Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Lien
@ sofie 23*05*08
hallo Sofieik las je berichtje dat jullie de gasten bij aankomst een 'filmticket' gaven, zodat ze wisten aan welke tafel ze moesten zitten.kan je me daar meer uitleg rond geven of een foto sturen?merci!! lien.aelter@telenet.be
Ideeën Reacties: 0 14-7-2008 13:00:01

Jill
Getuigen vragen
Hoi iedereen,Hier op het forum is al vaak de "vacature" voor de getuigen te vragen opgedoken.Wij gaan binnenkort ook onze getuigen officieel vragen en willen dit graag via deze vacature doen.Kan er iemand mij zo'n voorbeeld doorsturen aub?A...
Ideeën Reacties: 8 14-7-2008 12:35:37

Karen
Origineel geldcadeau
Hallo iedereen,Binnen 2 weken trouwt één van mijn vriendinnen en wij zijn op zoek naar een heel origineel idee om geld af te geven! Alle mogelijke ideetjes zijn welkom!Alvast bedankt!Karen (reeds 9 dagen getrouwd ;-) )
Ideeën Reacties: 14 13-7-2008 19:32:32

Debby
Schildersdoek!
Hey iedereen,Waar kan, je zo een groot schildersdoek kopen?(niet te duur ;-)) en wat kost dat gemiddeld?Groetjes,Debby8/8/2009
Ideeën Reacties: 8 11-7-2008 14:00:11

peggy
cadeautjes ouders en getuigen
Wie heeft er originele ideeën voor de cadeautjes voor ouders en getuigen? Foto's zullen niet lukken, aangezien mijn beste vriendin de fotografe van dienst is en ik wil dat ze af en toe geniet in plaats van constant te stressen. Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 4 10-7-2008 22:04:58

Mieke
wensboom
Dag allemaalWij spelen met de gedachte om tijdens de viering een wensboom te plaatsen. Iedereen krijgt bij aanvang een wenskaart waar hij/zij iets kan opschrijven en dit na het bezinningsmoment aan onze wensboom kan hangen.Heeft er iemand van jullie ...
Ideeën Reacties: 1 10-7-2008 17:02:24

Lien
@Lies&Joris
Hey, hierbij de gevraagde gegevens...Drukcenter De Vos: Ankerstraat 15 - 9450 Denderhoutem (Haaltert).Waar een forum al niet allemaal voor kan dienen hé :-))Veel groetjes,Lien xxxPS/ je mag ook altijd mailen hoor, misschien is dat soms makkelijk...
Ideeën Reacties: 0 10-7-2008 16:00:20

Melissa
Draaiboek + Bedankje Getuigen
Dag medebruidjes,Wij trouwen op 23/08/08 en die dag komt steeds dichter in zicht maar er zijn toch nog enkele dingen waar we nog niet uit zijn.-Ik lees hier vaak over een draaiboek voor een huwelijk daar wij geen ceremoniemeester hebben zouden we daa...
Ideeën Reacties: 9 10-7-2008 13:33:59

Barbara
Tekst gastenboek
Hallo, een tijdje terug heb ik op dit forum een mooie tekst gelezen om in het gastenboek te plaatsen...kan iemand me daar aan helpen, want ik vind die hier nergens meer terug.Hoe pakken jullie het aan om zo veel mogelijk mensen het boek te laten teke...
Ideeën Reacties: 4 10-7-2008 12:50:40

Ines
Enveloppendoos - dobbelsteen
Dag iedereen, Mijn verloofde is een echte spelletjesgek en daarom zouden wij graag een x-large dobbelsteen hebben als enveloppendoos.Hij beweert dat vroeger elke kleuterklas zo'n dobbelsteen met een deksel had, maar ik zou dus begot niet weten waar i...
Ideeën Reacties: 4 9-7-2008 14:03:29

Heidi
online fotohoudertjes
Dag allemaal,Hier zitten we eventjes vast met de bedankingen.We willen een foto geven, op een fotohoudertje (niet te duur, en liefst in het rood omdat ons thema 'rood' is)In de winkels zijn zulke dingen onbetaalbaar, maar op internet zijn ze goedkope...
Ideeën Reacties: 4 9-7-2008 13:55:12

nathalie
bedankkaartjes
fiogf49gjkf0dhallo,ik zoek een versje of een mooi tekstje voor een bedankkaartje voor ons huwelijk.Iemand ideëen?
Ideeën Reacties: 2 9-7-2008 12:52:32

Tofke01
Aandenking voor de gasten
We zouden graag enkele ideetjes horen om aan de gasten te geven bij het naar huis gaan na het feest als aandenken aan onze mooie dag.Wat heb je gedaan? Wat ga jij doen?Groetjes
Ideeën Reacties: 2 9-7-2008 12:51:56

Ine
doos voor giften
Hoi iedereen,wij trouwen op 09/08/08, nog 32 dagen te gaan dus. Ik ben nog op zoek naar iets origineel om de mogelijke enveloppen met geld te ontvangen. Gewoon een doos zetten vind ik nogal raar. Ik had ook gedacht aan een grote vaas of iets derge...
Ideeën Reacties: 4 8-7-2008 12:33:08

Heidi
tijd tussen eten en dessert
Dag allemaal,op 13 september is het zover, dan is het eindelijk onze dag.we zitten nu natuurlijk wat details op te vullen.we geven een bbq, en alle mensen komen naar het gehele avondfeest.Na de bbq volgt er een ijstaart, en wat cake en koekjesgateau....
Ideeën Reacties: 3 8-7-2008 11:30:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...