Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Caroline
vrijgezellenfeest organiseren
Hej! Ondertussen ben ik zelf al bijna 3 jaar getrouwd, nu is het de beurt aan mijn beste vriendin. Ze trouwt in juni en we zijn nu begonnen met de voorbereiding van haar vrijgezellen. Hebben jullie tips en ideetjes om te doen? Op mijn vrijgezellen zi...
Voorbereiding Reacties: 4 2-2-2015 20:42:01

Linda
live muziek tijdens ceremonie
Hallo ,  Ik trouw op 04/06/2016 in Het Bevershof in Bilzen. Daar gaan wij onze ceremonie dan ook houden met huis van de mens. Nu ben ik aan het rond kijken voor dit met live muziek te doen. De combinatie van piano met viool of cello en zang vin...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 2-2-2015 20:22:09

Jolien
Bedrukte zonnebrillen...
Ik ben op zoek naar bedrukte zonnebrillen voor ons huwelijk (type Rayban) - wie oh wie kan ons helpen? (betaalbaar liefst... :-))  Liefsx
Voorbereiding Reacties: 8 2-2-2015 20:21:25

cindy
vervoer
Zijn hier mensen die in hun wagen naar het gemeentehuis of zaal gaan? Mijn partner wou met een koets gaan of een limousine. Het is maar 3km van bij ons thuis na het gemeentehuis en van het gemeentehuis naar ons zaal nog niet een km. Ik vind dat dan ...
Ideeën Reacties: 6 2-2-2015 20:01:14

kenneth
ouders bedanken.
Wnr worden meestal de ouders in de bloemetjes gezet en ze bedanken voor alle goeie zorgen?is dat voor het eten? ergens tijdens het eten? of ......groeten  
Ideeën Reacties: 3 2-2-2015 19:12:25

Lieve
leuke hoeve - schuur gezocht
Hallo, wij zijn op zoek naar een leuke hoeve of schuur om te trouwen in regio Maldegem/Aalter/Brugge. Iemand tips? Mogen ook andere zalen/locaties zijn, we willen in elk geval afstappen van het klassieke feest met diner aan tafel. groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 2-2-2015 16:56:10

Melissa
Bezinningstekst
Hallo collega-bruidjes,Ik ben nog op zoek naar een mooie bezinningstekst voor op het einde van de viering (na de communie en voor de zending en zegen). Iemand leuke ideeën?Groetjes Melissa
Voorbereiding Reacties: 2 2-2-2015 16:50:57

Nadia
Stagebruiloft organiseren
Ik,Nadia Winkels,ben eigenaar van een bruidsmodezaak in Gouda. Deze week ben ik gestart met de opleiding " professioneel weddingplanner" Heel veel zin om te beginnen en kan niet wachten tot ik over 20 maanden mijn diploma heb! Voor deze ...
Voorbereiding Reacties: 0 2-2-2015 16:39:23

eline
ervaring malediven
Heej , Wij gaan in juni naar de malediven , en ik wou graag daar nog een fotoshoot doen weet iemand of dit gaat ? En betaalbaar ? Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 1 2-2-2015 15:53:23

Nicky
Traiteur Flavour'it
Hallo allemaal, Heeft er iemand van jullie ervaring met traiteur Flavour'it? Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom! Groetjes Nicky
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-2-2015 14:24:15

Melissa
Decoratie materiaal en trouwkleed te koop
Onze mooie dag is ondertussen al 170 dagen geleden en we hebben nog een aantal spulletjes te koop die we niet meer kunnen gebruiken. We hopen er iemand anders een even mooie dag mee te bezorgen! De zoekertjes staan op 2dehands.be met een prijs bij, m...
Voorbereiding Reacties: 0 2-2-2015 13:43:06

Karen
kostuum bruidegom mee gaan kiezen
Gaan jullie het kostuum van jullie toekomstige mee kiezen? Ik wou gewoon eens even polsen :-).
Kledij - Bruidegom Reacties: 17 2-2-2015 12:59:43

isabella
bloemen bij roze jurk: wat als kleur vloekt ????
beste bruidjes, Mijn aanstaande wil - traditioneel - het bruidsboeket kiezen . Alleen maak ik me zorgen over zijn keuze. Ik verklaar: mijn jurk is felroze, maar das natuurlijk topsecret. Stel dat hij met zonnebloemen of gele rozen afkomt...Of met ro...
Bruidsboeket Reacties: 5 2-2-2015 12:09:46

isabella
ideetjes voor na de kerk: ijskarretje gezocht
beste bruidjes, Mijn aanstaande wil - traditioneel - het bruidsboeket kiezen . Alleen maak ik me zorgen over zijn keuze. Ik verklaar: mijn jurk is felroze, maar das natuurlijk topsecret. Stel dat hij met zonnebloemen of gele rozen afkomt...Of met r...
Bruidsboeket Reacties: 0 2-2-2015 12:06:11

barbara
huwelijksreis samen met de kids iemand goede hotels
kan er iemand helpen, wij zouden graag op huwelijksreis gaan maar samen met onze kids die zijn dan 4 en 8 jaar.iemand die goede en zeer kindvriendelijke hotels weet, alvast bedankt
Huwelijksreis Reacties: 10 1-2-2015 21:38:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...