Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sarah
Supervrijgezellen!
Zoals de titel al zegt...ik heb mij dus rot geamuseerd! Om 11u30 kwam mijn mama en zus mij halen...onderweg naar de andere zus moest ik al 3 liedjes van k3 uit mijn hoofd leren! GeluKkig ben ik kinderverpleegster en ken ik hun repertoire al behoorli...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2012 14:01:54

lien
voorbereiding op onze grote dag
jaja je trouw voorbereiden is super leuk, maar spijtig genoeg horen er ook minder leuke dingen bij :) !! Ik ben vandaag begonnen met start to run. Want voor dieten heb ik het karakter niet, dus ik hoop via sporten en IETS MINDER snoepen toch nog enke...
Voorbereiding Reacties: 15 13-8-2012 13:32:35

Kristien
Eventjes lichte paniekaanval!
Ik zie net dat het nog maar 18 dagen is!!!!!!!! Oh jeee, dat is echt niet lang meer. We moeten precies nog zoveel doen voor de trouw. Op het werk moet ik nog zoveel gedaan krijgen voor mijn verlof. Bleh, even een dipje..
Voorbereiding Reacties: 13 13-8-2012 9:54:24

Anneleen
Wat met onze kids?
Wij zitten héééél goed op schema: - onze datum is gereserveerd op het gemeentehuis - feestzaal, fotograaf & vervoer liggen vast - trouwkleed is gekozen Ik heb 4 fantastische bruidskindjes (onze eigen patékes), die op de ...
Voorbereiding Reacties: 14 13-8-2012 7:46:02

Terry
vrijgezellen draait uit op een ramp...
Hey iedereen moet eventjes mijn hart kunnen luchten :( zaterdag wat komt is normaal mijn vrijgezellendag. Ik heb twee getuigen, mijn jongste zus en mijn beste vriendin. Zij hebben mijn vrijgezellen dan ook geregeld. Nu was er een misverstand gewees...
Voorbereiding Reacties: 3 13-8-2012 6:48:59

wendy
countdown
nog 20 dagen op de teller en ik begin stress te krijgen... heb me een jaar en half op voorhand ermee bezig gehouden maar nu begint pas ! moet nog iemand zoeken voor mijn nagels... kapsel en make-up ok, alle voorschotten betaald tot volledige bedragen...
Voorbereiding Reacties: 0 11-8-2012 15:21:38

sara
vrijgezelle
pfft ik moest van mijn getuigen (mijn broer) om half zeven opstaan dus ben ik met mijn ventje mee opgestaan om half zes dan kon ik in ene keer zijn boterhammen maken en op tijd wakker zijn voor men vrijgezelle nu smst mijn broer dat hij me pas om 10 ...
Voorbereiding Reacties: 8 11-8-2012 8:48:51

sarah
Vrijgezellen
Jah, vandaag is het zover...onze vrijgezellen! Ben zoooooo benieuwd :-) mijn aanstaande zijn ze net komen kidnappen. Ik moet nog wachten tot 11u30 Spannend!!
Voorbereiding Reacties: 3 11-8-2012 8:44:16

Vicky
spannend!
om te beginnen nog maar 34 dagen op de teller!! dat vind ik al spannend op zich! morgenochtend voorlaatste pas trouwjurk. voor diegenen die al wat volgden, mijn jurk is (en hopelijk was ondertussen) te klein. ik diende een heel pak cm's kwijt te ger...
Voorbereiding Reacties: 2 11-8-2012 0:51:38

An
wibra
Goede avond dames :-) Vandaag kreeg ik het reclame foldertje vd wibra in mijn handen en zag ik dat er vanaf maandag vanalles te koop is vr bruiloft. Met 7 dagen op de teller heb ik alles al maar kan voor andere mss nog v nut zijn. Staan slingers, ju...
Voorbereiding Reacties: 3 10-8-2012 23:12:44

sarah
onverwachte tegenvaller
Met ng 63 dagen op de teller heb ik maandag te horen gekregen dat er "iets" op mijn eierstok zit die al 11 cm groot is en dat dit er zeker uit moet.  20 aug onder de scanner en daarna wordt bepaald wanneer de operatie is..  toeme, toeme, to...
Voorbereiding Reacties: 11 10-8-2012 21:43:57

Sophie
Blokker - super dingetjes te koop
Hallo Bruidjes! Net vanavond in Blokker geweest (eigenlijk op zoek naar vazen) en daar nog veel super dingetjes zien staan: - rieten hartjes, alle formaten - fotoknijpers in de vorm van een hartje met een leuk tekstje - fotokaders met een mooi hart...
Voorbereiding Reacties: 4 10-8-2012 21:06:09

Leslie
Minder dan 50 dagen!!!
Toen ik daarnet op het forum kwam zag ik op de tijdlijn staan: 49 dagen!! Ik heb tot hiertoe totaaal nog geen zenuwen, maar als ik dat zie staan, dan begint het toch te komen hoor! Suuuperspannend! Binnen acht weken is het al achter de rug en zijn w...
Voorbereiding Reacties: 6 10-8-2012 16:04:08

edith
Spannend straks mijn getuige vragen!
Hey bruidjes, Vanavond ga ik Vragen aan een goede vriendin/collega of ze mijn getuige wilt zijn. Ben zo nerveus, ik twijfel zelfs wanneer op welk moment ik het haar moet vragen. Haar vrouw weet het al dus super spannend. We gaan bbq doen en. Met ...
Voorbereiding Reacties: 8 10-8-2012 15:54:46

Sara
pastoor-einde van het verhaal
medeforummers, hier een heel gelukkig bruidje. Na een paar zeer zenuwslopende weken is het pastoor verhaal eindelijk tot zijn einde gekomen. We hebben een pastoor en we trouwen nog steeds in dezelfde kerk! Voor de mensen die niet kunnen volgen, even...
Voorbereiding Reacties: 11 10-8-2012 15:33:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...