Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elena
Gezocht live muziek! Stijl: Night of the proms!!
Hallo, Wij hebben geen klassiek trouwfeest, maar eerder een walking dinner voor 200 pers. Doorvoor zijn wij opzoek naar live muziek in de stijl van Night of the Proms. M.a.w. moderne muziek begeleid door een orkest. Kan iemand mij helpen aub?? Alvast...
Muziek - Live Reacties: 7 31-1-2015 21:39:33

nele
zelf gastenboek ontwerpen
Hallo, Heeft er iemand een idee waar ik een gepersonaliseerd gastenboek kan laten maken? We zouden graag één hebben met als buitenzijde een foto van ons. Of zou ik een fotoboek maken, maar is dan de kwaliteit om er in te schrijven wel ok? ...
Ideeën Reacties: 4 31-1-2015 20:56:16

Jens
Kleertjes kindjes
Hey, Ik heb  alweer een vraagje... Ik vroeg me af of er winkels zijn die kinderkleertjes verhuren. Die kleertjes kosten ook weer direct zoveel geld en meestal is dat niet iets dat ze nog veel dragen, ook omdat ze er zo snel uitgroeien. Weet er ...
Kledij - Suite Reacties: 6 31-1-2015 20:41:18

Sarah
videograaf
Wij denken eraan om een videograaf te nemen (gemeentehuis- ceremonie- openingsdans). Hoeveel betalen jullie ongeveer voor de videograaf?
Video Reacties: 12 31-1-2015 18:29:13

ellen
Brebonna
Wij zien Brebonna heel erg zitten, echt ideale zaal voor wat we willen en het aantal pers. Nu blijkt het te koop te staan. Zij zeiden daar zelf niets van. zij vinden dit zelf geen probleem. Elke goede horecazaak valt volgens hen over te nemen... We ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 31-1-2015 15:57:24

cindy
wensballonnen
Als je gaat trouwen mis je toch een aantal mensen op de mooiste dag van je leven. Daarom wil ik om klokslag twaalf uur mijn wensballonnen samen met mijn zus in de lucht doen. Maar nu hoor ik blijkbaar dat dat niet mag. Wie weet hier iets meer van. Gr...
Ideeën Reacties: 7 31-1-2015 13:59:54

Mieke82
trouwschoenen- kleine maat
Ik moet binnenkort op schoenenjacht.Waar kan ik trouwschoenen vinden in maat 35? Liefst met een hak?Ik zoek een winkel regio Antwerpen/Waasland waar wel wat keus is.Maar met mijn kleine schoenmaat en brede voet heb ik vaak niet veel te kie...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 31-1-2015 13:45:16

Kellie
06.12.2014
Hallo allemaal, We zijn ondertussen al eventjes getrouwd (06.12.2014). Het weer was  schitterend die dag... Alle dagen ervoor was het zeer grijs en regenachtig, maar 06.12 heeft de zon zo goed als de hele dag geschenen! Niet dat we het aa...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 31-1-2015 10:23:23

Vicky
Trouwkleed te koop
Hallo allemaal, Ik ben intussen al even getrouwd en heb beslist om mijn trouwjurk te verkopen. Nieuwprijs was € 1300. Ik heb hem gekocht bij Le Chapeau in Antwerpen. Ik zou er graag nog € 500 voor krijgen. Het is een jurk met een bustier ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-1-2015 10:17:26

Karina
Trouwen in het buitenland?
Op zoek naar een locatie in het buitenland? Al eens gedacht aan het prachtige Italië? Neem eens een kijkje op onze site www.karinamisplonwedding.be, daar vind je onder onze rubriek Wedding Buitenland een fantastisch domein. Casa Grimaldi in Le M...
Locatie Reacties: 0 30-1-2015 23:22:29

Brenda
Tickets maken
Hallo We zouden graag bij onze receptie (als de gasten binnenkomen) filmtickets geven. Het zouden filmtickets moeten zijn met afbeelding van een Disney-films zodat de mensen weten aan welke tafel ze moet zetten (op elke tafel staat een kader met ee...
Voorbereiding Reacties: 1 30-1-2015 22:03:36

tanja
gezocht kapster en schminkster aan huis regio oudenaarde
hallo  ken er hier toevallig iemand een goede kapster en schminkster regio oudenaarde die naar huis wil komen op mn trouwdag??grtjs tanja  
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 30-1-2015 19:39:06

Lenntje
Typemachine voor gastenboek - Vintage
Dag iedereen Hebben er soms nog mensen het idee om een typemachine te gebruiken voor het gastenboek? Hoe doen jullie dit juist: papieren klaarleggen zodat de mensen erop kunnen typen en dan? Hoe/waar collecteren jullie die zodat ze niet verkreukt ra...
Ideeën Reacties: 2 30-1-2015 19:26:35

kenneth
hoe verwoord ik ......?
hoikesOp onze uitnodiging ( langs de achterkant) zou ik willen vragen voor 1 liedje door te mailen, dat ze eventueel graag willen horen op ons dansfeest.Maar hoe zou ik dit kunnen verwoorden? vriendelijke groeten.kenneth  
Uitnodigingen Reacties: 2 30-1-2015 14:34:55

jacky
Huur dj instalatie/verlichting feestzaal.
Een tip voor alle bruidsparen! Voor je een contract tekent met een zaaluitbater, vraag dan eerst of je huur moet betalen voor een eventuele dj instalatie en/of verlichting, anders kan de prijs van je dj duur uitkomen. De duurste prijs wat ik tot n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 30-1-2015 13:37:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...