Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Kathleen
beer trouwringen
We zouden graag aan ons bruidsmeisje een beer geven voor tijdens de viering waar ook onze ringen aanhangen.We zijn al in verschillende winkels geweest op zoek naar een mooie beer maar helaas nog niet die beer gevonden die we echt mooi en gepast vinde...
Ideeën Reacties: 11 8-8-2008 23:12:00

Lien
Origineel trouwvervoer
Hoi allemaal!Mijn verloofde en ik zijn momenteel op zoek naar origineel trouwvervoer. Hoe rijden/reden jullie naar de locaties?De kostprijs loopt soms ook de spuigaten uit! Hoe zit/zat dat bij jullie? Mijn verloofde wil niets met paarden of andere di...
Ideeën Reacties: 8 8-8-2008 9:07:08

Daniella
Enkel voor de wet trouwen, en daarna??
Hallo,Mijn partner en ik hebben besloten om voor de wet te trouwen. Maar omdat we voor de kerk trouwen nog even uitstellen en we 'smorgen al voor de wet trouwen, weten we niet goed wat we met onze bende moeten doen. Hebben jullie geen ideetjes? We...
Ideeën Reacties: 7 7-8-2008 16:08:49

Lien
Bedanktekstje op foto
Hey!!Wij zijn ondertussen een kleine 4 weken getrouwd en het wordt hoog tijd dat de badankkaartjes de deur uit vliegen. Alleen ben ik nog op zoek naar een mooi, origineel bedanktekstje om het geheel compleet te maken. Wie kan ons helpen?GroetjesLien...
Ideeën Reacties: 0 6-8-2008 13:58:06

Vanessa
Misviering opfleuren
ik ben opzoek naar bellenblazen.Ik zou graag de mensen bellen laten blazen als wij de kerk uitgaan en op onze openingsdans.Ik heb al veel leuke dingen gezien maar alleen op nl. site. Weet er iemand een leuke site in be. of een winkel.
Ideeën Reacties: 6 5-8-2008 21:37:40

Inge
Schieting alternatief
Hallo verloofden, Zijn er nog mensen die trouwen op 27 september. Ik word echt zenuwachtig als ik bedenk wat we nog allemaal moeten in orde brengen : - trouwringen- ondertrouw- misboekje zijn we aan bezig- huwelijksreis we belanden altijd terug bij a...
Ideeën Reacties: 4 5-8-2008 11:14:26

Ine
attentie pastoor
hoi,geven jullie aan de pastoor een kleine attentie / cadeautje? Ik vraag me af wat dit kan zijn. Ik heb er eigenlijk niet veel zin in om iets te kopen; hij is drie keer onze afspraak vergeten. Maar ja, je moet toch wat beleefd blijven he. Iemand...
Ideeën Reacties: 7 1-8-2008 10:55:52

nele
leuke manier om geld te geven
hey,ik ben op zoek naar een leuke manier om geld te geven op een trouw, zoals geld in een confituur of honing pot, of geld allemaal aaneengeplakt op een rol of geld in een kaars of zoiets weten jullie nog zo van die leuk ideetjes.Wil echt zoiets tofs...
Ideeën Reacties: 18 30-7-2008 15:30:59

Sophie
tekst op uitnodiging
Hallo, kan iemand mij helpen aan een originele huwelijksaankondiging voor op mijn uitnodiging? Of een originele cadeautip voor op de uitnodiging te zetten?Dank u,Sophie (17.10.08)
Ideeën Reacties: 5 29-7-2008 19:30:52

Cindy
Superschattig ringkussentje Disney
dag bruidjes in spé,ik ben dit weekend naar Disneyland Parijs geweest en heb daar superschattige dingen gevonden, speciaal voor huwelijken.Ze hebben er bvb een Mickey en Minnie in trouwkledij (superschoon) een speciaal ringkussentje in de vorm v...
Ideeën Reacties: 1 29-7-2008 12:00:46

eveline
forever friends
Hallokes medebruidjes,Voor de aanduiding van de tafels heb ik prenten gekozen van forever friends. Maar om de gasten naar de tafels te leiden zou ik hierbij graag tafelnamen hebben zodanig tafel per tafel afgeroepen kan worden ipv iedereen als nen z...
Ideeën Reacties: 2 29-7-2008 11:21:39

veerle
DRINGEND: hoe namen voor tafels aanduiden?
fiogf49gjkf0dHallo iedereen,Ik trouw aanstaande zaterdag en de zenuwen nemen steeds meer toe! Ik ben nog op zoek naar een manier om onze tafelnamen op de tafels aan te duiden. Ons feest staat in teken van reizen. Op elke tafel staat een wereldbol, en...
Ideeën Reacties: 2 28-7-2008 17:51:05

Melissa
Menu
fiogf49gjkf0dGoedemiddag allen,Wij trouwen op 23/08/08 en beetje bij beetje worden de meeste dingen afgerond. Enkel vinden we maar geen origineel en tof idee om onze menus op de tafels te zetten.Iemand soms ideetjes?Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 5 28-7-2008 13:23:02

Sandra
bongo bonnen
Hoi, weet er iemand waar je (in de buurt van Genk) ergens bongo bonnen kan kopen ? Wij trouwen op 30/08, zijn er nog Limburgers die dan de grote stap wagen ? Groetjes Sandra
Ideeën Reacties: 9 26-7-2008 16:35:19

Sofie
Ideeën voor persoonlijk tekstje op bedankingsfoto's?
Hallo,Zijn er onder jullie die een leuk tekstje weten voor op de bedankingfoto's? Ik zou er voor de nabije vrienden en familieleden graag iets persoonlijks opzetten. Ideeën?Bedankt!GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 2 24-7-2008 20:29:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...