Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

inge
Kasteel Sanderling
enkele weken terug liet ik op dit forum een bericht achter met de vraag naar reacties over Kasteel Sanderlin in De Pinte. In september 2009 gaat daar ons trouwfeest door. Toen reageerde iemand die ondertussen al getrouwd zou zijn en daar haar feest h...
Andere Reacties: 1 8-10-2008 9:36:34

an
moderna schepdaal
hoi op het eind van deze maand heb ik een afspraak in de moderna te schepdaal? Wie heeft ervaring met deze zaak??? wat of waaraan kan ik mij verwachten? bedankt alvast voor jullie reacties
Andere Reacties: 10 7-10-2008 22:05:31

sandra
bijna 18 oktober, enkele tips zijn welkom!
Hey bruidjes, tbegint te naderen en kweet dat er van onderstaande vragen reeds meerdere malen iets verschenen is maar kan het niet direkt terugvinden dus vandaar toch nog eens onderstaande vragen, khoop dat iemand mij kan helpen:volgorde binnen en bu...
Andere Reacties: 14 7-10-2008 20:08:48

Gitte
Ceremoniemeester Kempen gezocht
Hoi bruidjes/bruidegomtjes in spé, ik zoek nog een ceremoniemeester voor 25 juli 2009.Ben van de Kempen, regio Geel.Kan iemand mij helpen? xxx
Andere Reacties: 4 7-10-2008 19:39:45

Annelien
vrijgezellenavond
Hallo,Een goede vriendin van mij trouwt volgend jaar in augustus. En ik organiseer haar vrijgezellenavond. En nu vroeg ik me af of jullie mij niet enkele ideetjes kunnen geven. De grote lijnen van de avond liggen al vast, maar ik heb nog opdrachten n...
Andere Reacties: 3 7-10-2008 15:56:57

Stefanie
Decoratiespullen te koop!
Dag bruidjes in spe,Na zelf onze feestzaal deze zomer te mogen inrichten had ik het idee om verder iets met decoratie te gaan doen in bijberoep.Maar aangezien we verhuizen naar het buitenland voor mijn man zn werk zal dat niet meer mogelijk zijn.Nu h...
Andere Reacties: 20 7-10-2008 11:51:36

S
Trouwring
We zijn volop bezig met de voorbereidingen van de trouw. We zijn al aan het uitkijken naar ringen, maar hebben geen idee welk budget we hiervoor ongeveer moet voorzien.Daarom mijn vraag: hoeveel spenderen jullie ongeveer aan de ringen, of welk budget...
Andere Reacties: 10 7-10-2008 10:54:09

Indra
Ten einde raad
Hallo Bruidjes,Ik zit met een groot probleem!Wij trouwen op 16 mei 2009 enkel voor de wet en hebben volgende zaken al geregeld:Ceremoniemeester, Vervoer, Gemeentehuis, DJ, Make-UP, Kapster, Feestzaal, Fotograaf en Videograaf, afspraak gemaakt voor mi...
Andere Reacties: 22 7-10-2008 10:23:01

Patricia
Laatavondsnack: hoeveel porties?
Een bijkomende vraag bij enkel topics terug -> de mensen die een snack hebben gegeven later op de avond: hoeveel succes had dit? Want wij willen frietjes geven, maar moetenop voorhand een aantal geven. Wij gaan ongeveer 130 gasten hebben, waarvan ...
Andere Reacties: 2 7-10-2008 9:29:46

annouschka
Bruidskindjes verliezen ring??
Hoi iedereen,Ondertussen heb ik alweer een slapeloze nacht achter de rug over volgend onderwerp.Mijn zoontje van 4 draagt papa's ring over twee weken vastgebonden op een miniatuur auto... Hij snapt wel dat er pas met de auto mag gespeeld als de ring ...
Andere Reacties: 3 7-10-2008 9:16:47

Nicky
Bruiden met los haar !!!
Beste bruiden,Ik heb lang haar en zou dit graag los laten op mijn trouwdag. Zijn er aub bruidjes die hier foto's van hebben? voorbeelden, foto's van jullie trouw etc zijn welkom op nicky.verberckmoes@hotmail.comBedankt dames!
Andere Reacties: 7 7-10-2008 5:35:00

greet
iemand ervaring met dj michiel sounddelight?
heywij trouwen op 6 juni 2009 en zijn nog op zoek naar een dj, we kregen van vrienden dj michiel van sounddelight aangeraden. heeft er iemand ervaring met hem of heeft iemand hem al eens horen draaien?dank voor jullie reacties
Andere Reacties: 9 6-10-2008 22:32:10

kathelijne
opstelling suite
Hallo,ik weet dat het al verschillende keren is gevraagd maar wat is de juiste opstelling om het gemeentehuis en de kerk binnen te gaan(met een suite)???Ik word zo langzaam aan een beetje zot.....Zijn er nog bruidjes die trouwen op 08/11/08alvast bed...
Andere Reacties: 4 6-10-2008 21:37:32

Isabelle
DJ Poll Van Ghent
Heeft iemand ervaring met DJ Poll van Ghent?Wij hebben al veel positiefs gehoord erover, maar zelf nog niet aan het werk gezien
Andere Reacties: 3 6-10-2008 19:54:11

leen
laatavondsnacks
Hallo, wij trouwen op 06/06/09 en onze feestzaal (Outfort (fort VIII) in Hoboken) ligt al enkele maanden vast. We hebben met onze ouders en schoonouders al lange discussies gehad over hoe we de avond gaan indelen. Dit staat nu ongeveer helemaal op pu...
Andere Reacties: 8 6-10-2008 18:30:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...