Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 500 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
...
Volgende
Laatste
Kim
kleed met alles op en aan.
Hey, ik heb een vraagje naar ander bruidjes toe. op 27 augustus 2011 gaan wij trouwen, moet ik dan nu al naar een kleed op zoek gaan en hoe hebben jullie dat gedaan? Eerst gaan kijken overal en dan pas een afspraak gemaakt als bruidje? En ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
28-2-2010 10:57:59
Caroline
annuleren bruidsjurk, jullie advies a.u.b.
fiogf49gjkf0dHallo iedereen Na verscheiden winkels gedaan te hebben in december heb in mijn bruidskleed bij een bepaalde winkel besteld. In geen één winkel had ik dat wauw gevoel waar iedereen over spreekt dus dacht ik dat he...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
27-2-2010 23:07:57
Caroline
annuleren bruidsjurk, jullie advies a.u.b.
Hallo iedereen Na verscheiden winkels gedaan te hebben in december heb in mijn bruidskleed bij een bepaalde winkel besteld. In geen één winkel had ik dat wauw gevoel waar iedereen over spreekt dus dacht ik dat het aan mij lag...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
27-2-2010 23:07:42
cynthia
bruidscouture Elena in Deinze
Hallo bruidjes , ik heb eindelijk beslist om naar bruidsmode Elena in Deinze te gaan voor het passen van mijn bruidsjurk . Het is de eerste winkel die ik zal doen dus ik ben wel benieuwd . Hopelijk valt het goed mee , is de service goed en vind...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
27-2-2010 20:11:29
isabel
Trouwkleed,schoenen en juwelen gevonden nu nog lingerie..
fiogf49gjkf0dNa Mia Monta en La Sposa ben ik terug gegaan naar mijn eerste winkel Robel waar ik 2 kleedjes had als favoriet. En ja hoor mijn kleedje gevonden. Voel me er goed in en heb zelfs in de bruidswinkel al goed zittende schoenen en juwelen ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
27-2-2010 18:37:44
Marjorie
Azzurro Oostende
fiogf49gjkf0dZijn er sommigen van jullie die hun trouwkleed in Azzurro Oostende gekocht hebben? Ik ben er gisteren geweest om te passen en heb mijn zinnen gezet op 2 héél verschillende kleedjes. Voor de prijs moet ik alleszins nie twijfele...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
26-2-2010 13:35:51
Lien
eerste pas gehad :)
fiogf49gjkf0dWoensdag heb ik mijn eerste pas gehad, en het was nog steeds waauw Het kleed was nog wel veel te groot, want ik was nog een 8kg afgevallen, dus de naaister heeft nog wat werk Heb ondertss ook mijn schoenen om in te lopen, en dat blijkt...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
26-2-2010 9:30:52
Carmen
trouwkleed
fiogf49gjkf0dhoi ik heb na een lange zoektocht het bruidskleed gevonden! Toch ben ik nog aan het twijfelen of ik een bruidssluier zou nemen. Ik ben bang om net iets TE over te komen naar de andere toe. Ik voel me wel als een hele princ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
26-2-2010 8:47:02
cynthia
bruidsjurk leijten
fiogf49gjkf0dHallo allemaal , ik ga voor een bruidsjurk van Leijten gaan . Iemand een idee waar ik deze het beste kan kopen aan een eerlijke prijs ? Ik dacht aan Elena in Deinze misschien . Groetjes Cynthia .
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
25-2-2010 18:50:37
marijke
Jasje voor oktobertrouw
Hey!ik ben op zoek naar winkels waar ze leuke jasjes, bolero's of stola's hebben voor een oktober-trouw. De meeste bruidswinkels hebben enkel voille stola's en tubes, maar dat gaat niet warm genoeg zijn vrees ik.Iemand een idee?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
24-2-2010 13:22:43
shana
Ik doe mijn supermooi trouwkleed weg!
hey iedereen,Vrijdag 19/02/2010 was het zover, onze grote dag! We hebben er heel hard van genoten en de jurk heeft superveel aandacht getrokken!Ik wou hem heel graag bijhouden, maar gaat waarschijnlijk nog jaren in de kast liggen en wil er daarom iem...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
23-2-2010 16:46:30
joke
hoe bewaren trouwjurk?
hey!Hoe bewaren jullie jullie trouwkleed? Ik heb van de bruidswinkel een plastieken "zak" gekregen, maar dat lijkt mij niet ideaal ...thx!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
22-2-2010 14:47:16
Sienke
iemand die een patroon kan tekenen gezocht
Heeey allemaal,Trouwen is duur! Ik heb net vernomen dat de winkel waar ik mijn stof wilde kopen en patroon van mijn bruidskleed wilde laten tekenen dat deze veel te veel geld vragen.Ik ben hier imen van geschrokken, nu wilde ik via deze weg vragen of...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
22-2-2010 13:48:53
Marloes
Faragé bruidsjurk
Hallo allemaal,Ik heb in december mijn trouwjurk van het merk Faragé besteld bij Koonings in Deurne... Ik ben benieuwd wie er nog meer een jurk heeft van dit merk?Ik kan mijn jurk nergens vinden op internet, en bij koonings zelf hebben ze ook ge...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
20-2-2010 14:37:51
cynthia
broekpak
Iemand soms een idee wat een mooi broekpak kost van linea rafaelli of dergelijke ?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
19-2-2010 19:23:29
Eerste
Vorige
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Studio Outrageous
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info