Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

roxanne
goede winkels oost-vlaanderen??
hey allemaal,ik zou deze week een eerste keer willen gaan kijken naar trouwkleedjes in oost-vlaanderen. Ik woon zelf bij eeklo maar zou ook eens willen gaan kijken in regio gent-aalst. Heeft iemand goede ervaringen met bepaalde winkels? Ik heb al enk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 26-1-2010 22:09:03

cynthia
budgetvriendelijke jurk
Hallo , heeft er iemand soms ervaring met Aziexport ? Daar zou men blijkbaar mooie trouwjurken kunnen kopen aan mooie prijzen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-1-2010 19:53:23

natasja
wanneer trouwjurk kiezen
ej allemaal,ik trouw op 6 /05/2011ik ben zondag naar een bruidshow van boetiek maya gaan zien en er zaten wel wat kleedjes tussen die ik heel mooi vindt... ik heb een afspraak gemaakt voor 5 februari. maar is dat niet te vroeg??? de mevrouw zei,dat z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-1-2010 11:44:41

Liselot
trouwjurk jesus peiro
Hallo, In julie 2011 trouwen we ! Nog een heel eind... Ik kijk af en toe eens op website's naar trouwjurken en de kleedjes van jesus peiro vind ik super mooi !! Weet iemand van welke prijsklasse deze kleedjes zijn? En hoeveel maanden van voordien ga ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-1-2010 13:57:03

VEERLE
hoeveel kost een halterjurk van marylisse of robel
hallo,ik zie heel graag een halterjurk die in de brochure van couture robel staat nu zou ik graag weten hoeveel die ongeveer kost er staat nl geen kostprijs bij. Weet er iemand dus hoeveel een jurk gemiddeld kost bij couture robel ? Dank u wel !!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-1-2010 12:07:57

Patricia
Waar kan ik een kleed vinden van Ozlem Suer
Ik heb mijn droomkleed gezien, maar toen ik een dag na de eerste passessie naar de winkel telefoneerde om het te reserveren, bleek het verkocht te zijn. snif, snif,... Naar wat ik vind, is dit de enige winkel in België die de collectie van Ozlem...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-1-2010 11:45:11

Tamara
bruidssjaal
Weet er iemand toevallig een online winkel waar je bruidssjaals kan kopen? Ik heb al gekeken op trouwdecoratie.nl, maar er staan geen sjaals op. En een bolero ben ik niet echt een fan van :)groetjes,Tamara
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-1-2010 20:58:57

Nathalie
Trouwjurk van Just for You
hallo,Heeft iemand een trouwjurk van de collectie 'Just for you' van The group.Ik zou graag de prijs ongeveer weten van deze collectie trouwkleding.Ik ga op 16 juli dit jaar trouwen en moet me dus haasten om alles in orde te krijgen (mijn vriend heef...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-1-2010 13:49:05

frida
kledij
ik ben dringend op zoek naar een ecru bolero met lange mouwen, want ik trouw in februari.Ik denk dat koud zal zijn.Ik vind de nieuwprijs veel geld kan er mij iemand helpen? Verkoopt er iemand een bolero laat het me zeker weten of weet er iemand een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-1-2010 8:46:06

Julie
Trouwjurk 1.2.3
Een bruidje vroeg op 18/01/10 of iemand meer informatie had over de trouwjurken van 1.2.3Ik heb hen een mail gestuurd en dit is hun antwoord :Beste,In bijlage vindt U het persdossier van de bruidsjurken, meer info heb ik helaas niet momenteel.De jur...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 22-1-2010 8:43:38

sarah
trouwjurk - retouches
Ik ben superblij, want ik heb gisteren mijn trouwjurk besteld! Ik ben bij Le Chapeau in Antwerpen geweest en het was SUPER! wij zijn heeel goed geholpen en ik heb 100% mijn zin! Nu vroeg ik mij af of het normaal is dat je de retouches extra moet beta...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 21-1-2010 11:14:16

Debra
Wie verkoopt haar trouwjurk of feestkleed?
Hallo bruidjesIk ben op zoek naar een tweedehands trouwjurk, bustier en/of feestkleedIk heb maatje 36-38 en ben op zoek naar een sober kleed met niet teveel franjes aan, liefst met V-hals of halterMailen kan naar deda@pandora.beAlvast bedankt!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-1-2010 16:04:50

H
Vraagje LR of Marylise
hallo bruidjes, iemand een idee wat de kostprijs is van de jurk van Linea Raffaeli (B10 set 78) of van Marylise (Tosca of Cello) ?? Een richtprijs eventueel? Groeten
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 19-1-2010 15:30:31

H
vraagje LR of Marylise
hallo bruidjes, iemand een idee wat de kostprijs is van de jurk van Linea Raffaeli (B10 set 78) of van Marylise (Tosca of Cello) ?? Een richtprijs eventueel? Groeten
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-1-2010 15:29:57

H
vraagje LR of Marylise
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-1-2010 15:29:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info