Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nadine
Teleurgesteld in trouwjurk: deel 2 ;-)
Vandaag mail aangehad dat mijn trouwjurk binnen is en dat ik mag komen passen... Durf niet goed omdat ik bang ben voor teleurstelling  Foto die ze me overlaatst hadden doorgestuurd (kleedje op paspop) deed me niet waw roepen en ben bang dat ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-2-2015 16:42:19

Katrien
Prachtige trouwjurk Faragé met lange sleep te koop
Dag bruidjes in spé, Mijn mooie dag zit er al even op en ik heb na lang twijfelen besloten om mijn jurk te verkopen. Het gaat om een jurk van Faragé gekocht bij Koonings in Deurne-NL. Kleur is oudroze met lange romantische sleep achteraan....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-2-2015 16:39:27

Brenda
Wikkel pringles
Hallo iedereen Kent iemand een goede site waar je een gepersonaliseerde wikkel (met een foto) kan laten ontwerpen? Pringles doosjes hebben we al. We zouden dit afgeven als een bedankje, veel vrienden en familie zijn verzot op pringles. Vandaar Ook g...
Voorbereiding Reacties: 4 3-2-2015 16:27:37

Griet
Bruidsjurk stress!!
Met nog 227 dagen op de teller achtten steeds meer mensen het nodig erop te drukken dat het echt wel dé moment is om een jurk te bestellen! Zijn er nog 19-september-bruidjes? Hoever staat het met jullie jurk? Ik heb dé jurk nog niet gevonde...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-2-2015 15:44:52

Joke
Cadeau getuigen ...
hoi Wij zijn nog op zoek naar cadeau's voor onze getuigen. Maar ik geraak er niet precies aan uit welke richting ik zou uitgaan en welke prijs ik er zou aan hangen. Het mag uiteraard iets kosten maar wij hebben elk twee getuigen dus wil ik het wel bi...
Ideeën Reacties: 6 3-2-2015 15:12:02

ILSE
vraagje ivm tekst uitnodiging
Hallokes! Ik heb een vraagje, wij weten niet zo goed hoe de tekst te formuleren op onze uitnodigingen en ons kindjes te vermelden.Vele uitnodigingen starten met "samen met onze ouders nodigen wij u uit..."maar ondertussen zijn we 8 jaar samen en hebb...
Uitnodigingen Reacties: 9 3-2-2015 14:05:16

Inge
Ringen besteld bij Fede Di Oro
Hey collega-bruidjes, Afgelopen weekend zijn we naar FDO geweest in Izegem. Alleen maar positieve reacties voor deze mensen!  Alles stond al klaar toen we toekwamen, de verkoopster liet ons alle ringen zien, en we moesten zeggen welke we mooi vo...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-2-2015 12:35:53

bram
Trouw 13 juni fotograaf gezocht
Goedemiddag, Mijn vriend en ik gaan trouwen op 13 juni in Beervelde, met een wet smorgens in Brugge. Wij zijn nu echter nog op zoek naar een fotograaf en een videograaf om onze dag vast te leggen. Wij zoeken een creatieve fotograaf die te doen is ...
Homohuwelijk Reacties: 14 3-2-2015 12:08:26

bram
Fotograaf gezocht 13 juni
Goedemiddag, Mijn vriend en ik gaan trouwen op 13 juni in Beervelde, met een wet smorgens in Brugge. Wij zijn nu echter nog op zoek naar een fotograaf en een videograaf om onze dag vast te leggen. Wij zoeken een creatieve fotograaf die te doen is ...
Fotografie Reacties: 8 3-2-2015 12:07:26

Zara
Ringen
Ik zou heel graag een ring hebben (tijdsloos) met een echte diamant in. Nu hebben wij het idee om naar Antwerpen te gaan ( Diamentenbuurt). Mensen hier met ervaringen daar? tips? adresjes?
Kledij - Accessoires Reacties: 8 3-2-2015 11:31:47

evelien
Trouwkleding mee op huwelijksreis nemen
Mijn getuige kwam met het idee om onze trouwkleding mee op onze huwelijksreis te nemen. Zodat we daar een foto reportage kunnen laten maken. ( we gaan op huwelijksreis naar Mauritius). Dit zou dan hele mooie foto's opleveren zo aan het strand, met de...
Huwelijksreis Reacties: 4 3-2-2015 10:33:42

sarah
tekst uitnodigingen: geen bloemen?
Dag allemaal, weet er iemand van jullie een leuk tekstje/rijmpje waarin er aan de mensen wordt duidelijk gemaakt dat ze écht geen bloemen moeten meebrengen? (we vertrekken na het feest direct op huwelijksreis + los van de reis: wat moet je ande...
Uitnodigingen Reacties: 4 3-2-2015 9:45:40

Kim
Is misboekje nodig?
Hallokes, graag had ik jullie mening gekend of het echt nodig is een misboekje uit te delen? Wij zijn van mening dat de gasten dan de hele tijd in hun boekje zitten te kijken. Wij doen een alternatieve viering. Hoe denken jullie hierover? Groetjes, K...
Ceremonie Reacties: 6 3-2-2015 9:38:40

Nele
Nog 100 dagen...
Hallo iedereen,  Nog 100 dagen op onze teller... ik krijg het er soms toch een beetje benauwd van !  Alles lijkt onder controle te zijn, en toch... toch draait men maag soms paraplu als ik bedenk hoe dichtbij D-Day nu aan het komen is.&nbs...
Voorbereiding Reacties: 5 3-2-2015 9:25:40

Brenda
Filmticket
Hallo Ik ben op zoek naar mensen die thuis op hun computer een filmticket hebben ontworpen. Heeft er iemand filmticket ontworpen. We zouden het gebruik van maken bij de receptie, aan de gasten zouden we een filmticket geven met een afbeelding van ee...
Voorbereiding Reacties: 0 3-2-2015 9:05:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...