 1ste pas
Hey... Ik heb mijn kleedje op 1 december gaan kiezen en toen ik vorig weekend met mijn mama en zus suite kledij ging kiezen vroeg ik nog eens achter mijn kleedje... En toen kwam het jammere nieuws... Ik kan het pas in JUNI passen voor de eer...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
23
28-2-2010 22:01:34
Eerste
Vorige
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
mémoires
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info