Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
...
Volgende
Laatste
Carolien
Paterspand, Turnhout
Wij zijn van plan om deze zaal te nemen, maar twijfelen eigenlijk nog wat.Hoe is het eten van die traiteur vandersmissen, hoe is het dj team van het huis, hoe is de service en bediening?Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
10-1-2009 17:31:13
nathalie
villa borgehese
Wij zijn vandaag gaan zien naar villa borghese in gentbrugge. Wie heeft hier zijn feest gedaan en beviel dit?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
10-1-2009 16:51:55
Chris
Feestzaal gezocht regio Veurne - Diksmuide
Wij zouden graag trouwen begin Juli 2010 en zijn opzoek naar een feestzaal waar wij een feest zouden mogen doen met BBQ. Liefst regio Veurne - Diksmuide. Iemand suggesties?Mvg
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
10-1-2009 11:39:56
Natalie
De Zandberghoeve, Oedelem
Hey allemaal!Heeft er iemand onder jullie ervaring met 'De Zandberghoeve' in Oedelem, W-Vl.Alvast bedankt!Grts,Natalie
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
10-1-2009 8:27:59
jessica
feestzaal terborght
hallo,Wij zijn nog volop aan het zoeken naar zalen, we zijn vandaag gaan kijken naar de zaal terborght in huizingen, het leek wel een mooie zaal. Heeft hier iemand al ervaring mee. Wij trouwen in augustus 2009.De meeste feestzalen waar ik naar heb ge...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
9-1-2009 17:14:17
claudia
feestzalen art nouveau
hallo iedereen,ik heb eens op forum gekeken en den orchidee zal het al niet worden.ik vind wel geen reacties over art nouveau in sint-gilles waas? iemand ervaringen?we twijfelen een beetje tussen art nouveau en tybeertgroetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
8-1-2009 19:51:31
claudia
feestzalen den orchidee en art nouveau
hey,heeft er iemand ervaringen met de feestzalen den orchidee in lokeren en feestzaal art nouveau in sint-gilles-waas??bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
8-1-2009 18:22:44
Tom
feestzaal in de buurt van Antwerpen/wommelgem/mortsel/deurne
Hey iedereen,Wij zoeken nog een zaal voor 23 mei dit jaar. Dit liefst in de buurt van Borsbeek, nabij Antwerpen. Ons budget is zeer beperkt, eigen drank mogen voorzien lijkt ons een groot voordeel. Iemand een idee?Alvast bedankt voor de tipsTom en Sa...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
7-1-2009 20:21:29
Dominique
Feestzaal
Hallo, wij trouwen op 6/06/09 . wij zoeken een feestzaal +/- voor 50 pers in de streek van ledegem- Kortrijk ; Ons buget is wel beprekt. We denken aan een walking dans avond (nacht)Alvast bedankt Groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
7-1-2009 12:53:37
tom
feestzaal in limburg - zonder catering
hoi weet er iemand een leuke en orginele feestzaal in limburg - zonder catering. wij zijn met 150 à 200 pers. , een oude schuur of een verlaten fabriekspand. groeten Tom en veronique
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
7-1-2009 10:04:46
nathalie
geuzenhof
Hallo, we staan op het punt om te kiezen voor de feestzaal Caipirinha in Merelbeke of 't Geuzenhof in Massemen, maar in 't Geuzenhof heb mij twijfels over de stoelen. Ik denk dat deze voor een lange tijd onconfortabel zitten. Iemand hiermee ervaring?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
6-1-2009 22:35:29
jessica
feestzaal domein kasteel hoeve sint pieters leeuw
Hallo bruidjes... wij zijn nog op zoek naar een feestzaal omgeving vlaams brabant.We hebben ons oog laten vallen op kasteel hoeve in sint pieters leeuw ( vroegere hof ter brukom) heeft iemand van jullie daar ervaring mee? In verband met prijzen, eten...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
6-1-2009 18:23:43
Ellen
Locatie gezocht omgeving Aarschot, Begijnendijk, Heist-op-den-Berg
Hallokes, Ik woon op dit moment in Langdorp met mijn ouders, mijn vriend woont in Heist-op-den-Berg met zijn moeder maar wij zijn samen een huis aan het verbouwen in Begijnendijk. Heeft er iemand ervaringen met feestzalen en dergelijken uit deze regi...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
6-1-2009 17:34:14
Diego
zaal vrij van drank regio Heuvelland Poperinge Ieper Menen Wervik Zonnebeke
We zijn wanhopig op zoek naar een schuur of zaal voor onze trouw op 07/08/2009 vrij van drank, mag met traiteur maar moet niet. Wie kan ons helpen? Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
6-1-2009 16:39:22
Knak
'Industrial' en trendy trouwlocatie
Wij zijn op zoek naar een 'industrial' (trouwfeest-)locatie; geen chique kasteel of bourgondische dorpszaal maar een hippe doch persoonlijk aandoende fabriekshal-actige locatie, in Limburg (regio maaskant). Iemand enig idee? Alvast bedankt voor input...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
4-1-2009 20:57:01
Eerste
Vorige
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Beeldzoeker
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info