Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ann
ik zoek een taarttopper ...
in plexiglas of iets anders origineel weten jullie goede webshops, winkels in het Antwerpse? alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 3 16-8-2012 18:27:34

Tamara
septemberbruidjes
hoe gaat het met de mede-septemberbruidjes? moeten jullie nog veel regelen of doen? hoe gaat het met de zenuwtjes?  xxx 
Voorbereiding Reacties: 18 16-8-2012 17:35:27

Lauren
Dagplanning
Bruidjes, is dit een goede dagplanning? 09.00 haar, make-up, kledij aantrekken te Dendermonde 10.30 gasten voor wettelijke trouw arriveren 11.00 vertrek naar het gemeentehuis 11.30 wettelijke trouw 11.45 foto’s aan het gemeentehuis 12.30 lunc...
Voorbereiding Reacties: 11 16-8-2012 16:17:49

Debbie
wat is het nog lang, je hebt nog tijd genoeg
Hallo bruidjes! Hebben jullie dat ook dat iedereen constant zegt: waar maak jij je zorgen over, of waar ben je nu al mee bezig. Het is nog een jaar! (correctie minder dan 9 maanden!!!) of het is nog zo lang, je moet daar nu niet mee bezig zijn. Aaa...
Voorbereiding Reacties: 20 16-8-2012 14:18:44

anouk
Gemeentehuis + Kerk zelfde dag ?!
Hallo meisjes, Graag jullie advies. Wij trouwen volgend jaar 08 juni 2013, we hebben al onze zaal, traiteur, fotograaf en ook de kerk ligt vast. De gemeente kan pas vastgelegd worden 6 maanden voor gekozen datum. Mijn vriend trouwt liever voor de ...
Voorbereiding Reacties: 15 16-8-2012 11:17:46

Katja
dagindeling
Onze trouwmis is om 13u30 en ons feest begint om 18u30.  Wat doe je tussenin met de mensen van de suite (ouders, schoonouders, broer, getuigen en onze 2 kindjes)?  Wij vonden dat ieder best in zijn eigen huis wat kon rusten omdat de avond n...
Voorbereiding Reacties: 6 16-8-2012 9:58:27

Lies
Here we go....
Ok, here we go... morgenochtend ben ik mevrouw H...... :) Tenminste, voor de wet.... en zaterdag op naar de kerk en het grote feest.... Maar de laatste week is het niet van een leien dakje gegaan... Exact een week geleden, komt mijn vriend thuis...
Voorbereiding Reacties: 37 15-8-2012 21:47:30

An
trouwen op vrijdag
Hallo, Zijn er hier nog koppels die trouwen op een vrijdag? Hoe verloopt jullie dag? Dank je
Voorbereiding Reacties: 8 15-8-2012 21:35:25

sandra
trouwfuif
Wij geven een trouwfuif met frietkraam ipv een grote feest, maar nu vraag ik mij af hoe dat in zijn werk gaat. Word er eerst een half uurtje receptie gegeven? Daarna openingsdans? Of staat de muziek al op als de eerste mensen aankomen en geen openin...
Voorbereiding Reacties: 15 15-8-2012 21:24:47

Marieke
Absurd en onbeleefd
Hey bruidjes Blijkbaar heeft iedereen ze zeker. Bij ons niet verwacht maar dan toch. Eén van mijn vriendinnen die nu en gisteren dus 2 dagen voor ons feest belt onomwonden zonder zich te excuseren. Of wij hen al hebben doorgegeven voor de zaal?...
Voorbereiding Reacties: 8 15-8-2012 19:57:20

Saskia
schieten voor bruiloft
hey ik heb een vraagje. Wij zouden met onze buren graag schieten voor de deur. Maar vroeger verkochten ze dat schietpoeder bij apothekers, maar nu niet meer. Waar geraak je er nu nog aan? regio Aalst en mag iets verder zijn natuurlijk mercikes
Voorbereiding Reacties: 7 15-8-2012 16:52:12

Kathleen
dagindeling ?
Hey hey, het is wel nog lang bij ons, maar ik ben zo stilletjes aan aan het nadenken over hoe - wat - wanneer op de grote dag zelf.Hoe ziet jullie dagindeling er grofweg uit? Wij trouwen voor gemeentehuis en  kerk. We kunnen volledig onze u...
Voorbereiding Reacties: 4 15-8-2012 9:23:30

Lynn
Vrijgezellenweekend!
Deze week zal een drukke week worden. Vandaag hebben mijn verloofde en ik eerst een etentje bij mijn peter en zijn vriendin om onze trouwdag te bespreken, ik ga vandaag ook al hun cadeautje voor de trouw afgeven (om verdere familieruzies te vermijden...
Voorbereiding Reacties: 2 15-8-2012 7:51:59

Stéphanie
dagindeling opstellen
Bruidjes en gommen Hoeveel tijd op voorhand zijn jullie begonnen om jullie dagindeling op te stellen? zou er al aan willen beginnen aangezien bijna alles toch al geregeld is. Het zit wel zo dat wij 2 kindjes hebben van 4 en 4m (dan 9m). Dus voor die...
Voorbereiding Reacties: 9 14-8-2012 22:33:25

Jolien
Bruin zijn
Hallo Ik wou graag bruin zijn voor onze dag, maar ik ben een keer verbrand geweest ben en bruin geworden ben, maar je ziet nog steeds de afdrukken van de kleren erop. Ik heb al bodymilk met bruinsel geprobeerd om het geleidelijk aan te doen, altijd...
Voorbereiding Reacties: 16 14-8-2012 18:40:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...