Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evelien
Moeilijke beslissing gastenlijst
We hebben 14 dagen geleden naar de drukker geweest om de proefdruk te laten maken van onze uitnodigingen. Dus ik verwacht elk moment telefoon dat deze klaar is, als deze goed zijn moeten we het aantal doorgeven. Daar zit nu net het probleem, ik ben n...
Uitnodigingen Reacties: 8 30-1-2015 11:58:53

Kim
Tuinfeest - hapjes en drank
Hoi allemaal, voor onze trouw volgend jaar in het voorjaar plannen wij een feest in onze tuin. We zijn er nog niet uit hoe we het juist gaan doen, walking dinner voor iedereen,  of bbq voor de ouders en beste vrienden, en nadien dansfeest met en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 30-1-2015 11:44:41

Femke
feestzaal, of -tuin gezocht regio Schepdaal-Roosdaal-Ninove
HalloWij trouwen (pas) in de zomer 2016 :) Maar ik zoek toch al een mooie locatie waar we ons feest zouden kunnen laten doorgaan.Liefst geen gewone feestzaal, maar een unieke locatie met zicht op groen, liefst een grote tuin met ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 30-1-2015 7:54:12

Britha
De Baenwinning - diepenbeek
Iemand recente ervaring met de Baenwinning in Diepenbeek ? Alvast bedankt ! Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 30-1-2015 7:04:23

ILSE
Iemand vragen voor de suite
Hoi,  Ik wil graag men dooppeter met een leuk tekstje en een mooie kaart vragen om in de suite mee te lopen.Hoe zou ik dit kunnen formuleren??Wat ik reeds heb:  pepe en tante, zoals jullie weten gaan wij trouwen op 28/08/15. We willen julli...
Uitnodigingen Reacties: 7 29-1-2015 20:33:54

melissa
En dan denk je, dit overkomt me toch niet...
Beste bruidjes, Vandaag een mail gekregen van mijn fotograaf dat hij ons huwelijk niet kan fotograferen wegens de communie van zijn dochter. Met nog 106 dagen op de teller word ik hier een beetje HEEL zenuwachtig van. Je leest wel eens zo'n verhal...
Fotografie Reacties: 26 29-1-2015 19:11:14

kelly
make up
Hey,ik wilde eerst mijn make Up zelf doen,maar na een paar filmpjes gezien te hebben van een bruid die gesminkt werd,ben ik van gedacht veranderd,het is toch nog wat anders,speciaal en dat mag wel op zo n dag he ;-) dus graag kapster en visagiste ge...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 29-1-2015 19:02:02

ILSE
trouwkaarten
Hallo allemaal,  heeft hier iemand nog een idee voor een site waar ik trouwkaarten kan laten maken, sober en niet zo typisch trouwkaart... beetje sober graagMercikesgrtjs ilse
Uitnodigingen Reacties: 4 29-1-2015 13:47:06

kelly
fotograaf gezocht
hey,Ik zoek nog een fotograaf voor onze trouwdag op 1 augustus 2015, voor de regio boom,reet. Ik heb al veel websites bekeken maar toegevend dat ik ze nogal vrij duur vond, ben ik nog steeds op zoek naar een budget vriendelijke fotograaf?g...
Fotografie Reacties: 16 29-1-2015 12:53:08

Brenda
Grote bronzen/gouden fotokader
Weten jullie waar je zo'n grote fotokader kunt vinden? Liefst niet te duur aangezien het maar voor 1 dag is.. Is namelijk ook voor de foto's te nemen :-)
Fotografie Reacties: 8 29-1-2015 11:09:30

Lina
Tafelnamen vintage
Hey ons thema is vintage en we zouden ons tafelnamen ook een vintage naam willen geven maar blijkbaar ligt mijn fantasie niet zo breedt.kunnen jullie ons helpen ..
Ideeën Reacties: 6 29-1-2015 9:48:49

Melissa
Dagverloop trouwen voor de wet
Halloo iedereen Ik en mijn vriendje hebben dus besloten niet voor de kerk te trouwen. Maar hoe verloopt dan een volledige dag als je maar trouwt voor de wet? Ik zou graag in de voormiddag trouwen, maar wat doe je dan in de namiddag? Kunnen jullie mi...
Voorbereiding Reacties: 15 28-1-2015 20:38:26

Kristin
Meerwaarde ceremoniemeester
Hey iedereen, We zijn bezig met de planning en een kostenplaatjes te maken. Nu wij doen op dezelde dag een burgerlijk en kerkelijk huwelijk, fotoshoot, receptie, eten en feest met dessertenbuffet. Bij elke gelegenheid komen er nieuwe gasten bij. En ...
Voorbereiding Reacties: 4 28-1-2015 20:12:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...