Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

aurelie
verre genodigden
dag iedereen, ik kom van Frankrijk en woon nu in gent. Ik wil ook mijn trouw in Gent organiseren. Nu komt dus mijn vraag: moet ik zelf bijleggen voor de hotel van de genodigden, moeten ze het zelf doen, moet ik voor hun een hotel zoeken, laat ik ze z...
Andere Reacties: 4 3-10-2008 21:47:50

Hilde
Fotograaf Bart Meeus
Hey,Iemand ervaringen met deze fotograaf?Alvast bedankt voor jullie reacties,Groetjes,Hilde
Andere Reacties: 2 3-10-2008 21:08:45

Ann
Vrijgezellen aaaaaahhhh
Hallo bruidjes,Op dit moment zit ik thuis te stressen voor mijn vrijgezellen. Morgen is het zover!Mijn ventje komen ze oppikken om 17u maar ikzelf dien reeds klaar te staan om 7u45 's ochtends. Niet te doen. En dan het lijstje dat ik moet meenemen...
Andere Reacties: 2 3-10-2008 20:02:58

Sandy
originele en kleine bruidswagen
Hallo iedereen. Ondertussen zijn we enkele maanden verder en beginnen de voorbereidingen vruchten af te werpen: ons huwelijksfeest begint zijn definitieve vorm te krijgen... We hebbben wel problemen om een firma te vinden die ons een orginele en klei...
Andere Reacties: 3 3-10-2008 17:25:13

nathalie
zalen regio aartselaar
Hallo iedereen! Wie heeft ervaring met zalen (en idee van prijzen) in de regio van Aartselaar? Ik denk aan L'ecurie, De Jachthoorn, Outford, ... Ook info over andere zalen is welkom!
Andere Reacties: 2 3-10-2008 16:53:55

Valerie
Het alternatief
Kent iemand het altaarnatief van de unie vrijzinnige verenigingen? Het is een alternatief op een kerkelijke plechtigheid. Heeft iemand dit al bijgewoond of van gehoord?
Andere Reacties: 11 3-10-2008 16:32:31

Sophie
kapster regio Brugge
Beste bruidjes, heeft er iemand ervaring met een kapper in regio brugge. Ik heb namelijk geen idee wie te nemen.Groetjes Sophie31/10/2009
Andere Reacties: 0 3-10-2008 16:03:07

eva
evangelie: priester?
Hallo, moet het evangelie altijd door de priester gelezen worden? Ik zou het graag ook door 1 van onze vrienden laten lezen. Bovendien is de priester redelijk oud en niet meer in opper beste gezondheid. We willen hem dus zo veel mogelijk ontzien.groe...
Andere Reacties: 1 3-10-2008 14:33:20

Inge
Wanneer zaal vastleggen
HoiiIk trouw begin dec 2009, is het nog te vroeg om een zaal vast te gaan leggen? Wanneer zouden jullie dat doen?
Andere Reacties: 11 3-10-2008 12:21:46

Inge
Solden trouwkleding
Hoi, zijn er ook solden in bruidskleding van de bekende merken (zoals LR, Rembo,...) En wanneer zijn deze solden dan? Alvast merci!
Andere Reacties: 3 3-10-2008 12:21:07

Nele
misboekje
Hallo allemaal. Heeft er iemand nog tips of leuke teksten voor in het misboekje.Je mag ze altijd doormailen naar :nelevanlier@hotmail.comAlvast bedanktGroetjes Nele
Andere Reacties: 0 3-10-2008 11:19:33

Ilse
Bruidshuis Merksem - retouches in de prijs inbegrepen?
Andere Reacties: 1 3-10-2008 9:42:05

ellen
kosten trouwfeest
hey bruidjes, Er moet even iets van mijn hart. Ik zit in met het geld dat het huwelijksfeest en alles erom heen gaat kosten. eerst was het de bedoeling om het allemaal nogal vrij sober te houden om de kostprijs te drukken. zo gingen vrienden van ons ...
Andere Reacties: 16 3-10-2008 9:37:18

Annelies
intrede in gemeentehuis
Hallo medebruidjes,Ik heb even jullie hulp nodig. We zijn vorige week langs geweest bij onze burgemeester om het verloop van ons huwelijk te bespreken. Maar veel informatie hebben we van hem niet gekregen. Daarom richt ik me naar jullie.Er is wel afg...
Andere Reacties: 1 3-10-2008 9:18:23

ilse
Feestzaal De Vrije Valk Alt-Hoeselt
Hallo Heidi en tamara,fijn dat jullie gereageerd hebben.We gaan zeker eens kijken.Is er nog iemand die in deze zaal hun feest geveven heeft.Laat mij dan even iets weten.Iemand ervaring met de kleine graaf?Hoe vallen daar de prijzen mee en het eten?Ze...
Andere Reacties: 2 2-10-2008 23:12:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...